Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stołek
Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 115 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Śro 22:02, 04 Sty 2012 Temat postu: Siedzenie tylne i szczegóły emy 1953 |
|
|
Witam
Moja Ema ma niski przód, brak dziury na blokadę w półce.
Wzmocnienia na ramie.
Nr ramy jest na uchwycie suwaka, ale bez piaskowania ciężko będzie odczytać coś:13001 ale ta jedynka trochę dalej.
Mocowanie wózka przykręcane.
Jest komin filtra powietrza.
Kranik KP15A, gaźniki K-37 (bez A)
Prądnica niestety długa g-414, regiel RR-302
Silnik ma nr 59118
Czy występowały emki z niskim przodem i siodłem pasażera na jednej fedrze??
Czy może zawsze były z 2??
Mam do motoru papiery z 1953r, ale napewno nie od tego egzemplaża.
Czy pod siodło z 2 sprężynami jest inny bagażnik? (bo błotnik jest węższy).
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Stołek dnia Pią 0:06, 06 Sty 2012, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Śro 22:58, 04 Sty 2012 Temat postu: Re: Siedzenie tylne |
|
|
Stołek napisał: |
Czy występowały emki z niskim przodem i siodłem pasażera na jednej fedrze??
Czy może zawsze były z 2??
Mam do motoru papiery z 1953r, ale napewno nie od tego egzemplaża.
Czy pod siodło z 2 sprężynami jest inny bagażnik? (bo błotnik jest węższy).
|
PÓłce - przez Ó
W gwoli wyjaśnienia bo nie zawsze wszyscy łapią. "Niski przód" to nie niski przód tylko nisko zawieszony błotnik.
bagażniki pasują pod siodła bez kombinacji.
Ale błotniki były i wersje węższe i przewężane pod siodła z podwójnymi sprężynami. |
|
Powrót do góry |
|
|
Stołek
Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 115 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Śro 23:22, 04 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Sorki za tę półkę
Czyli przynajmniej nie będę musiał kupować bagażnika.
Miałem błotnik pod siodło z 1 sprężyną, lecz przy próbie odgięcia został mi w rękach.
Raczej nie ma gdzie spawać i się zastanawiam czy kupić pod 1 sprężynę czy pod 2. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Śro 23:28, 04 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Stołek napisał: | Sorki za tę półkę
Czyli przynajmniej nie będę musiał kupować bagażnika.
Miałem błotnik pod siodło z 1 sprężyną, lecz przy próbie odgięcia został mi w rękach.
Raczej nie ma gdzie spawać i się zastanawiam czy kupić pod 1 sprężynę czy pod 2. |
Kwestia kasy. Na pojedynczą są o wiele tańsze. Na dwie sprężyny optycznie tył jest niżej wiec ładnie itd. A najładniej i tak bez tylnego siodła.
jak zdecydujesz się na pojedynczej sprężynie to nie pomyl z siodłami od izów. To częsta pomyłka.
A jak na podwójnej to jeszcze wydatek na przewężanie błotnika albo nowy.
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Śro 23:29, 04 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Czw 0:07, 05 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
A za co Ty przepraszasz Princa ?za półke !! półka,półki pisze się przez "ó " nie popisałeś się Princu.Dałeś się Stołek kupić . |
|
Powrót do góry |
|
|
Stołek
Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 115 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Czw 0:16, 05 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
No wytłumaczę Pinca
Miałem pułka, ale przez reprymendę edytowałem post.
Więc opier... był właściwy. |
|
Powrót do góry |
|
|
śmigiel
Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 631 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 8:56, 05 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Błotnik pod siodło na 2 sprężyny jest trudno dostępny,
a w dobrym stanie to b. trudno.
Jeśli to nie kłopot daj zdjęcie tych gaźników.
Pozdrawiam
Mateusz |
|
Powrót do góry |
|
|
Stołek
Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 115 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Pią 0:12, 06 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
śmigiel napisał: |
Jeśli to nie kłopot daj zdjęcie tych gaźników.
Pozdrawiam
Mateusz |
Nie ma problemu
Sorki za jakość- uwaliła mi się matryca w aparacie
Co do silnika.
Dzisiaj myłem go ropą i znalazłem pod korkiem bagnatu takie znak
Takie N
kiepsko widać.
Co do ramy to parę pytań mam do was.
co to za "dinks" pod uchwytem stopki pasażera z prawej.
Z lewej tego nie ma
Tu nr ramy ale ciężko odczytać.
I tu jakby coś urwane było.
Mam jeszcze pyt:
Do czego jest zamocowana sprężyna stopek centralnych.
I do czego sprężyna hamulca (obu nie mam). |
|
Powrót do góry |
|
|
Mrkubek
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 431 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś
|
Wysłany: Pią 9:17, 06 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Od stopek nie wiem jak w emie ale w reszcie jest do silnika |
|
Powrót do góry |
|
|
Łukasz
Dołączył: 30 Kwi 2009 Posty: 89 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: BIAŁYSTOK
|
Wysłany: Pią 9:30, 06 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Silnik masz fajny. Stara, wojenna produkcja. Z prawej strony, przy dekielku zaworowym powinny byc numery i data.
Ten dynks przy ramie to ogranicznik składania stopek głównych.
Tam gdzie masz coś urwane powinnien być gwintowany otwór na śrubę 10tkę, albo 8kę... nie pamiętam. Dolne miejsce przykręcania tylnego błotnika.
W 1953r. siodło na podwójnej sprężynie i przetłaczany, zwężany błotnik tylny z pałąkiem nowego typu. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 13:19, 06 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Tam gdzie urwane > mocowanie błotnika, powinien być gwint 8x1.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Nie 14:26, 08 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Stołek napisał: |
Do czego jest zamocowana sprężyna stopek centralnych.
I do czego sprężyna hamulca (obu nie mam). |
Na jednym z korków pod skrzynią biegów jest mocowanie dla sprężyny , ale nie pomnę do której |
|
Powrót do góry |
|
|
śmigiel
Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 631 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 13:22, 09 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Dla sprężyny hamulca.
O gaźniki pytałem, bo jak dla mnie to k37 bez A mają zakręcane
na gwint dekielki od komory pływakowej i dodatkowe rurki wyrównujące.
Nie łatwo je zobaczyć nawet na zdjęciach - coś jak z Yeti |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Pon 14:14, 09 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
O to Ci chodzi?
[link widoczny dla zalogowanych]
zdjęcia też jakieś mam , ale w dziwnym formacie, fotosik go nie przyjmuje a nie wiem jak go zmienić.
Już chyba wiem jak było z tymi sprężynami, niebieska strzałka hamulec, czerwona podstawka centralna
[link widoczny dla zalogowanych]
Dobrze kombinuję?
Ostatnio zmieniony przez grzeh750 dnia Pon 14:29, 09 Sty 2012, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
śmigiel
Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 631 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 21:22, 09 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Z tymi sprężynami to zdaje się że tak jak zaznaczyłeś.
Ten schemat gaźnika i fotki mam, ale nie bardzo wierzyłem,
że ktoś może mieć takie gaźniki zamontowane w motorku. |
|
Powrót do góry |
|
|
|