Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wasyl622
Dołączył: 15 Kwi 2021 Posty: 65 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 6:48, 25 Wrz 2024 Temat postu: Przerobiony Alternator G424 Elektroniczny Regulator Porady |
|
|
Witam spotkałem z problem który nie wiem gdzie tkwi przyczyna. Od Początku Alternator G424 zakupiłem Mostek Diodowy nowszy Typ na Diodach 6 szt Model na płytce aluminiowej nie mylić z bakielitem i wyglądem radiatora. Zostały dołożone 3 dodatkowe diody. Tak jak w przypadku alternatorów Fiata Polonez podliczone według schematu. I Tutaj powstaje problem Regulator RNA który jest podłączony do całości kontrolka ładowania gaśnie ale niestety ładowanie dochodzi do 18-22v wygląda na to jak by nie było działania w którym odcina ładowanie po 14.4. Zakupiłem więc inny model od Fiata 126p Mały aluminiowy 2 kable zielony żółty podłączony do masy według schematu jest tak samo lub nawet gorzej. Decyzja kolejna Regulator Mechaniczny Fiat 125p po podłączeniu wszystko działa tak jak powinno ładowanie bez obciążenia powyżej 15v. Diody po sprawdzeniu dobre nie wskazują żadnego uszkodzenia podłączenie całości według schematu gdzie tkwi problem |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 20 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 19:59, 09 Paź 2024 Temat postu: |
|
|
Problem tkwi w jakości obecnie dostępnych regulatorów. Z uwagi na za mały motocyklowy akumulator trzeba stale jeździć na światłach aby było jakiekolwiek obciążenie. Możesz na próbę wstawić samochodowy akumulator ponad 45 ah i powinno być OK.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Fukemal
Dołączył: 23 Lis 2024 Posty: 5 Przeczytał: 13 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 22:53, 30 Lis 2024 Temat postu: |
|
|
W praktyce swietnie sprawdza sie regulator od alternatora jawy TS 350 |
|
Powrót do góry |
|
|
|