Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zakup pierwszego ruska.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Wto 19:44, 18 Lut 2014    Temat postu:

Cyrograf15 napisał:
Dodatkowo wał na panewkach jest pewniejszy.

Ale mówimy o dnieprowych panewkach. Tzn panewki to pryszcz bo z moskwicza jeszcze sa okej. Ale to co pod panewkami to juz dniepr ;] U tu jest problem.

Nie chce powiedzieć, ze wszystkie wały na łożyskach sa okej- bo nie są z różnych względów, niemniej w yamaszce mam wał na łożyskach tocznych i uchodzą w tym modelu za niezmordowane.

Skrzynia urala ( mowa o wersji ze wstecznym )rzeczywiście nie jest tak dobra jak Dniepra. Ale ogólnie, a raczej statystycznie ural jest o niebo lepszym wyborem.

gapiszon666 co do wyglądu- przyjrzyj sie wczesnym modelom urala. Do modelu 63. Nie ma ładnych dnieprów. Urale są- do m63. Dla mnie wygląd, wartość finansowa, użytkowa i wykonanie dniepra to dramat. Ujmę to tak- osobiście uważam, że remont dniepra to czas i pieniądz pakowane w śmietnik.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 20:57, 18 Lut 2014    Temat postu:

Moim zdaniem Dniepr wyglądowo jest wyjątkowo paskudny, paskudniejszy nawet od Kaczki. Mechanicznie podobny poziom Dniepr czy Ural.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Wto 22:25, 18 Lut 2014    Temat postu:

Jeśli mówimy o walorach estetycznych to moim zdaniem należałoby dodawać słowo "oryginalny" przed marką i wtedy dopiero dyskutować, bo coś czuję że niewielu użytkowników zdaje sobie sprawę jakie ma części w swoim moto, a tak wracając do urali to chyba jest on najbardziej zróżnicowanym modelowo radzieckim bokserem i pisanie jw o fatalnym jego wyglądzie podpierając się jajowatym bakiem jest strzałem w stopę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orita




Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 23:49, 18 Lut 2014    Temat postu:

Hius - MISTRZ !!! Normalnie poeta Smile . Z gustem jak z d... każdy ma swój ale przepraszam brzydki zbiornik w uralu ? To jak nazwać dnieprowy ? Paskudne błotniki ? To ładniejsze są te wyglądające jak kawałki rynny ? I kapy wyglądające jak mydelnicki - faktycznie Adonis istny ( żeby nie było ural szczególnie drabiniak też jest piękny inaczej ) . Zgoda że silnik w Dnieprach jest bardziej zaawansowany ale w przypadku tej jakości wykonania to nie jest zaleta vide np. laski popychaczy , sposób mocowania koników w głowicach czy system smarowania . Panewki i garście opiłków to nie jest najlepsze połączenie . Silnik w uralu moim zdaniem jest nieco ( tylko nieco ) odporniejszy z racji większego podobieństwa do dolnych niestety z wałem to się Irbit nie popisał , ogólnie co poprawili względem emy to spitolili . Oczywiście wszystko można wyremontować a koszty są podobne . Skrzynia biegów w uralu ( ta z wstecznym ) jest delikatniejsza ale przede wszystkim droższa - i to jest jej największa wada . Ogólnie zależy jaki egzemplarz się trafi ale nie ma Panie jak dolniak . A najładniejsza jest emka albo m-62 ( nie mam ale se kupię będę już duży ) .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gapiszon666




Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skoki wielkopolska

PostWysłany: Śro 11:36, 19 Lut 2014    Temat postu:

Ogólnie to nie chce się spierać co lepiej wykonane czy nie bo nie o to mi tutaj chodzi. Chciałem tylko zapytać czy za te 5 tys zł opłaca się kupić takiego dniepra który jest zarejestrowany i silnik był robiony. To ma być motor na niedzielne wypady a jak kupię kaśkę od handlarza to kasta do roboty, silnik do roboty i zrobi się min 8 tys zł a tu mam za 5 do jazdy. Nie mówię że wezmę dniepra ale pytam o zdanie. A co powiecie o tym motocyklu z tablicy??? 72669019 Bo do oka nawet ciekawy? Cena gdyby się potargować to do przyjęcia ??? Czekam na opinie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Śro 19:38, 19 Lut 2014    Temat postu:

Przecież Ty już decyzje podjąłeś a pytasz tylko aby mieć czyste sumienie.
Głowe dam że za 3 miechy będzie płacz i zgrzytanie zębów
Ten Dniepr jest jak hu...y cukierek zapakowany w piękne sreberko
Powodzenia
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Śro 23:35, 19 Lut 2014    Temat postu:

Hius napisał:

Ten Dniepr jest jak hu...y cukierek zapakowany w piękne sreberko


Dokładnie tak jest. Tylko, że sreberko jest też hu..jowe ;D


A ten kundelek z tablicy nawet ładny, i może fajny gdyby tylko ten silnik wymienić
Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orita




Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 0:56, 20 Lut 2014    Temat postu:

Nie było moim zamiarem nakłanianie kogokolwiek do zmiany poglądów , cieszę się że świat jest tak różnorodny to wzbogaca . Jeśli uważasz że dneper jest skończoną pięknością i wzorem trwałości mechanicznej to spoko . Przemieszczając się w otoczeniu innych pojazdów radzieckich nie zauważyłem jakoś tej druzgoczącej przewagi po stronie nowych wyrobów KMZ . Nie mam też uczucia że sam je objeżdżałem dookoła na uralu - są to moim zdaniem pojazdy porównywalne , jeśli chodzi o estetykę to jakoś nie widzę jej w nowej produkcji obu fabryk , może musze pójść do okulisty Embarassed . Czas wygładza wspomnienia jednakże m-72 pod względem awaryjności wspominam znacznie lepiej , tyle że niestety za te pieniądze to faktycznie kupisz motocykl na kolanach . Jeśli dobrze znalazłem ogłoszenie to cena jest jednak nieco wyższa niż zakładane 4 tysie . Nie wiem czy sprzedający zjedzie aż tyle choć ładnie ( cena ) koresponduje z Twoim nickiem Very Happy . Co mi się nie podoba : blacharka i lakier jeśli jest porządnie zrobiony od podstaw kosztuje z połowę ceny tego motocykla , dodaj papier , opony ( 2 nawet nie żużlowe), wydechy i te zajefajne tuningowe migacze i lampki - na remont mechaniki niewiele zostaje a jakoś nie wierzę że każdy sprzedający robi remont żeby potem sprzedać ze stratą . No chyba że się mylę i można zrobić porządnie generalkę silnika i skrzyni za 500 zł. - to ja też tak chcę . Ostatni remont silnika na szybko kosztował mnie grubo ponad 1000 i robiłem sam wszystko co się dało ( oczywiście np. głowice musiałem oddać do zakładu ) a był to fajny stan i sporo części zostało . Może się mylę i gościa krzywdzę ale policz samemu . No i nie ma tego pięknego kwadratowego zbiornika od Dniepra oraz kanapy , na szczęście są to elementy dość tanie i łatwo dostępne .
Rozumiem że nie chcesz robić remontu od podstaw ale sezon na Dnieprze bez klucza w ręku to jest mrzonka chyba że wpakujesz w niego tyle kasy co Hius ( a on i tak ciągle coś jeszcze poprawia ) .

Ps. Hiusie czy mogę Cię cytować przy ogniskach ? Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 1:48, 20 Lut 2014    Temat postu:

Mnie tam rama Dniepra o wiele bardziej podoba sie niz uralowska drabina.
Niestety cala reszta juz nie Smile.
I to prawda ze kupowac Dniepra z zalozeniem ze kupiony bedzie bezawaryjnie jezdzil ( nawet tylko w niedziele ) to b.duzy optymizm.


Ostatnio zmieniony przez Adam M. dnia Czw 1:49, 20 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gapiszon666




Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skoki wielkopolska

PostWysłany: Czw 15:05, 20 Lut 2014    Temat postu:

Widzę że wszyscy którzy się wypowiadają karcą dniepry. Widocznie coś w tym jest. K 750 jest według mnie naprawdę ładne i wiem że te silniki są lepsze ale mówicie że za 4 tys zł kupię ruinę do kapitalki to szukam innych rozwiązań. Jak mam dać 4 do kapitalki to wolę dać 5 i zimą wsadzić jeszcze 1,5 tys zł w silnik i gotowy. Może się mylę ale tak myślę. A widzi ktoś ciekawą ofertę na jakiejś aukcji k 750 do 4 tys zł? Bo jednak raczej tego będę szukał
Powrót do góry
Zobacz profil autora
śmigiel




Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Czw 15:17, 20 Lut 2014    Temat postu:

Potarguj się trochę. Jeśli motorek jest zadbany to może i warto.
Może jakieś fotki?
W międzyczasie możesz kupić sobie jakiś ładny silnik od kaśki do remontu
i w wolnych chwilach pomajstrować przy nim. A jednocześnie masz czym jeździć.
Ale wszystko zależy jak ten dniepr wygląda.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Czw 15:52, 20 Lut 2014    Temat postu:

gapiszon666 napisał:
wsadzić jeszcze 1,5 tys zł w silnik i gotowy.

W silnik dolnozaworowy - ok, starczy Ci kasy jak sam będziesz robił.
W silnik górnozaworowy - zapomnij...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gapiszon666




Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skoki wielkopolska

PostWysłany: Czw 16:31, 20 Lut 2014    Temat postu:

A tak realnie ile trzeba liczyć na remont silnika w górniaku?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gapiszon666




Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skoki wielkopolska

PostWysłany: Czw 16:42, 20 Lut 2014    Temat postu:

Ale k 750 to dolniak więc 1,5 powinno starczyć a jak wyjdzie 2 tys zł to mi żona głowy nie urwie- robimy to dla siebie a nie na handel
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 17:37, 20 Lut 2014    Temat postu:

Tak porównujecie dolniaka niby niezawodnego z górnymi. Tyle że osobiście wywaliłem dolniaka z mojej skundlonej Emy i wstawiłem Dniepra. Przyczyna bardzo prozaiczna, dolniak jest za słaby do jazdy z wózkiem a w napędowcu to już zupełne fiasko.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 3 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin