Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wicher
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 544 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelno/Kruszwica
|
Wysłany: Nie 18:22, 09 Lis 2014 Temat postu: Radziecka choroba czyli zaczynamy remont mojego K750M |
|
|
Mimo że moja pierwsza Kacha poszła w lipcu na sprzedaż z przyczyn finansowych choroba "rusek" nie minęła. Trochę się odwszawiłem i postanowiłem kupić zaprzęga. Szukałem przez jakiś czas czegoś w miarę mało skundlonego i wybór padł na K750 M z 1964 roku. Oto moja nowa zmora:
[link widoczny dla zalogowanych]
Z rzeczy które udało mi się wychwycić moim troszkę doświadczonym okiem z poprzedniego remontu to:
- numery ramy i silnika zgadzają się z tabliczką znamionową
- pochwy lag kaśkowe a nie dnieprowe jak miałem w porzedniej kaśce
[link widoczny dla zalogowanych]
- wałek kardana chyba od emki bo powinien być już krzyżak na wieloklin
[link widoczny dla zalogowanych]
- mocowanie kosza przykręcane do ramy
[link widoczny dla zalogowanych]
- obudowa dyfra z kalamitką z wybitym numerem
[link widoczny dla zalogowanych]
- lampa kosza od wieprza także trzeba będzie zmienić
- bębny wszystkie wypukłe z kalamitką na zewnątrz
- amorki ze sprężynami schowanymi w szklankach tylko nie wiem jaki będzie trzpień czy 8 cz 12 mm (jaki powinien być??)
- gaźniki oryginalne k37 może się uda uratować
- prądnica długa
- regulator rr302
- błotnik przedni do wyrzucenia, tylni może jeszcze do uratowania na zawiasie
Czekam na wasze spostrzeżenia. Link do większych rozmiarów zdjęć:
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 19:20, 09 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Trzpien na amorze powienien byc 8mm jak ma schowane. |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Wicher
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 544 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelno/Kruszwica
|
Wysłany: Nie 19:37, 09 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
czyli pewnie będzie problem z ich regeneracją.
Ostatnio zmieniony przez Wicher dnia Nie 19:38, 09 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
austringer
Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 126 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Nie 19:59, 09 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Jeśli nie będzie można zregenerować tylnych amortyzatorów na oryginalnych częściach zawsze będziesz mógł wsadzić w środek amorek od fiata 126p z tym, że nie pamiętam czy przednie czy tylne. Ja w swojej kaśce tak miałem zrobione i naprawdę świetnie się sprawowało. |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Wicher
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 544 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelno/Kruszwica
|
Wysłany: Nie 20:02, 09 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
ja w pierwszej kaśce miałem dnieprowe ze sprężynami na zewnątrz i tam wstawiłem tylne z malca kayaby |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
austringer
Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 126 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Nie 21:03, 09 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Polskie lepsze bo mają olej a nie gaz. |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Nie 22:32, 09 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Pomijając dywagacje na tamet wyzszosci amortyzatorów olejowych nad gazowymi i odwrotnie- austringerowi sie pomieszało. Do tych amortyzatorów nie założysz wkładów od malca. Części do tych amorków są prawie wszystkie- a tych których już nie ma ( tłoczki) są nieosiągalne. Całkowicie nieosiągalne. Tak jak części do zawieszeń wahaczykowych- dawno temu skończyły się.
Kardan nie jest z męki. Jest to stary kardan k-750 na grubym wielowypuście. Korpus dyfra już zwykły - jak dnieprowy. Egzemplarz fajny. Dużo dałeś? |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Wicher
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 544 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelno/Kruszwica
|
Wysłany: Nie 22:36, 09 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Co do amorków to tak też myślałem że od malca nie podejdą. Dałem 3400 z papierami także myślę że warta tych pieniędzy. |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
corsar
Dołączył: 09 Paź 2012 Posty: 464 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Osielsko
|
Wysłany: Nie 23:41, 09 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Cena przyzwoita.
I najważniejsze - jest niebieska taśma ![Very Happy](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_biggrin.gif) |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Wicher
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 544 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelno/Kruszwica
|
Wysłany: Pon 0:03, 10 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
taśma musi być!!! Twoja za ile poszła bo miałem chęć ale się spóźniłem grrrrrrr...... |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
corsar
Dołączył: 09 Paź 2012 Posty: 464 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Osielsko
|
Wysłany: Pon 9:41, 10 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Puściłem za 4 z wąsem.
Papiery były, biała tablica, potomkowy zapłon, nowe ako... więc niżej nie mogłem zejść.
Niemniej chyba zrobiłeś lepszy interes - moja Kacha była raczej bardziej zajechana ![Wink](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_wink.gif) |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Wicher
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 544 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelno/Kruszwica
|
Wysłany: Pon 20:26, 10 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
dzisiaj zacząłem rozbierać gada. Błotniki zrzucone, zbiornik paliwa, dyfer, skrzynia, gaźniki, porozłączane linki, aparat zapłonowy. Silnik już ściągnięty ze szpilek tylko już mi się go dzisiaj nie chciało dźwigać z ramy na warsztat. Jutro wstawie foty z postępów. Z dzisiejszych prac wnioski takie że zabierak od dyfra do wyrzucenia bo wyszczerbiony, minimalny próg na tulei cylindra ale dość dobrze wyczuwalny palcem. Lewa głowica bo tylko tą odkręciłem nie ma żadnych ubytków w podkowie. |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
dugi
Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 154 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 21:14, 10 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
,,, tak na marginesie, to właśnie wywaliłem amorki maluchowskie i zregenerowałem te starego typu, i jakoś problemów za dużych nie miałem.... |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Wicher
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 544 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelno/Kruszwica
|
Wysłany: Pon 21:43, 10 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
ale miałeś te z zakrytymi sprężynami???? opisuj co i jak jeśli możesz. miło widziane fotki. |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
corsar
Dołączył: 09 Paź 2012 Posty: 464 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Osielsko
|
Wysłany: Pon 21:56, 10 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Mam takie same teleskopy. Tu masz uszczelnienia do takich amorków - stara twarda guma :/
[link widoczny dla zalogowanych]
Są też dostępne sztyce
[link widoczny dla zalogowanych]
z nakrętko
Czasem pojawiają się całe amorki do regeneracji - ale trzeba polować. |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
|