Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hardcor
Dołączył: 20 Sty 2013 Posty: 154 Przeczytał: 10 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nałęczów/Lublin
|
Wysłany: Pią 19:24, 01 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Thnx |
|
Powrót do góry |
|
|
gregor
Dołączył: 10 Lip 2013 Posty: 55 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: Pią 22:20, 01 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Witam,
Takie pytanie do tematu:
Czy ktoś zamawiał może szprychy do ruska z Częstochowy?
Firma zdaje się nazywała się Bartnik? czy jakoś tak.
Prosiłbym o info, jeżeli ktoś miał już z nimi doświadczenie.
pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
hardcor
Dołączył: 20 Sty 2013 Posty: 154 Przeczytał: 10 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nałęczów/Lublin
|
Wysłany: Pią 22:54, 01 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Ja od niech zamawiałem do Iża, bez problemowo.
Od kolegi który zajmuje się centrowaniem kół słyszałem, że Bartnik ma najlepsze szprychy dostępne na rynku. |
|
Powrót do góry |
|
|
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 490 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
Wysłany: Sob 16:47, 02 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Ja mam w M 72 i nic się z nimi nie dzieje. |
|
Powrót do góry |
|
|
gregor
Dołączył: 10 Lip 2013 Posty: 55 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: Nie 1:14, 03 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Dzięki za info pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
dawers
Dołączył: 20 Paź 2012 Posty: 85 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań
|
Wysłany: Nie 6:59, 03 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Witam,
Bartnik robi też szprychy do falban, nie musi być nierdzewka. Wlałbym nawet zwykły ocynk. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Nie 9:05, 03 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Szprychy Bartnika to rzemieślnicze doróbki. Marne. Lepsze już będą chińskie( i przy okazji tańsze).
Nic mi nie wiadomo o tym żeby Bartnik robił nierdzewne. Wprawdzie nie interesowałem sie tematem juz lat kilka ale nawet jeśli robi odpuściłbym. |
|
Powrót do góry |
|
|
gregor
Dołączył: 10 Lip 2013 Posty: 55 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: Nie 14:52, 03 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
U mnie wygląda sprawa tak że ze starych szprych uzbierałem takie które się nadają i będą w kole przednim. Natomiast na tył już nie starczyło, tzn coś by się uzbierało, ale z późniejszych bębnów, a te które zakładam mają mniejszą średnicę, w związku z czym pasuje mieć nieco dłuższe - zwłaszcza że będzie to koło tylne.
Prince'u można zagadnąć jakie rekomendujesz? Pytam na przyszłość, bo z Bartnika już zamówiłem i sprawdzę jak to się ma. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Nie 16:01, 03 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
gregor napisał: |
Prince'u można zagadnąć jakie rekomendujesz? Pytam na przyszłość, bo z Bartnika już zamówiłem i sprawdzę jak to się ma. |
Kupiłbym chińskie. Podstawowa i widoczna dla każdego różnica to, ze masowo produkowane nyple to odkuwki. A rzemieślnicze to odlewy. I dzięki temu tak pięknie odpadają im łebki- często juz przy centrowaniu . Ale jakby ktoś chciałby być sprytny i skompletować szprychy z Częstochowy z nyplami produkcji masowej to uprzedzę, ze nie przejdzie. Mają różne skoki gwintu.
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Nie 16:02, 03 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
brzytwa Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 953 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Wto 20:25, 05 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Prince napisał: | hardcor napisał: | Balu a masz jakiś namiar na nierdzewkowe szprychy w PL? Bo ja tylko w rajchu znalazłem |
Kurde. Wpisuje w wyszukiwarkę i są
[link widoczny dla zalogowanych]
Gdzie była trudność? |
Git. Ale ktoś zapytał, z czego są zrobione nyple do tych zajebistych angielskich nierdzewnych szprych?
Ja niedawno miałem problem ze skompletowaniem szprych do Urala do koła 17". Kupiłem u Bartnika i będę testował - w każdym razie kolega, który centruje mi koła do crossa stwierdził, że jakość tych szprych w porównaniu do tych sprzed paru lat polepszyła się znacznie. |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Wto 21:00, 05 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Niestety bartnik nie ma szprych m4 do półbębnów. Ma ale długość 207 długiej i 125 krótkiej co znaczy że około 4mm za krótkie. Posiada tylko biały ocynk. Zamówiłem u gościa z allegro u którego często zamawiam cześci. Boxer55 nick. Chrom jest na miedzi, długosć ok, tylko mają coś z 3mm mniej gwintu ale wydaje mi się że go wystarczy w zupełności. Jedynie gięcie główki szprychy nie jest 90 stopni a jakieś 75. Trzeba je podoginać. |
|
Powrót do góry |
|
|
brzytwa Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 953 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Wto 21:11, 05 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Ale przecież Bartnik robi na wymiar wg wysłanego wzoru albo rysunku
Uralowskich do felgi 17" też nie miał, dopóki mu nie wysłałem wzoru |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 21:13, 05 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
brzytwa napisał: |
Git. Ale ktoś zapytał, z czego są zrobione nyple do tych zajebistych angielskich nierdzewnych szprych?
| Z czego? |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Wto 21:46, 05 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Taką informacje dostałem od bartnika. |
|
Powrót do góry |
|
|
brzytwa Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 953 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Śro 7:43, 06 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Prince napisał: | brzytwa napisał: |
Git. Ale ktoś zapytał, z czego są zrobione nyple do tych zajebistych angielskich nierdzewnych szprych?
| Z czego? |
Z aluminium |
|
Powrót do góry |
|
|
|