Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szefostwo
Dołączył: 17 Lip 2012 Posty: 277 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skwierzyna/Poznań
|
Wysłany: Nie 23:08, 28 Wrz 2014 Temat postu: Silnik M-72 a K-750 |
|
|
Mówi się, że katalogowo różna moc silników M-72 i K-750 wiąże się ze stopniem sprężania. Żeby jednak ten się różnił, musiałoby się różnić coś w układzie tłokowo-korbowym. Co? |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Nie 23:14, 28 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Poszukaj. Gdzieś na forum juz była na ten temat gadka. |
|
Powrót do góry |
|
|
szefostwo
Dołączył: 17 Lip 2012 Posty: 277 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skwierzyna/Poznań
|
Wysłany: Pon 18:38, 06 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Znalazłem jedynie poszlakę, że cylindry mogą różnić się długością. Jeśli to to, to ok |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Pon 18:48, 06 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
ronica jest w walku rozrzadu i glowicach. |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Pon 18:48, 06 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
ronica jest w walku rozrzadu i glowicach. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pon 18:54, 06 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
balu napisał: | ronica jest w walku rozrzadu i glowicach. |
Ooo widzisz. To dowiem się czegoś ciekawego. To gdzie w głowicach jest ta różnica? |
|
Powrót do góry |
|
|
szefostwo
Dołączył: 17 Lip 2012 Posty: 277 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skwierzyna/Poznań
|
Wysłany: Pon 19:05, 06 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
A wałki? W K-750 miałyby dłuższe czasy otwarcia? Sugerowałoby to, że sprzedawanie ich zamiennie to błąd, a nie spotkałem się chyba z rozróżnieniem. |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Pon 19:20, 06 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Wysokość krzywek w emie 36 w kaśce 37, a princu weź emkową głowice i kaśkową i popatrz na komorę spalania a dokładnie w miejsce gdzie są zawory. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 20:28, 06 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Glownie chodzi o walek ale dzieki temu emka moze ma mniej koni do 22 ale ma wiekszy moment od dolu.Zbiera sie lepiej z dolnego zakresu obrotów.
Swiatek nawet robi walki pod bmw z krzywka 35mm i podobno z dolu lepiej ciagnie ale wiadomo ze juz sie tak nie bedzie wkrecal wysoko. |
|
Powrót do góry |
|
|
szefostwo
Dołączył: 17 Lip 2012 Posty: 277 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skwierzyna/Poznań
|
Wysłany: Pon 21:11, 06 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Ok, mamy to.
A co z tym stopniem sprężania, że w emce jest 5,5 a w kaśce 6? |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pon 21:12, 06 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Jeśli szukamy gdzie sie podział ten stopień sprężania, to wałek rozrządu ma tyle wspólnego co ten w skrzyni. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Wto 6:28, 07 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
szefostwo napisał: | Ok, mamy to.
A co z tym stopniem sprężania, że w emce jest 5,5 a w kaśce 6? |
Jezeli emka ma taki stopien sprezania to cisnienie sprezania ma tylko mniejsze od kaski o okolo 0,6 bar wiec tyle to buzią wydmuchasz ) hahhaa |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Wto 6:29, 07 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Prince napisał: | Jeśli szukamy gdzie sie podział ten stopień sprężania, to wałek rozrządu ma tyle wspólnego co ten w skrzyni. |
Mozesz troszke jasniej???? |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Wto 9:43, 07 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Nadlew w kasce jest wieszy pod zaworami |
|
Powrót do góry |
|
|
Stara ema
Dołączył: 26 Sie 2012 Posty: 117 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 10:30, 07 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Komora spalania w kaśkowych głowicach jest płytsza. |
|
Powrót do góry |
|
|
|