Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tabliczka znamionowa k750

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hakin1




Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UK

PostWysłany: Pią 9:40, 07 Lut 2014    Temat postu: Tabliczka znamionowa k750

Witam wszystkich. Tym razem mam kolejna zagwostke. Staram sie zarejestrowac mojego kundla w UK, przeglad techn juz mam, wbili mi 750cc-to co z papierow. Moj moto ma silnik 650 dnieprowski. Wszystkie papiery mam na K750. Chca zebym wyslal zdjecie tabliczki znamionowej (ktorej nie mam), nr ramy(puste pole na ramie-nr nabite gdzie indziej na ramie!ale te numery nad lewym amo tez sie znajda niebawem..) i ogolnie motoru. Oczywiscie tabliczke kupie, tylko nie wiem co ma sie na niej znalezc, a mianowicie w rubryce nr silnika, czy mam podac nr obecnego silnika 650, zostawic puste miejsce, czy nabic jakis nr niby poprzedniego silnika 750ki? No i jaka wysokosc cyfr na tabliczce, bo na ramie podobno 7mm. Wiem, ze ogolnie dalekie to od oryginalu, ale sie nie poddaje, chcialbym to zarejestrowac. Pozdrawiam wszystkich walczacych! Mirek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szefostwo




Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skwierzyna/Poznań

PostWysłany: Pią 12:29, 07 Lut 2014    Temat postu:

Czy wybijesz 750 czy 650, coś nie będzie pasowało Very Happy
Pierwsza opcja - zarejestrować z silnikiem 650. Ja bym spytał u diagnosty + w odpowiedniku naszego wydziału komunikacji. Może się zdarzyć, że będą wymagać jakiegoś dokumentu na silnik, nie wiem. Sama zmiana silnika w już zarejestrowanym pojeździe to pewnie nie problem, ludzie wkładają różne silniki i to przecież jeździ legalnie. Wtedy to kwestia dodatkowego przeglądu. Inna sprawa to ubezpieczenie - nie wiem czy w UK jest uzależnione od silnika, jeśli jest to należałoby to zgłosić, bo bardzo ogarnięty rzeczoznawca mógłby zablokować wypłatę ubezpieczenia w razie czego. W Polsce pojemność nie robi różnicy. Także lepiej popytać u źródła, bo jeśli nikt stąd tego nie przerabiał, to raczej się dokładnie nie dowiesz.
Druga opcja - rejestrujesz z tym co masz jako 750ccm. Kto miałby się zorientować o różnicy? Ewentualnie w przyszłości kupujący i wszyscy, którzy odróżniają silnik dolnozaworowy od górnozaworowego, czyli posiadacze rusków Very Happy


Ostatnio zmieniony przez szefostwo dnia Pią 12:32, 07 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hakin1




Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UK

PostWysłany: Pią 14:44, 07 Lut 2014    Temat postu:

Tu niestety patrza na pojemnosc,bo placisz wiecej ubezpieczenia.. Po wgladzie do mojego dowodu wypatrzylem, ze nr silnika w dowodzie i tak jest inny niz ten w ramie. A moze w takim razie wyslac dowod do urzedu komunikacji zeby zmienili nr silnika i pojemnosci? Ktos juz cos takiego robil? No i druga sprawa, jakby kto mogl potwierdzic te 7mm cyfry na ramie, zeby nie bylo za pozno... Dzieki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spiker




Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 14:51, 07 Lut 2014    Temat postu: Re: Tabliczka znamionowa k750

hakin1 napisał:
Wszystkie papiery mam na K750.


Moja rada: Kupić i założyć silnik K-750, dorobić tabliczkę (są do K-750 repliki), jeździć i mieć w miarę spokojne sumienie. Generalnie "odkundlić" Wink.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hakin1




Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UK

PostWysłany: Pią 15:04, 07 Lut 2014    Temat postu:

co do zamiany na silnik od k750ki.... moze to i wyjscie Smile Rozwaze, jak wyczerpie wszystkie mozliwosci, ale troche mi szkoda mojego, bo nalezalem sie pod nim i na nim 3msc i pali jak ta lala .... ale dzieki za pomysl. Faktycznie troche by ulatwilo zadanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Nie 21:23, 09 Lut 2014    Temat postu:

Jak masz wszystkie kwity i przegląd na k750 to na tabliczce wbij też 750. Myślisz ze dopatrza się ze masz silnik od 650??? Nie sądze!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Nie 23:34, 09 Lut 2014    Temat postu:

Człowieku !!! rusz głową.Na moto masz mieć te same numery jak w papierach, a nie to co masz w ramie.Już widze jak ci mierzą pojemność!.Wielkośc numeratorów tez była różna, masz miec zgodność numerów z papierów na moto z tym co masz na ramie i tabliczce, a silnik w uni jest traktowny jako czesć wymienna.A jeśli w Angolach musi się zgadzac z tabliczką to zrób tak aby się zgadzało , i nie patrz na kształt silnika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hakin1




Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UK

PostWysłany: Pon 14:46, 10 Lut 2014    Temat postu:

j35 napisał:
Człowieku !!! rusz głową.Na moto masz mieć te same numery jak w papierach, a nie to co masz w ramie.Już widze jak ci mierzą pojemność!.Wielkośc numeratorów tez była różna, masz miec zgodność numerów z papierów na moto z tym co masz na ramie i tabliczce, a silnik w uni jest traktowny jako czesć wymienna.A jeśli w Angolach musi się zgadzac z tabliczką to zrób tak aby się zgadzało , i nie patrz na kształt silnika.


No to teraz Ty rusz glowa: zeby dostac dowod rejestracyjny musisz wyslac papiery o 'Date Certificate' zdjecia moto, nr na ramie, tabliczce i silniku. JEzeli wymieniales jakas czesc, np silnik, to juz nie jest oryginal i traktuja moto jako przerobka,a szczegolnie sprawdzaja starsze graty. Udalem barana, wiec przyslali mi zdjecie K750tki gdzie i co mam sprawdzic, na ktorym wszystko maja jak na dloni, silnik itp. I tu jest lipa. Moj plan jest taki, ze nr ramy odnajdzie sie w oryginalnym miejscu(na razie nic nie ma tam),bo ktos nabil nr ramy gdzies przy kierownicy!!! Tabliczka tez sie odnajdzie, tylko na niej bedzie wszystko co w papierach. Ogolnie nie zgadza sie tylko nr silnika w papierach i stanie rzeczywistym. Wiem ze czasami wszystko wyglada prosto, ale wierz mi ze tak nie jest...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hinek




Dołączył: 28 Gru 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 23:25, 15 Lut 2014    Temat postu:

W Polsce i w Unii nr silnika nie występuje w dokumentach. Nikt się tym numerem nie interesuje. Skoro na Wyspie jest inaczej musisz sam rozgryźć sprawę na miejscu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hakin1




Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UK

PostWysłany: Wto 14:26, 18 Lut 2014    Temat postu:

HURAAAA!!! Dostalem dowod rejestracyjny z DVLA! Juz wkrotce na drogi Smile Filmik tez umieszcze Smile POzdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Wto 14:48, 18 Lut 2014    Temat postu:

Gratulacje - jak się to w końcu zakończyło?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hakin1




Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UK

PostWysłany: Wto 21:32, 18 Lut 2014    Temat postu:

klapek napisał:
Gratulacje - jak się to w końcu zakończyło?

Wkurzyłem się na całego i wysłałem wypełnione papiery do DVLA. W międzyczasie zamówiłem tabliczkę znamionową i numeratory, ale jeszcze idą z Polski. Papiery przyszły przed dostaniem prezentów z PL Smile Jedyny "myk" jest taki, że mam wpisane jako data pierwszej rejestracji rok 2005-czyli pierwszej rej w PL, a tylko adnotację,że moto jest niby z 1969r. Nr rej "stare", bez powiązania z rokiem,czarne no i uznany jako"historic", zero roadtax'u. Ogólnie i tak tabliczke doczepię i cudownie odnajdą się numery ramy w dobrym miejscu. Finał: Mam V5. Pozdro i dzięki za śledzenie moich perypetii Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Śro 8:14, 19 Lut 2014    Temat postu:

Czarna blacha zazdrość wzbudza Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hakin1




Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UK

PostWysłany: Pon 14:41, 03 Mar 2014    Temat postu:

klapek napisał:
Czarna blacha zazdrość wzbudza Smile


a no wzbudza.... malo tu sprzetu starego. Maly upload: po perypetiach z leserem M72-zis, od ktorego kupilem tabliczke znamionowa z alegro, w koncu po 3 tyg doszla... Tak wiec tablicze juz zamontowalem z numerami ramy i silnika, oczywiscie na stare sruby, numery ramy szczesliwie odnalazly sie na lewym wahaczu Smile, linka do hamulca od wozka zmieniona- paliwo trza lac i heja na miasto (i w teren-ale tu wszystko prywatne, lasy zagrodzone- oj brakuje tu zjechania z drogi asfaltowej w polná... po prostu nie ma gdzie sie zakopac w blocie). Moze w weekend filmik wstawie. Pozdro Mirek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin