Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hakin1
Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UK
|
Wysłany: Pią 9:40, 07 Lut 2014 Temat postu: Tabliczka znamionowa k750 |
|
|
Witam wszystkich. Tym razem mam kolejna zagwostke. Staram sie zarejestrowac mojego kundla w UK, przeglad techn juz mam, wbili mi 750cc-to co z papierow. Moj moto ma silnik 650 dnieprowski. Wszystkie papiery mam na K750. Chca zebym wyslal zdjecie tabliczki znamionowej (ktorej nie mam), nr ramy(puste pole na ramie-nr nabite gdzie indziej na ramie!ale te numery nad lewym amo tez sie znajda niebawem..) i ogolnie motoru. Oczywiscie tabliczke kupie, tylko nie wiem co ma sie na niej znalezc, a mianowicie w rubryce nr silnika, czy mam podac nr obecnego silnika 650, zostawic puste miejsce, czy nabic jakis nr niby poprzedniego silnika 750ki? No i jaka wysokosc cyfr na tabliczce, bo na ramie podobno 7mm. Wiem, ze ogolnie dalekie to od oryginalu, ale sie nie poddaje, chcialbym to zarejestrowac. Pozdrawiam wszystkich walczacych! Mirek |
|
Powrót do góry |
|
|
szefostwo
Dołączył: 17 Lip 2012 Posty: 277 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skwierzyna/Poznań
|
Wysłany: Pią 12:29, 07 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Czy wybijesz 750 czy 650, coś nie będzie pasowało
Pierwsza opcja - zarejestrować z silnikiem 650. Ja bym spytał u diagnosty + w odpowiedniku naszego wydziału komunikacji. Może się zdarzyć, że będą wymagać jakiegoś dokumentu na silnik, nie wiem. Sama zmiana silnika w już zarejestrowanym pojeździe to pewnie nie problem, ludzie wkładają różne silniki i to przecież jeździ legalnie. Wtedy to kwestia dodatkowego przeglądu. Inna sprawa to ubezpieczenie - nie wiem czy w UK jest uzależnione od silnika, jeśli jest to należałoby to zgłosić, bo bardzo ogarnięty rzeczoznawca mógłby zablokować wypłatę ubezpieczenia w razie czego. W Polsce pojemność nie robi różnicy. Także lepiej popytać u źródła, bo jeśli nikt stąd tego nie przerabiał, to raczej się dokładnie nie dowiesz.
Druga opcja - rejestrujesz z tym co masz jako 750ccm. Kto miałby się zorientować o różnicy? Ewentualnie w przyszłości kupujący i wszyscy, którzy odróżniają silnik dolnozaworowy od górnozaworowego, czyli posiadacze rusków
Ostatnio zmieniony przez szefostwo dnia Pią 12:32, 07 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
hakin1
Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UK
|
Wysłany: Pią 14:44, 07 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Tu niestety patrza na pojemnosc,bo placisz wiecej ubezpieczenia.. Po wgladzie do mojego dowodu wypatrzylem, ze nr silnika w dowodzie i tak jest inny niz ten w ramie. A moze w takim razie wyslac dowod do urzedu komunikacji zeby zmienili nr silnika i pojemnosci? Ktos juz cos takiego robil? No i druga sprawa, jakby kto mogl potwierdzic te 7mm cyfry na ramie, zeby nie bylo za pozno... Dzieki |
|
Powrót do góry |
|
|
Spiker
Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 289 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 14:51, 07 Lut 2014 Temat postu: Re: Tabliczka znamionowa k750 |
|
|
hakin1 napisał: | Wszystkie papiery mam na K750. |
Moja rada: Kupić i założyć silnik K-750, dorobić tabliczkę (są do K-750 repliki), jeździć i mieć w miarę spokojne sumienie. Generalnie "odkundlić" . |
|
Powrót do góry |
|
|
hakin1
Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UK
|
Wysłany: Pią 15:04, 07 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
co do zamiany na silnik od k750ki.... moze to i wyjscie Rozwaze, jak wyczerpie wszystkie mozliwosci, ale troche mi szkoda mojego, bo nalezalem sie pod nim i na nim 3msc i pali jak ta lala .... ale dzieki za pomysl. Faktycznie troche by ulatwilo zadanie. |
|
Powrót do góry |
|
|
Wicher
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 544 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelno/Kruszwica
|
Wysłany: Nie 21:23, 09 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Jak masz wszystkie kwity i przegląd na k750 to na tabliczce wbij też 750. Myślisz ze dopatrza się ze masz silnik od 650??? Nie sądze!! |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Nie 23:34, 09 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Człowieku !!! rusz głową.Na moto masz mieć te same numery jak w papierach, a nie to co masz w ramie.Już widze jak ci mierzą pojemność!.Wielkośc numeratorów tez była różna, masz miec zgodność numerów z papierów na moto z tym co masz na ramie i tabliczce, a silnik w uni jest traktowny jako czesć wymienna.A jeśli w Angolach musi się zgadzac z tabliczką to zrób tak aby się zgadzało , i nie patrz na kształt silnika. |
|
Powrót do góry |
|
|
hakin1
Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UK
|
Wysłany: Pon 14:46, 10 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
j35 napisał: | Człowieku !!! rusz głową.Na moto masz mieć te same numery jak w papierach, a nie to co masz w ramie.Już widze jak ci mierzą pojemność!.Wielkośc numeratorów tez była różna, masz miec zgodność numerów z papierów na moto z tym co masz na ramie i tabliczce, a silnik w uni jest traktowny jako czesć wymienna.A jeśli w Angolach musi się zgadzac z tabliczką to zrób tak aby się zgadzało , i nie patrz na kształt silnika. |
No to teraz Ty rusz glowa: zeby dostac dowod rejestracyjny musisz wyslac papiery o 'Date Certificate' zdjecia moto, nr na ramie, tabliczce i silniku. JEzeli wymieniales jakas czesc, np silnik, to juz nie jest oryginal i traktuja moto jako przerobka,a szczegolnie sprawdzaja starsze graty. Udalem barana, wiec przyslali mi zdjecie K750tki gdzie i co mam sprawdzic, na ktorym wszystko maja jak na dloni, silnik itp. I tu jest lipa. Moj plan jest taki, ze nr ramy odnajdzie sie w oryginalnym miejscu(na razie nic nie ma tam),bo ktos nabil nr ramy gdzies przy kierownicy!!! Tabliczka tez sie odnajdzie, tylko na niej bedzie wszystko co w papierach. Ogolnie nie zgadza sie tylko nr silnika w papierach i stanie rzeczywistym. Wiem ze czasami wszystko wyglada prosto, ale wierz mi ze tak nie jest... |
|
Powrót do góry |
|
|
Hinek
Dołączył: 28 Gru 2013 Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Sob 23:25, 15 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
W Polsce i w Unii nr silnika nie występuje w dokumentach. Nikt się tym numerem nie interesuje. Skoro na Wyspie jest inaczej musisz sam rozgryźć sprawę na miejscu. |
|
Powrót do góry |
|
|
hakin1
Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UK
|
Wysłany: Wto 14:26, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
HURAAAA!!! Dostalem dowod rejestracyjny z DVLA! Juz wkrotce na drogi Filmik tez umieszcze POzdro |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 14:48, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Gratulacje - jak się to w końcu zakończyło? |
|
Powrót do góry |
|
|
hakin1
Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UK
|
Wysłany: Wto 21:32, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
klapek napisał: | Gratulacje - jak się to w końcu zakończyło? |
Wkurzyłem się na całego i wysłałem wypełnione papiery do DVLA. W międzyczasie zamówiłem tabliczkę znamionową i numeratory, ale jeszcze idą z Polski. Papiery przyszły przed dostaniem prezentów z PL Jedyny "myk" jest taki, że mam wpisane jako data pierwszej rejestracji rok 2005-czyli pierwszej rej w PL, a tylko adnotację,że moto jest niby z 1969r. Nr rej "stare", bez powiązania z rokiem,czarne no i uznany jako"historic", zero roadtax'u. Ogólnie i tak tabliczke doczepię i cudownie odnajdą się numery ramy w dobrym miejscu. Finał: Mam V5. Pozdro i dzięki za śledzenie moich perypetii |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 8:14, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Czarna blacha zazdrość wzbudza |
|
Powrót do góry |
|
|
hakin1
Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UK
|
Wysłany: Pon 14:41, 03 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
klapek napisał: | Czarna blacha zazdrość wzbudza |
a no wzbudza.... malo tu sprzetu starego. Maly upload: po perypetiach z leserem M72-zis, od ktorego kupilem tabliczke znamionowa z alegro, w koncu po 3 tyg doszla... Tak wiec tablicze juz zamontowalem z numerami ramy i silnika, oczywiscie na stare sruby, numery ramy szczesliwie odnalazly sie na lewym wahaczu , linka do hamulca od wozka zmieniona- paliwo trza lac i heja na miasto (i w teren-ale tu wszystko prywatne, lasy zagrodzone- oj brakuje tu zjechania z drogi asfaltowej w polná... po prostu nie ma gdzie sie zakopac w blocie). Moze w weekend filmik wstawie. Pozdro Mirek |
|
Powrót do góry |
|
|
|