Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Siedzenie tylne i szczegóły emy 1953
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stołek




Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Wto 23:14, 25 Gru 2012    Temat postu:

Mimo przenikliwego zimna w garażu udało mi się namalować szparunek.
Może nie jest idealny, ale jest.
Błotnik tylni już z przetłoczeniami.
Grubość szparunku 3mm i 6 mm, może troszeczkę za szeroki.
O tłumikach, skrzyni i sygnale pamiętam.
Życzę wytrwałości w świątecznym obżarstwie.








Ostatnio zmieniony przez Stołek dnia Pią 20:48, 22 Lut 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Stołek




Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Nie 0:07, 24 Lis 2013    Temat postu:

Witam po długiej przerwie.
Właśnie odebrałem od lakiernika gondolę, a od Hartmana tłumiki.
Mam wersję z łączeniem pod skrzynią, i prawa rura jest zbyt dogięta, ale jakoś udało się złożyć.
[link widoczny dla zalogowanych]
Co do gondoli tutaj świeżo w domu
[link widoczny dla zalogowanych]
Tutaj początek oklejania
[link widoczny dla zalogowanych]
A tu pomalowany lewy bok- wyszło jak na poniedziałkowej zmianie po ostrej popijawie ale dla mnie ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam pyt:
Jutro prawdopodobnie prawa strona, ale mam pytanko jak były malowane przody i tyły gondol?
bo jakoś nie mogą znaleźć, a tak smutno zostawić całe czarne.
Sorki za post pod postem, ale nikt by tego nie zauważył.
tutaj z wózkiem:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Stołek dnia Sob 23:19, 07 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Stołek




Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Nie 16:39, 02 Sie 2015    Temat postu:

Po długim czasie udało się Very Happy
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 19:59, 02 Sie 2015    Temat postu:

Piekna rucholina:))) .Gratulacje:)
Powrót do góry
Stołek




Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Nie 21:00, 02 Sie 2015    Temat postu:

Dzięki.
po kapitalce bez blach zrobiłem ok 3tyś.
Wychodzą drobne problemy:
Dyfer 8 jest zbyt wolny
Gaźniki chińskie są spoko, tylko ze w 3 os z wozem nie mogę przekroczyć 70 bo brakuje
paliwa
Skrzynia po rozgrzaniu nie zawsze przełącza biegi, tak jak bym chciał
przednie golenie szlifowane, ale i tak mają luzy. Ścianka ma 3mm więc muszę załatwić inne golenie. Na wiślance powyżej 100 zaczyna wężykować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Nie 21:38, 02 Sie 2015    Temat postu:

W gaźnikach dysze nie wymieniane?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Stołek




Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Nie 21:41, 02 Sie 2015    Temat postu:

No właśnie nie, nie wiem czy toczyć rowek na pływaku, czy wymienić dysze.
Jakie dysze wsadzić?
Po jedzie w upale i postoju ciężko zapalić, bo paliwo gotuje się w komorach pływakowych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Nie 21:57, 02 Sie 2015    Temat postu:

Jak gotuję to musisz dać grubszą uszczelkę pod gaziory, wymień dysze, ja miałem w dolniaku solo 110 (chyba, jutro sprawdzę) kupione w larssonie i dopiero to zasuwało!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 6:17, 03 Sie 2015    Temat postu:

Stołek napisał:
Dzięki.
po kapitalce bez blach zrobiłem ok 3tyś.
Wychodzą drobne problemy:
Dyfer 8 jest zbyt wolny
Gaźniki chińskie są spoko, tylko ze w 3 os z wozem nie mogę przekroczyć 70 bo brakuje
paliwa
Skrzynia po rozgrzaniu nie zawsze przełącza biegi, tak jak bym chciał
przednie golenie szlifowane, ale i tak mają luzy. Ścianka ma 3mm więc muszę załatwić inne golenie. Na wiślance powyżej 100 zaczyna wężykować.

Poskracaj iglice.Balu tez mial taki problem z tymi gaznikami i pomoglo.A dyfra nie ruszaj bo jak opanujesz gazniki bedzie oki:))).


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pon 6:19, 03 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 8:00, 03 Sie 2015    Temat postu:

Tak jak Dawid napisał, dolniak z wózkiem nie uciągnie się na 9-tce. Ja poskładałem solówkę na dolniaku i 9-tce i było dobrze. Przykręciłem wózek i szybko zmieniałem silnik na Dniepra. Moja Ema to kundel do jazdy, w twojej szkoda zmieniać silnik na górny.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Pon 13:29, 03 Sie 2015    Temat postu:

U siebie jeździłem na takiej dyszy:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Jest to dysza wykręcona z chińskich k68, mój dolniak z wozem napędowym śmigał bez problemu, a solówka się kręciła wysoko ale na większych już była lipa.

Tu dysza co była standardowo w PZetach:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Jak widać 0,95 na kalibratorze nie wchodzi...

Ogólnie to ja w tych gaźnikach to bym iglic nie ruszał (a Balu to chyba odchudzał iglice, a nie skracał), bo na samo przejście z wolnych na wyższe obroty (gdzie zazwyczaj jest problem) bardzo dobrze działa wkręcanie śruby składu mieszanki wolnych ale później oczywiście trzeba podnieść przepustnice aby dobrze wolne ustawić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Stołek




Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Wto 10:34, 04 Sie 2015    Temat postu:

Dzięki za porady.
Gaźniki sprawują się spoko, moto ładnie przyspiesza, tylko podczas jazdy z dużą prędkością pod obciążeniem brakuje mu wachy.
Gdzie kupujecie dysze? i na jaki gwint są?
Aktualnie po 1,5 godzinie pchania, nie chcę nawet spoglądać na emkę- wyrwany wentyl z tylnego koła Evil or Very Mad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
Strona 5 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin