Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawelg111
Dołączył: 27 Sty 2012 Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:26, 27 Sty 2012 Temat postu: Pytanie o handlarza. |
|
|
Chciałbym sie dowiedzieć cz może zna ktoś Pana Jana S. z Szyndzieli. Zajmuje się ściąganiem sowietów zza granicy. W trakcie rozmowy wydawał się ok ale mogę się mylić. Na forum nie znalazłem o nim żadnej wzmianki więc pytam. |
|
Powrót do góry |
|
|
tadzioh
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 737 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku
|
Wysłany: Pią 22:38, 27 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Skwarko? to był chyba jeden z pierwszych w tym biznesie sprowadzających legalnie, ale ceny miał kosmos co prawda miałem do czynienia jakieś 10lat temu |
|
Powrót do góry |
|
|
pawelg111
Dołączył: 27 Sty 2012 Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:51, 27 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Dokładnie o tego Pana chodzi. Co do ceny to z rozmowy wynikło że za Dniepra (bo chyba ku temu się skłaniam) z przebiegiem 7-15 tys wstępnym remoncie silnika (wstępny to znaczy to co już widać na pierwszy rzut oka kogoś kto m do czynienia z takimi maszynami) z oddzielnymi siedzeniami, bakiem od "Kaśki" (chyba) i starym typem lampy to jakieś 4500-5000 PLN. Nie wiem czy to wygórowana cena czy nie. Na allegro różne są maszyny i w różnych kwotach więc trudno mi cokolwiek teraz powiedzieć. |
|
Powrót do góry |
|
|
tadzioh
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 737 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku
|
Wysłany: Pią 23:10, 27 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
W tych pieniądzach wolał bym kupić kaśke, ale to moje zdanie. Remont dniepra jest tańszy jeżeli chodzi o silnik, co do jago jakości zależy jak trafisz. |
|
Powrót do góry |
|
|
pawelg111
Dołączył: 27 Sty 2012 Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 23:14, 27 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
To już jest inna kwestia. Na początku myślałem o Kaśce jednak w związku z tym iż nie mam żadnego doświadczenia z takimi sprzętami tak więc słucham porad innych a taką poradę dostałem właśnie od Pana S. z racji na tańszą eksploatację i mniejszą kwotę przy zakupie motoru. Może ujmę to tak prawko zrobiłem niespełna pół roku temu gdyż w ramach oszczędności chciałem przesiąść się na jednoślad z auta tym bardziej że w garażu leżała rozkręcona WSK od 14 lat (PS właśnie kończę remont i montaż) ale jak to się mówi w miarę jedzenia apetyt rośnie i zapragnąłem (chyba jak każdy) mieć coś większego. Nie lubię ścigaczy a co do czopków mam mieszane uczucia tym bardziej tych z bardziej zaawansowaną technologią. Dlatego też wybór padł na ruska (duży motor, dostępność części, cena zakupu nie zabija, naprawa DIY-to kilka argumentów). Teraz "rodzi się pytanie" co wybrać i gdzie kupić...
Ostatnio zmieniony przez pawelg111 dnia Pią 23:22, 27 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
tadzioh
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 737 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku
|
Wysłany: Pią 23:32, 27 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
A co to za rada od handlarza doradzi żebyś brał to czego nie może zepchnąć, nie masz doświadczenia z kaśkami? a z dnieprem masz? Po prostu chcesz dniepra to bież co kto lubi. Nie to że że jestem jakimś fanem kaśki sam jeżdżę K650 czyli jakby dnieprem tylko ciut słabszym. gdy kupiłem, silnik padło na tłokach urala zero kompresji, zrobiłem remont i jeździ wał poszedł do szlifierza nie było poco szlifować tylko nowe panewki i korbowody w płaszczyźnie podziału i likwidacja owalu, szlif cylindrów na almot nowe zawory dnieprowe, korekta wad kanałów i gniazd w głowicy, nowe łożyska i simeringi i parę takich pierdół i lata nie narzekam. |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Pią 23:34, 27 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Prosiak z silnikiem dolniaka ,po zmianie zbiornika i siedzeń jest jak Kaśka.Ja mam Kaśke i uważam że to jest to, czego oczekiwałem :)Wygląd, praca pieca, itp.A w Dnieprze trzeba pilnować ,panewki ,ciśnienie oleju itp.Każdy musi wybrać coś dla siebie,zależy co kto lubi:). |
|
Powrót do góry |
|
|
tadzioh
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 737 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku
|
Wysłany: Pią 23:36, 27 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
ale cena którą podałeś chyba bardziej przystępna niż 10 lat temu |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Pią 23:41, 27 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Za tą kase to masz wybór że cho ,cho !!!!! szczególnie dniepra. |
|
Powrót do góry |
|
|
pawelg111
Dołączył: 27 Sty 2012 Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 23:49, 27 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
tadzioh napisał: | A co to za rada od handlarza doradzi żebyś brał to czego nie może zepchnąć |
no nie jestem przekonany do tego gdyż na chwilę obecną nie mam po co jechać gdyż musi dopiero coś przywieźć a wtedy da znać.
Wiem że zachowuję się jak kobieta wybierająca kreację na sylwestra ale na prawdę potrzebna mi jest rada co do maszyny i miejsca (osoby) skąd motor przyjedzie. Zakup planuje koło maj-czerwiec kwota to 5-6 tyś pln. Potrzebny motor którym będę mógł od razu jeździć przez następne 2-3 sezony przynajmniej (lub któryś tysiąc km). Teren po którym chce się poruszać to drogi asfaltowe, szosy, od czasu do czasu kulig dla dzieciaków. Bardziej jestem nastawiony na niedzielne wypady. Nie znam charakterystyki Kaśki Dniepra czy Urala, ich słabych punktów czy napraw. Stąd te wszystkie pytania.
Ostatnio zmieniony przez pawelg111 dnia Pią 23:51, 27 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
tadzioh
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 737 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku
|
Wysłany: Pią 23:50, 27 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Wiedziałem że jeszcze mam, znalazłem ofertę tego gościa z 2002r:
Dniepr cywil: od 2500zł do 6000zł
dniepr wojskowy: od 5000zł do 10000zł
ural cywil: 6000zł
ural wojskowy: 8000zł
M72 czarny lub wojskowy: od 5000zł do 10000zł
MW: bez ceny |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Sob 0:06, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Do maja ,czerwca to po podpisaniu ACTA może nas nie być.Ale póki co to zastanów się co chcesz !!. |
|
Powrót do góry |
|
|
pawelg111
Dołączył: 27 Sty 2012 Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:03, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
W tej kwestii też Was chętnie się poradzę. Nie wiem na ile to prawda ale ponoć jedne sowiety są bardziej wytrzymałe inne mniej. Kaśka jest piękna ale cenowo wyżej już stoi. Za tę cenę można kupić już Dniepra w lepszym stanie ale znowu Dniepr jest mniej trwały. Motoru nie potrzebuje do ciężkiej jazdy w terenie więc może Dniepr... |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Sob 13:11, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Co wyście się uparli że dolniak jest lepszy w terenie... Bzdura totalna, im wyższe obroty tym łatwiej! Dolniak jest mniej skomplikowany i przez to jest mniej awaryjny, jedyny jego minus to trochę wyższe spalanie ale przecież nie o to tu chodzi. |
|
Powrót do góry |
|
|
pawelg111
Dołączył: 27 Sty 2012 Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:38, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Zaczynamy błądzić w temacie. Powracam do sedna sprawy:
pawelg111 napisał: | kwota to 5-6 tyś pln. Potrzebny motor którym będę mógł od razu jeździć przez następne 2-3 sezony przynajmniej (lub któryś tysiąc km). Teren po którym chce się poruszać to drogi asfaltowe, szosy, od czasu do czasu kulig dla dzieciaków. Bardziej jestem nastawiony na niedzielne wypady. |
i Druga kwestai handlarz Pan S. z Szyndzieli czy allegro?? |
|
Powrót do góry |
|
|
|