Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
medyk84
Dołączył: 29 Kwi 2013 Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Sob 9:01, 29 Cze 2013 Temat postu: Róznice dniepr mt 12 \ k 750 M |
|
|
Witam
Kieruje do Was zapytanie z problemem, które mnie strasznie nurtuje. Motocykle są tak podobne, że oprócz informacji o napędzie na wóżek nie jestem w stanie znaleść inne różnice. Bedę wdzięczny za rozwinięcie tematu. Nigdzie podobnego nie widziałem
pozdrawiam
Medyk |
|
Powrót do góry |
|
|
koltun_m
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 185 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Francia Romans
|
Wysłany: Sob 15:24, 29 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jaki problem ??? |
|
Powrót do góry |
|
|
GABE
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 629 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Spała
|
Wysłany: Sob 19:52, 29 Cze 2013 Temat postu: Re: Róznice dniepr mt 12 \ k 750 M |
|
|
medyk84 napisał: | Witam
Kieruje do Was zapytanie z problemem, które mnie strasznie nurtuje. Motocykle są tak podobne, że oprócz informacji o napędzie na wóżek nie jestem w stanie znaleść inne różnice. Bedę wdzięczny za rozwinięcie tematu. Nigdzie podobnego nie widziałem
pozdrawiam
Medyk |
Długością ramy, mocowaniem tylnego podnóżka (pasażera), podstawką akumulatora, wspornikiem mocowania regulatora napięcia, amortyzatorami, błotnikami, światłami, zbiornikiem paliwa, itp. |
|
Powrót do góry |
|
|
medyk84
Dołączył: 29 Kwi 2013 Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Nie 16:10, 30 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Witam
Co do podnóżka to zauważyłem różnice. Jeśli chodzi o podstawkę akumulatora i wspornika mocowania regulatora to nie jestem w stanie dostrzec różnicę.
Jeśli chodzi o błotnikie to w dnieprsze są z przetoczeniami ,tak ??
Sa też jakieś różnice w silniku ??
Kieruje do Was te pytania bo otrzymałem zdjęcia Kaski, którą zamówiłem, ale mam obawy czy aby to nie jest dniepr mt 12. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Nie 16:27, 30 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Naprawdę prościej byłoby żebyś wkleił zdjęcia a nie tropił szczegóły bo i tak nie masz porównania. |
|
Powrót do góry |
|
|
medyk84
Dołączył: 29 Kwi 2013 Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Nie 19:02, 30 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Prince właśnie się do tego przymierzałem.
[link widoczny dla zalogowanych]
chodzi o zieloną. To ma być K 750 z 69 r.
pozdrawiam
Medyk |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Nie 19:32, 30 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Niezły zlepek. Ale postarali sie. Ile dałeś? |
|
Powrót do góry |
|
|
medyk84
Dołączył: 29 Kwi 2013 Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Nie 20:21, 30 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Posiadam Junaka, którego sam budowałem z ruiny przez 5 lat. Uważam, że tylko samemu można osiągnąć zadowalający efekt odbudowy. Niestety z powodu braku czasu zleciłem odbudowę k750 komuś innemu. Nie krytykujcie bo sam nie jestem z tego dumny. Ceny wyjściowej kaski nie znam bo to jest tajemnicą. Jednak z niskiej ceny końcowej jak na realia obecnego rynku podejrzewam, że kupuje padło. Chciałbym jednak ruska, który byłby kaśka realna do tego co jest w papierach. Facet podaje, ze to k 750 z 69. Jestem ciekaw jednak ile w tym ''skundlonej'' wersji jest oryginała. Domyślam się, ze błotnik tylny jest z dniepra. Ja kupiłem tez Junaka, który przeżył w swojej przeszłości sporo przeróbek. Po ciężkiej pracy udało mi się przywrócić go do wzorowego stanu.
Bedę wdzięczny za pomoc w identyfikacji - czy to rzeczywiście kaska i ile ma elementów nie z tego modelu.
pozdrawiam
Medyk |
|
Powrót do góry |
|
|
medyk84
Dołączył: 29 Kwi 2013 Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pią 17:30, 05 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Zdjecia slabej jakosci czy ktos moze mi cos podpowiedziec ?
Prince Twoje zapytanie wynikalo z rozpaczy nad zdjeciami?
MEDYK |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pią 17:47, 05 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
medyk84 napisał: | Zdjecia slabej jakosci czy ktos moze mi cos podpowiedziec ?
Prince Twoje zapytanie wynikalo z rozpaczy nad zdjeciami?
MEDYK |
Nie. Z ciekawości ile sie teraz płaci za te ruskie dmuchawki.
Wiec masz coś na kształt późnych lat 60tych i wczesnych 70tych. Przynajmniej podstawa czyli rama. Skrzynia też wczesna. Jak sam widzisz po kolorystyce przeszczepów z dniepra bogato. Blachy, zawieszenia, koła, most.
Ale to zrozumiałe- blachy od tych roczników są drogie bo nie ma replik jak do emek, a z racji bardziej złożonej budowy dostawały w kość bardziej niz emkowe.
Skrócę- to mieszanka. Ale da sie ogarnąć. Grunt ze rama jest krótka a lusterko czadowe |
|
Powrót do góry |
|
|
medyk84
Dołączył: 29 Kwi 2013 Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pią 18:23, 05 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Czyli cos jednak jest nie tak. Uparlem sie na k750 z napedem i wstecznym. Jeszcze nie wiem czy tego nie bede zalowal . Wymagana jest do tego dluga rama.Piszesz , ze na zdjeciach jest krotka rama. Pewnie sie nie mylisz. Dla mnie to jeszcze nie jest proste w rozroznieniu. Czyzby mi zdjecia podeslal z innego motocykla.dziwna sprawa.Co do blach to bedzie wymienial. Co do zawieszenia - miales na mysli przednie? Mozesz mi tez wyjasnisz dlaczego napisales ze dla Ciebie krotka rama jest cenniejsza.
Medyk |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 18 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 18:40, 05 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Z Kaczki to ja tu widzę ramę i skrzynie biegów. Troszke mało aby robić z tego orginał.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pią 18:52, 05 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
medyk84 Krótko. Krótka rama jest ładniejsza. Motocykl jest zwarty, zabudowany. Długa wygląda okropnie. Do napędu nie jest wymagana długa. Jednak trudniej znaleźć do niej wahacz pod napęd. To o czym piszesz ,ze zamówiłeś nie występowało w naturze- wiec nie dziw sie ze goście sprzedają ci przeszczepa.
Pisałem też o amortyzatorach tylnych.
Oryginała nie zrobisz-tak jak Cyrograf napisał. Ale jak robisz kundla z napędem to też sie średnio nadaje. |
|
Powrót do góry |
|
|
GABE
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 629 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Spała
|
Wysłany: Pią 19:43, 05 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Dodatkowo wspornik tylnego błotnika i przednia tarcza kotwiczna są OKI.
Zrób jak starsi stażem radzili wcześniej, pozostań przy krótkiej ramie! |
|
Powrót do góry |
|
|
krzycho
Dołączył: 09 Sie 2012 Posty: 31 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łoś
|
Wysłany: Pią 22:57, 05 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
z ramą to co gust to gust ja tam z kolei wolę długie i na krótkie patrzeć nie mogę ale jak robić oryginał to tylko krótka a jak mieszańca to lepiej żeby sobie kolega popatrzył na zdjęcia różnych sprzętów albo najlepiej na żywca coś upatrzył i sam zdecydował.
Ostatnio zmieniony przez krzycho dnia Pią 23:01, 05 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
|