Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brzytwa Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 953 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Czw 20:24, 25 Wrz 2014 Temat postu: Tłoki (zagadka) |
|
|
Takie sobie ostatnio tłoki kupiłem - kto zgadnie, od czego?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Czw 21:24, 25 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Jakies wymiary?zdjecia od góry denka?
tak troche w ciemno stawiam na jakas wersje specjalna urala...bo dniepr musi miec wciecia pod zawory z dwoch stron denka a ten tłok ma z jednej strony |
|
Powrót do góry |
|
|
brzytwa Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 953 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Pią 7:13, 26 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Rozmiar 79,00. Tłok do Urala, Litwini to stosują do krossu.
A co sądzisz o takich?
|
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pią 7:39, 26 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Tłoki z góry, wyglądają obiecująco - jaki koszt i czy średnica sworznia bez zmian?
Cieniasa tłoki, choć dobre, to jednak są płaskie i troszkę tracimy... |
|
Powrót do góry |
|
|
brzytwa Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 953 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Pią 8:22, 26 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Tłok Dniepr 14.9 (Eskort), niestety rzadko dostępne. Sworzeń 21mm. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 8:30, 26 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
klapek napisał: | Tłoki z góry, wyglądają obiecująco - jaki koszt i czy średnica sworznia bez zmian?
Cieniasa tłoki, choć dobre, to jednak są płaskie i troszkę tracimy... |
Ale cieniasa tloki maja 80mm a jak przekroczysz dane cisnienie sprezania na zwyklym walku to tez stracisz a zyskasz mega grzejące sie cylindry i spalanie stukowe.
Nie mowie ze cc sa idealne ale chodzi o to ze nie będzie przycierac jak na innych to czasem wystepuje
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pią 8:32, 26 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
brylann
Dołączył: 05 Gru 2011 Posty: 29 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krasnystaw
|
Wysłany: Pią 9:05, 26 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Interesuję mnie różnica wysokości denka w porównaniu do almotu, mierzona od sworznia/pierścienia. U mnie zachodziła by możliwość bliskiego kontaktu z zaworami.
Testowałeś ten pierwszy zestaw? Jak wrażenia? |
|
Powrót do góry |
|
|
brzytwa Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 953 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Pią 9:46, 26 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Nie testowałem, ale tu widać kolegów mających silnik z takimi tłokami. Numer motocykla "3", pojawi się po starcie jako pierwszy w kadrze po prawej.
http://www.youtube.com/watch?v=FuOR7GtDxg8&list=UUxEF-oqB2BIJ9jYHNZQ4VmA
Te tłoki do Urala są do kupienia, Szymek może je ściągnąć z Moskwy.
Ale nasi koledzy porzucają Urala na rzecz Dniepra, Ural dla nich okazuje się nierozwojowy. Obecnie przy dostępności nowego układu smarowania do Dniepra, syntetycznych olejów 10W60 i kutych korbowodów faktycznie mają rację. |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Pią 10:23, 26 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Z jakis powodów nie dokonca moge otwierac tematy które juz kiedys ogladałem...nie wiem czy to cos sie zmieniło w ustawieniah forum czy w moim kompie...ok.Podejrzałem przez telefon i teraz bede pisał troche w ciemno:co do tych drugich tłoków to według mnie to pierwsza wersja dniepra 36 konnego...wtedy 32KM i 36 KM różniły sie tylko własnie tym denkiem tłoka , potem przeszli na tłoki jednakowe a chyba zmienili albo długosc korbowodów , albo wysokosc cylindrów , kiedys szukałem takich tłoków bo chciałem je założyc do mojego teoretycznie 36 konnego silnika ...chciałem zobaczyc jak to bedzie jezdziło i ile to da koni...teraz mi przeszło...
Konczac temat tłoków do urala to wiem ze na poczatku lat 90 montowali tłoki od poloneza 1600 do Urala , cos tam podcinali , cos tam frezowali i wychodziło z tego 40 kilka koni...ale nie wiem jak to faktycznie jezdziło i sie sprawowało....w dnieprze to pnie przechodzi bo sa szeżej roztawione zawory.
Dla mnie człowieka patrzacego z boku wycofanie sie z urala nie jest chyba dobrym rozwiazaniem chocby z tego wzgledu ze fabryka urala pracuje i rozwija swoje wyroby , wiem zaraz bedzie dyskusja co i jak rozwija , ale rozwija ....a dniepr juz nie robi nic.... |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pią 12:27, 26 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
To nie tak, Ural działa, ale to jest zupełnie inny silnik, którego nowinki nic nie wnoszą do silnika 650.
brzytwa, jeśli rozwiązano problem smarowania i uszczelnienia, to rzeczywiście Dniepr może wrócić do gry. Z resztą Wy, jeździcie przecież na takim silniku, więc wiecie, w co pakujecie grubą kasę... |
|
Powrót do góry |
|
|
brzytwa Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 953 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Pią 13:01, 26 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Wał Urala nie wytrzymuje wysokich stopni sprężania (tzn powyżej 9) i pęka, albo się skręca. Nasi koledzy z Litwy zarżnęli tak kilka silników. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 13:06, 26 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
brzytwa napisał: | Wał Urala nie wytrzymuje wysokich stopni sprężania (tzn powyżej 9) i pęka, albo się skręca. Nasi koledzy z Litwy zarżnęli tak kilka silników. |
W maluchu jak sie przekroczylo 9 bar to silnik przestawal chodzic jak powienien.Mial tylko twarda prace,nadmierna temperature i spalanie stukowe .Wiec z tym dzwiganiem cisnienia sprezania to tak bez przesady bo to beznyna a nie diesel co ma 30-40bar. |
|
Powrót do góry |
|
|
brzytwa Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 953 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Pią 13:20, 26 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
W sumie nie wiem, jak oni to mierzą, ale obejrzyj film i zobaczysz, co daje podniesienie ciśnienia sprężania. Widać, jak na dłoni. Silnik w "3"-ce jest już na uralowskim standardowym wale, 750-ka im się rozleciała. |
|
Powrót do góry |
|
|
|