Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nagar
Dołączył: 12 Paź 2013 Posty: 80 Przeczytał: 9 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 9:01, 04 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Dawid1981 napisał: | Do dolniaka polonez 1600 i maluch -WSK Gorzyce do urala Fiat CC700 a do dniepra zapodalem z bmw 2.0 benzyna po modyfikacjach na tokarce i frezarce .Ural i dolniak sprawdzone a dniepr jak narazie zamiata az milo ale jeszcze faza testów )).
Tyle na tamat a cala reszta loteriada:))).Pozdro dla wytrwalych !!!!!!!!!! |
Ja odnoszę wrażenie że montowanie tłoków o innych wymiarach lub ich przerabianie (toczenie frezownie) to właśnie jest loteria. Jeden fachowiec zrobi tak a drugi inaczej i w jednym przypadku będzie działać a w drugim kupa.
Co do zakładania tłoków (które podałeś wyżej ) z pojazdów to chyba sie zgodzisz że żaden z tych tłoków nie ma wszystkich wymiarów identycznych z dnieprowymi czy Urala lub K750. Podane przez ciebie tłoki maja mniejsze odległości osi sworznia do denka za czym idzie albo strata w wydajności silnika albo dalsze przerabianie pozostałych części silnika.
A tłoki almota są zgodne z wymiarami i są dobrej jakości. Jedyną ich wadą są pierścienie których jest za dużo i są za szerokie. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4081 Przeczytał: 11 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 9:58, 04 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Tłoki dzieli się na takie co dobrze działają lub nie. Popielniczka pomimo że ma zgodne wymiary pozostanie dalej jedynie popielniczką. To coś jak z oponami żużlowymi. Mają zgodne wymiary z Ruskami, da się je zamontować, tylko że się nie nadają.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
profss
Dołączył: 15 Paź 2010 Posty: 328 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Twardogóra-Dolnośląskie
|
Wysłany: Nie 15:51, 04 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
nagar napisał: |
A tłoki almota są zgodne z wymiarami i są dobrej jakości. Jedyną ich wadą są pierścienie których jest za dużo i są za szerokie. |
Co do tłoków Almotowych...sam na takich śmigam w uralu na pasowaniu 7 setek i nie mam z nimi żadnego problemu,a co do pierścieni z kompletu to al-mot chyba zmienił dostawce bo nawet na zamkach ładnie dolegają do tulei i zero poddymiania,ciśnienie na obu cylindrach po 6,5.a co do tych tłoków ze zdjęć zobaczymy niebawem jak się będą sprawować w emce Jakuba M72 |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 17:04, 04 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Kiedyś spotkalem osobe na zlocie na m72 ktorą zdobyl z milicji.Po odpaleniu zapytalem na jakich tlokach ma to poskladane bo nadzwyczaj pieknie to chodzilo .Odpowiedzial ze to juz bylo poskladane na tlokach z malucha i ma juz tym przejechane 43 tys km i ze tylko czesto wymienia olej jakis tam dobrej jakosci.JA mam wszystko stestowane i jest mega dobrze wiec wkladajcie co wam sie podoba )). |
|
Powrót do góry |
|
 |
profss
Dołączył: 15 Paź 2010 Posty: 328 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Twardogóra-Dolnośląskie
|
Wysłany: Nie 19:01, 04 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Dawid1981 napisał: | Kiedyś spotkalem osobe na zlocie na m72 ktorą zdobyl z milicji.Po odpaleniu zapytalem na jakich tlokach ma to poskladane bo nadzwyczaj pieknie to chodzilo .Odpowiedzial ze to juz bylo poskladane na tlokach z malucha i ma juz tym przejechane 43 tys km i ze tylko czesto wymienia olej jakis tam dobrej jakosci.JA mam wszystko stestowane i jest mega dobrze wiec wkladajcie co wam sie podoba )). |
Dawid ja tez mam juz zrobiony zestaw na cc700 i krotoszyńskich tulejach do nowego silnika który bede składał dla siebie,tak ze nie twierdze ze Al-moty czy inne tłoki sa mega zajebiaszcze,ale trzeba tez przyznać ze na al-motach tez można dobrze pojeździć pod warunkiem ze sie dobrze dotrze silnik,zakładając ten temat chciałem sie doinformować na temat tych ze zdjęć tłoków bo pierwszy raz wpadły mi takie w ręce,do tej pory w każdym remontowanym silniku spotykałem tylko na cztery pierścienie,stąd moje zainteresowanie. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 9:08, 05 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Profss ale ja nie pisze nic do Ciebie ze cos tam zle robisz bo naprawde nie tykam tego rodzaju tloków co zakladasz i sie nie wypowiem:))).z almotem mialem juz do czynienia i nie chce nigdy wiecej mimo ze wiem ze da sie tym pojezdzic ale nie na dluga mete i bez katowania a ja lubie odkrecać więc almot u mnie odpada a innym będzie pasował w 100% .
Odnośnie "LOTERII" to chodzilo mi o jakośc materialów bo raz sie trafi lepsze a innym razem gorsze a jak ja zakladam tloki i pierscienie z innych pojazdów to materialy są PEWNEJ JAKOŚCI !!!
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pon 9:09, 05 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4081 Przeczytał: 11 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 16:23, 05 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
I tym sposobem ujawniło się sedno sprawy. Jak ktoś wie co robi to unika oryginalnych, bo potrafi zaimplementować tłoki dobrej jakości z innych pojazdów. Jak ktoś jest słabo ogarnięty technicznie to kładzie wprost pasujące. Przy pewnej dozie szczęścia przez pewien czas pojeździ. Z drugiej strony to dobrze, jest zdecydowanie mniejsze prawdopodobieństwo że coś totalnie spier..., co nie stanowi problemu przy przeszczepach.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
nagar
Dołączył: 12 Paź 2013 Posty: 80 Przeczytał: 9 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 18:48, 05 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
 |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
|
Powrót do góry |
|
 |
korbowód
Dołączył: 02 Mar 2011 Posty: 291 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:40, 28 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Nie było, nie będzie i nie ma lepszych tłoków do dolniaka jak fiat 126 p oryginalne gorzyckie, silnik chodzi bdb, przesunięcie sworznia daje mięka prace czego nie ma na oryginałach. Dwadzieścia lat temu jak byłem w ogólniaku i nie było kasy na benzyne odpalaliśmy kaskę na benzynie i ropy do pełna z traktora i ogień , cały dzień bez gaszenia. Po trzech miechach zdjełem cylindry co by obejrzeć maluchowskie tłoki i zadnych śladów zatarć !!!! |
|
Powrót do góry |
|
 |
|