Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stołek
Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 115 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Wto 23:14, 25 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Mimo przenikliwego zimna w garażu udało mi się namalować szparunek.
Może nie jest idealny, ale jest.
Błotnik tylni już z przetłoczeniami.
Grubość szparunku 3mm i 6 mm, może troszeczkę za szeroki.
O tłumikach, skrzyni i sygnale pamiętam.
Życzę wytrwałości w świątecznym obżarstwie.
Ostatnio zmieniony przez Stołek dnia Pią 20:48, 22 Lut 2013, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Stołek
Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 115 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Nie 0:07, 24 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Witam po długiej przerwie.
Właśnie odebrałem od lakiernika gondolę, a od Hartmana tłumiki.
Mam wersję z łączeniem pod skrzynią, i prawa rura jest zbyt dogięta, ale jakoś udało się złożyć.
[link widoczny dla zalogowanych]
Co do gondoli tutaj świeżo w domu
[link widoczny dla zalogowanych]
Tutaj początek oklejania
[link widoczny dla zalogowanych]
A tu pomalowany lewy bok- wyszło jak na poniedziałkowej zmianie po ostrej popijawie ale dla mnie ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam pyt:
Jutro prawdopodobnie prawa strona, ale mam pytanko jak były malowane przody i tyły gondol?
bo jakoś nie mogą znaleźć, a tak smutno zostawić całe czarne.
Sorki za post pod postem, ale nikt by tego nie zauważył.
tutaj z wózkiem:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Stołek dnia Sob 23:19, 07 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Stołek
Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 115 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Nie 16:39, 02 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Po długim czasie udało się
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 19:59, 02 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Piekna rucholina:))) .Gratulacje:) |
|
Powrót do góry |
|
|
Stołek
Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 115 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Nie 21:00, 02 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki.
po kapitalce bez blach zrobiłem ok 3tyś.
Wychodzą drobne problemy:
Dyfer 8 jest zbyt wolny
Gaźniki chińskie są spoko, tylko ze w 3 os z wozem nie mogę przekroczyć 70 bo brakuje
paliwa
Skrzynia po rozgrzaniu nie zawsze przełącza biegi, tak jak bym chciał
przednie golenie szlifowane, ale i tak mają luzy. Ścianka ma 3mm więc muszę załatwić inne golenie. Na wiślance powyżej 100 zaczyna wężykować. |
|
Powrót do góry |
|
|
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Nie 21:38, 02 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
W gaźnikach dysze nie wymieniane? |
|
Powrót do góry |
|
|
Stołek
Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 115 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Nie 21:41, 02 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
No właśnie nie, nie wiem czy toczyć rowek na pływaku, czy wymienić dysze.
Jakie dysze wsadzić?
Po jedzie w upale i postoju ciężko zapalić, bo paliwo gotuje się w komorach pływakowych. |
|
Powrót do góry |
|
|
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Nie 21:57, 02 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Jak gotuję to musisz dać grubszą uszczelkę pod gaziory, wymień dysze, ja miałem w dolniaku solo 110 (chyba, jutro sprawdzę) kupione w larssonie i dopiero to zasuwało! |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 6:17, 03 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Stołek napisał: | Dzięki.
po kapitalce bez blach zrobiłem ok 3tyś.
Wychodzą drobne problemy:
Dyfer 8 jest zbyt wolny
Gaźniki chińskie są spoko, tylko ze w 3 os z wozem nie mogę przekroczyć 70 bo brakuje
paliwa
Skrzynia po rozgrzaniu nie zawsze przełącza biegi, tak jak bym chciał
przednie golenie szlifowane, ale i tak mają luzy. Ścianka ma 3mm więc muszę załatwić inne golenie. Na wiślance powyżej 100 zaczyna wężykować. |
Poskracaj iglice.Balu tez mial taki problem z tymi gaznikami i pomoglo.A dyfra nie ruszaj bo jak opanujesz gazniki bedzie oki:))).
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pon 6:19, 03 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 8:00, 03 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Tak jak Dawid napisał, dolniak z wózkiem nie uciągnie się na 9-tce. Ja poskładałem solówkę na dolniaku i 9-tce i było dobrze. Przykręciłem wózek i szybko zmieniałem silnik na Dniepra. Moja Ema to kundel do jazdy, w twojej szkoda zmieniać silnik na górny.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Pon 13:29, 03 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
U siebie jeździłem na takiej dyszy:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Jest to dysza wykręcona z chińskich k68, mój dolniak z wozem napędowym śmigał bez problemu, a solówka się kręciła wysoko ale na większych już była lipa.
Tu dysza co była standardowo w PZetach:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Jak widać 0,95 na kalibratorze nie wchodzi...
Ogólnie to ja w tych gaźnikach to bym iglic nie ruszał (a Balu to chyba odchudzał iglice, a nie skracał), bo na samo przejście z wolnych na wyższe obroty (gdzie zazwyczaj jest problem) bardzo dobrze działa wkręcanie śruby składu mieszanki wolnych ale później oczywiście trzeba podnieść przepustnice aby dobrze wolne ustawić. |
|
Powrót do góry |
|
|
Stołek
Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 115 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Wto 10:34, 04 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki za porady.
Gaźniki sprawują się spoko, moto ładnie przyspiesza, tylko podczas jazdy z dużą prędkością pod obciążeniem brakuje mu wachy.
Gdzie kupujecie dysze? i na jaki gwint są?
Aktualnie po 1,5 godzinie pchania, nie chcę nawet spoglądać na emkę- wyrwany wentyl z tylnego koła |
|
Powrót do góry |
|
|
|