Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 19:44, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Cyrograf15 napisał: | Dodatkowo wał na panewkach jest pewniejszy. |
Ale mówimy o dnieprowych panewkach. Tzn panewki to pryszcz bo z moskwicza jeszcze sa okej. Ale to co pod panewkami to juz dniepr ;] U tu jest problem.
Nie chce powiedzieć, ze wszystkie wały na łożyskach sa okej- bo nie są z różnych względów, niemniej w yamaszce mam wał na łożyskach tocznych i uchodzą w tym modelu za niezmordowane.
Skrzynia urala ( mowa o wersji ze wstecznym )rzeczywiście nie jest tak dobra jak Dniepra. Ale ogólnie, a raczej statystycznie ural jest o niebo lepszym wyborem.
gapiszon666 co do wyglądu- przyjrzyj sie wczesnym modelom urala. Do modelu 63. Nie ma ładnych dnieprów. Urale są- do m63. Dla mnie wygląd, wartość finansowa, użytkowa i wykonanie dniepra to dramat. Ujmę to tak- osobiście uważam, że remont dniepra to czas i pieniądz pakowane w śmietnik. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 20:57, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem Dniepr wyglądowo jest wyjątkowo paskudny, paskudniejszy nawet od Kaczki. Mechanicznie podobny poziom Dniepr czy Ural.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Wto 22:25, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Jeśli mówimy o walorach estetycznych to moim zdaniem należałoby dodawać słowo "oryginalny" przed marką i wtedy dopiero dyskutować, bo coś czuję że niewielu użytkowników zdaje sobie sprawę jakie ma części w swoim moto, a tak wracając do urali to chyba jest on najbardziej zróżnicowanym modelowo radzieckim bokserem i pisanie jw o fatalnym jego wyglądzie podpierając się jajowatym bakiem jest strzałem w stopę. |
|
Powrót do góry |
|
|
orita
Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 185 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 23:49, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Hius - MISTRZ !!! Normalnie poeta . Z gustem jak z d... każdy ma swój ale przepraszam brzydki zbiornik w uralu ? To jak nazwać dnieprowy ? Paskudne błotniki ? To ładniejsze są te wyglądające jak kawałki rynny ? I kapy wyglądające jak mydelnicki - faktycznie Adonis istny ( żeby nie było ural szczególnie drabiniak też jest piękny inaczej ) . Zgoda że silnik w Dnieprach jest bardziej zaawansowany ale w przypadku tej jakości wykonania to nie jest zaleta vide np. laski popychaczy , sposób mocowania koników w głowicach czy system smarowania . Panewki i garście opiłków to nie jest najlepsze połączenie . Silnik w uralu moim zdaniem jest nieco ( tylko nieco ) odporniejszy z racji większego podobieństwa do dolnych niestety z wałem to się Irbit nie popisał , ogólnie co poprawili względem emy to spitolili . Oczywiście wszystko można wyremontować a koszty są podobne . Skrzynia biegów w uralu ( ta z wstecznym ) jest delikatniejsza ale przede wszystkim droższa - i to jest jej największa wada . Ogólnie zależy jaki egzemplarz się trafi ale nie ma Panie jak dolniak . A najładniejsza jest emka albo m-62 ( nie mam ale se kupię będę już duży ) . |
|
Powrót do góry |
|
|
gapiszon666
Dołączył: 14 Lut 2014 Posty: 23 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skoki wielkopolska
|
Wysłany: Śro 11:36, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Ogólnie to nie chce się spierać co lepiej wykonane czy nie bo nie o to mi tutaj chodzi. Chciałem tylko zapytać czy za te 5 tys zł opłaca się kupić takiego dniepra który jest zarejestrowany i silnik był robiony. To ma być motor na niedzielne wypady a jak kupię kaśkę od handlarza to kasta do roboty, silnik do roboty i zrobi się min 8 tys zł a tu mam za 5 do jazdy. Nie mówię że wezmę dniepra ale pytam o zdanie. A co powiecie o tym motocyklu z tablicy??? 72669019 Bo do oka nawet ciekawy? Cena gdyby się potargować to do przyjęcia ??? Czekam na opinie |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Śro 19:38, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Przecież Ty już decyzje podjąłeś a pytasz tylko aby mieć czyste sumienie.
Głowe dam że za 3 miechy będzie płacz i zgrzytanie zębów
Ten Dniepr jest jak hu...y cukierek zapakowany w piękne sreberko
Powodzenia |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Śro 23:35, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Hius napisał: |
Ten Dniepr jest jak hu...y cukierek zapakowany w piękne sreberko
|
Dokładnie tak jest. Tylko, że sreberko jest też hu..jowe ;D
A ten kundelek z tablicy nawet ładny, i może fajny gdyby tylko ten silnik wymienić
|
|
Powrót do góry |
|
|
orita
Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 185 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 0:56, 20 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Nie było moim zamiarem nakłanianie kogokolwiek do zmiany poglądów , cieszę się że świat jest tak różnorodny to wzbogaca . Jeśli uważasz że dneper jest skończoną pięknością i wzorem trwałości mechanicznej to spoko . Przemieszczając się w otoczeniu innych pojazdów radzieckich nie zauważyłem jakoś tej druzgoczącej przewagi po stronie nowych wyrobów KMZ . Nie mam też uczucia że sam je objeżdżałem dookoła na uralu - są to moim zdaniem pojazdy porównywalne , jeśli chodzi o estetykę to jakoś nie widzę jej w nowej produkcji obu fabryk , może musze pójść do okulisty . Czas wygładza wspomnienia jednakże m-72 pod względem awaryjności wspominam znacznie lepiej , tyle że niestety za te pieniądze to faktycznie kupisz motocykl na kolanach . Jeśli dobrze znalazłem ogłoszenie to cena jest jednak nieco wyższa niż zakładane 4 tysie . Nie wiem czy sprzedający zjedzie aż tyle choć ładnie ( cena ) koresponduje z Twoim nickiem . Co mi się nie podoba : blacharka i lakier jeśli jest porządnie zrobiony od podstaw kosztuje z połowę ceny tego motocykla , dodaj papier , opony ( 2 nawet nie żużlowe), wydechy i te zajefajne tuningowe migacze i lampki - na remont mechaniki niewiele zostaje a jakoś nie wierzę że każdy sprzedający robi remont żeby potem sprzedać ze stratą . No chyba że się mylę i można zrobić porządnie generalkę silnika i skrzyni za 500 zł. - to ja też tak chcę . Ostatni remont silnika na szybko kosztował mnie grubo ponad 1000 i robiłem sam wszystko co się dało ( oczywiście np. głowice musiałem oddać do zakładu ) a był to fajny stan i sporo części zostało . Może się mylę i gościa krzywdzę ale policz samemu . No i nie ma tego pięknego kwadratowego zbiornika od Dniepra oraz kanapy , na szczęście są to elementy dość tanie i łatwo dostępne .
Rozumiem że nie chcesz robić remontu od podstaw ale sezon na Dnieprze bez klucza w ręku to jest mrzonka chyba że wpakujesz w niego tyle kasy co Hius ( a on i tak ciągle coś jeszcze poprawia ) .
Ps. Hiusie czy mogę Cię cytować przy ogniskach ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 1:48, 20 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Mnie tam rama Dniepra o wiele bardziej podoba sie niz uralowska drabina.
Niestety cala reszta juz nie .
I to prawda ze kupowac Dniepra z zalozeniem ze kupiony bedzie bezawaryjnie jezdzil ( nawet tylko w niedziele ) to b.duzy optymizm.
Ostatnio zmieniony przez Adam M. dnia Czw 1:49, 20 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
gapiszon666
Dołączył: 14 Lut 2014 Posty: 23 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skoki wielkopolska
|
Wysłany: Czw 15:05, 20 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Widzę że wszyscy którzy się wypowiadają karcą dniepry. Widocznie coś w tym jest. K 750 jest według mnie naprawdę ładne i wiem że te silniki są lepsze ale mówicie że za 4 tys zł kupię ruinę do kapitalki to szukam innych rozwiązań. Jak mam dać 4 do kapitalki to wolę dać 5 i zimą wsadzić jeszcze 1,5 tys zł w silnik i gotowy. Może się mylę ale tak myślę. A widzi ktoś ciekawą ofertę na jakiejś aukcji k 750 do 4 tys zł? Bo jednak raczej tego będę szukał |
|
Powrót do góry |
|
|
śmigiel
Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 631 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 15:17, 20 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Potarguj się trochę. Jeśli motorek jest zadbany to może i warto.
Może jakieś fotki?
W międzyczasie możesz kupić sobie jakiś ładny silnik od kaśki do remontu
i w wolnych chwilach pomajstrować przy nim. A jednocześnie masz czym jeździć.
Ale wszystko zależy jak ten dniepr wygląda. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Czw 15:52, 20 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
gapiszon666 napisał: | wsadzić jeszcze 1,5 tys zł w silnik i gotowy. |
W silnik dolnozaworowy - ok, starczy Ci kasy jak sam będziesz robił.
W silnik górnozaworowy - zapomnij... |
|
Powrót do góry |
|
|
gapiszon666
Dołączył: 14 Lut 2014 Posty: 23 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skoki wielkopolska
|
Wysłany: Czw 16:31, 20 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
A tak realnie ile trzeba liczyć na remont silnika w górniaku? |
|
Powrót do góry |
|
|
gapiszon666
Dołączył: 14 Lut 2014 Posty: 23 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skoki wielkopolska
|
Wysłany: Czw 16:42, 20 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Ale k 750 to dolniak więc 1,5 powinno starczyć a jak wyjdzie 2 tys zł to mi żona głowy nie urwie- robimy to dla siebie a nie na handel |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 17:37, 20 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Tak porównujecie dolniaka niby niezawodnego z górnymi. Tyle że osobiście wywaliłem dolniaka z mojej skundlonej Emy i wstawiłem Dniepra. Przyczyna bardzo prozaiczna, dolniak jest za słaby do jazdy z wózkiem a w napędowcu to już zupełne fiasko.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
|