Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Błażej
Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 267 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:28, 24 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Słabo się wyraziłem. Gniazda w bloku silnika - panewki, łożyska. Nie powyłażą szpile? Przecież nie bez powodu rosyjskie metale noszą miano gównolitu
O głowice się jeszcze nie martwiłem |
|
Powrót do góry |
|
|
brzytwa Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 953 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Wto 14:08, 24 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Litwini zwiększali stopień sprężania powyżej 10 i nic się ze szpilkami nie działo. OK, co prawda był to Ural. Zresztą, jak pisałem - trafił mi się naprawdę porządny karter - nie jakieś standardowe "sitko". |
|
Powrót do góry |
|
|
BALON
Dołączył: 03 Lis 2014 Posty: 79 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pszczyna
|
Wysłany: Wto 8:25, 09 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
czy zmiana głowic z pionowego mocowania gaźników
na poziome coś polepszy zyska parę koni?
średnica zaworów ta sama ale w tych nowszych głowicach jakby przelot jest lepszy |
|
Powrót do góry |
|
|
|