Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wspomnienia dawnych motocykli
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4040
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 12:14, 05 Mar 2011    Temat postu:

Vincent to faktycznie najfajniejszy angol, ale jeszcze pare fajnych angoli by się znalazło. Odnośnie śrub, jak jest taka zmordowana to wiadomo że do wymiany.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 2:37, 06 Mar 2011    Temat postu:

Czy ktorys z was jezdzil jakimkolwiek anglikiem, chocby taka BSA jak moja, Triumphem z tego samego okresu, ktoryms z 2 cylindrowych Nortonow, zeby narzekac ze angliki sa be ?
Przy wszystkich innych sprzetach z tego okresu, to byly jedyne ktore nie tylko wygladaly ale potrafily zapier...ac a przy tym prowadzily sie o niebo lepiej niz stara japonia i co najmniej tak samo hamowaly.
Oczywiscie mowie tu o sprzetach z konca lat 60 tych poczatku 70 tych.

Cyrograf, Vincent w porownianiu do mego SS100 to byla roznica epoki w konstrukcji motocykli Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4040
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 8:36, 06 Mar 2011    Temat postu:

Vincent to klasyk nad klasyki, moje nieosiągalne marzenie. Tylko raz miałem okazje takim pojeździć. Kilkoma anglikami jeździłem, jak je porównać do Junaka to fatycznie zajebiste ale jak porównać do Kawy Z1, BMW R90S czy Hondy Bol D'or to dupa po całości. Początek lat 70-tych to koniec epoki angoli. Przy odbudowie angoli to dopiero z śrubkami było przegwizdane, teraz łatwiej o calowe.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:39, 06 Mar 2011    Temat postu:

Porownujesz jablka do ziemniakow, mianowicie 4 cyl japonczyki do 2 cyl anglikow ( bo z tymi sie pewnie zetknales ).

W 71r w Daytona 3 cyl Triumph / BSA wziely 5 kolejnych miejsc zaczynajac od pierwszego i bijac takie motocykle jak MV Augusta i Honda CB 750.

W 61r Triumph T 110 ( 650 ) nazywal sie tak dlatego ze po prostu szedl 110 mph, czyli kolo 175 km/h, to samo Norton 650.
Byly to wowczas powszechnie dostepne, niezbyt drogie motocykle.
Znajdz inne, ktore mogly im w tym okresie dorownac osiagami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gobert
Moderator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 848
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:11, 06 Mar 2011    Temat postu:

Podzieliłem temat, proponuję abyście zedytowali pierwsze posty pod kątem tego wątku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:55, 06 Mar 2011    Temat postu:

No tak myslalem ze ktos to w koncu przeniesie Smile.

Ostatnio zmieniony przez Adam M. dnia Nie 21:56, 06 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4040
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 23:29, 06 Mar 2011    Temat postu:

Temat podzielelony to teraz spokojnie moge polecić klasycznego angola który jest fajny i na dodatek działa: [link widoczny dla zalogowanych]
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pon 0:20, 07 Mar 2011    Temat postu:

Cyrograf15 napisał:
Temat podzielelony to teraz spokojnie moge polecić klasycznego angola który jest fajny i na dodatek działa: [link widoczny dla zalogowanych]
Wojtek

Pewnie na Wincentego nie będzie mnie stać ale na pocieszenie ten od Estrelli znacznie fajniejszy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 0:32, 07 Mar 2011    Temat postu:

Nie kolego, ty wogole nie czujesz bluesa Smile
Co za wyzwanie kupic japonca zrobionego we wspolczeej technologii, metodami fabrycznymi i pokazac ze dziala ?

Troche inna historia z anglikami, ktore jednak w obecnej chwili sa weteranami i wymagaja o wiele wiekszego zaangazowania wlasciciela w ich obsluge, chom moze nie az tak jak sprzety rosyjskie Smile

Zeby pokazac ze 2 cylindrowki tez chodza obejrzyjcie ten filmik.
Hillclimber wystepujacy w nim ma silnik mojej BSA wmontowany w pozniejsze podwozie.
Akcja niestety dopiero w 3 minucie filmu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bogus




Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrkow Tryb

PostWysłany: Pon 8:46, 07 Mar 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

takiego Vincencika spoktałem na pewnej francuskiej stacji .Pięknie cykał


Ostatnio zmieniony przez bogus dnia Pon 8:50, 07 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin