Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Sob 14:00, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Chcesz jeździć 2-3 sezony to nie szukaj sprzętu po "remoncie" zza granicy. Kup Dniepra za 4k zł na Polskich blachach, a ten tysiąc, dwa zostaw na ewentualne naprawy.
Dla mnie rewelka:
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
pawelg111
Dołączył: 27 Sty 2012 Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:18, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
A co do kwestii wyboru motoru??
Tk czytam sobie forum i zastanawia mnie czy faktycznie sowieckie maszyny są takie chimeryczne jak tu opisane w temacie "problemy-z-dnieprem-ciagle"
sporo z Was ma takie problem?
Ostatnio zmieniony przez pawelg111 dnia Sob 17:04, 28 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Mrkubek
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 431 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś
|
Wysłany: Sob 18:29, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Dniepra można dużo taniej
Jak taka opcja jak mówisz to mt9
Czyli jeszcze względnie dobrze wyprodukowany. (tylko upewnij sie jaki zapłon i prądnica jest) |
|
Powrót do góry |
|
|
tadzioh
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 737 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku
|
Wysłany: Sob 20:02, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
pawelg111 napisał: | A co do kwestii wyboru motoru??
Tk czytam sobie forum i zastanawia mnie czy faktycznie sowieckie maszyny są takie chimeryczne jak tu opisane w temacie "problemy-z-dnieprem-ciagle"
sporo z Was ma takie problem? |
Przykład: w 2009r namówiłem znajomego na sprzedaż wiecznie pochłaniającego kasę i wracającego na holu czopera z Junaka i zakup Dniepra. Przywieźliśmy Mt11, w silniku zrobiliśmy tylko szlify cylindrów i nowe tłoki oraz dotarcie zaworów (kolo chciał od razu jeździć) po jakimś roku walła mu głowica poza tym bez awaryjnie jeździ do tej pory, mówił mi że całą Polskę na nim objechał, ale jeździ po szosie nie w terenie. Sam mam K-650 i nie narzekam. |
|
Powrót do góry |
|
|
pawelg111
Dołączył: 27 Sty 2012 Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:24, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Mrkubek napisał: | Dniepra można dużo taniej
Jak taka opcja jak mówisz to mt9
Czyli jeszcze względnie dobrze wyprodukowany. (tylko upewnij sie jaki zapłon i prądnica jest) |
A dokładniej o co chodzi??
Nie wiem czy się nie mylę i ewentualnie który to model ale coś mi świta że któryś z Dnieprów był nierozerwalnie połączony z wózkiem bocznym. Nie wiem kiedy uda mi się wsiąść do zaprzęgu z moim 4-o miesięcznym synkiem ale zanim to nastąpi pewnie bardziej mi podpasuje Dniepr solo. Czy faktycznie któryś z Dnieprów był nierozłączny z wózkiem.
Ostatnio zmieniony przez pawelg111 dnia Sob 21:29, 28 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
tadzioh
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 737 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku
|
Wysłany: Sob 21:29, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
pawelg111 napisał: | Mrkubek napisał: | Dniepra można dużo taniej
Jak taka opcja jak mówisz to mt9
Czyli jeszcze względnie dobrze wyprodukowany. (tylko upewnij sie jaki zapłon i prądnica jest) |
A dokładniej o co chodzi??
Nie wiem czy się nie mylę i ewentualnie który to model ale coś mi świta że któryś z Dnieprów był nierozerwalnie połączony z wózkiem bocznym. Nie wiem kiedy uda mi się wsiąść do zaprzęgu z moim 4-o miesięcznym synkiem ale zanim to nastąpi pewnie bardziej mi podpasuje Dniepr solo. Czy faktycznie któryś z Dnieprów był nierozłączny z wózkiem?? |
Każdy z napędem na kosz i nieposiadający blokady nie pojedzie bez wozu.
koledze chodziło chyba o to że pierwsze dniepry jakościowo były lepiej wykonane. |
|
Powrót do góry |
|
|
Mrkubek
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 431 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś
|
Wysłany: Sob 21:48, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Dokładnie o to mi chodziło
Bo mt11 były fabrycznie katastrofalnie poskładane i wykonane.
Słyszalem nawet o silniku który rozkręcał się palcami
mt9 ma najmniej rozpadający się zapłon (z ręczną regulacją konta)
No i prądnice
Do tego stary wygląd |
|
Powrót do góry |
|
|
tadzioh
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 737 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku
|
Wysłany: Sob 22:10, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Pomijając już te materiały, to te nowsze dniepry właśnie często się psują z winy niedbałego montażu jaki samej obróbki podzespołów, jak poprawisz tak masz |
|
Powrót do góry |
|
|
pawelg111
Dołączył: 27 Sty 2012 Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:44, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
czyli reasumując najlepiej w miom przypadku poszukać mt9 bez napędu na kosz... |
|
Powrót do góry |
|
|
tadzioh
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 737 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku
|
Wysłany: Sob 23:05, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
pawelg111 napisał: | czyli reasumując najlepiej w miom przypadku poszukać mt9 bez napędu na kosz... |
Moim zdaniem kupując stary motocykl jak MT-9 skazujesz się na remont wszystkich podzespołów, a kupując nowszego na dylematy z silnikiem, ale reszta będzie przynajmniej w lepszym stanie. Sam silnik z MT9 albo K650 kosztował ostatnio coś ok. 350-400zł kupisz taki zregenerujesz i masz części na przekładkę w razie awarii albo zrobisz przekładkę całego , ale to moje zdanie |
|
Powrót do góry |
|
|
pawelg111
Dołączył: 27 Sty 2012 Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 23:13, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Jeśli mam być szczery to do tej pory byłem nastawiony na nowszego dniepra z przebiegiem koło 10 tyś km. Totalnie atechniczny nie jestem więc może poradzę sobie z rosyjską technologią... |
|
Powrót do góry |
|
|
Mrkubek
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 431 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś
|
Wysłany: Sob 23:14, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Ja mam swojego mt9 i zrobilem szlify nowe tłoki i głowice zregenerowalem
Na panewkach miodzio
Łożyska miodzio |
|
Powrót do góry |
|
|
tadzioh
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 737 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku
|
Wysłany: Sob 23:29, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
pawelg111 napisał: | Jeśli mam być szczery to do tej pory byłem nastawiony na nowszego dniepra z przebiegiem koło 10 tyś km. Totalnie atechniczny nie jestem więc może poradzę sobie z rosyjską technologią... |
Dasz radę, ludzie na tym śmigają i co dzień w garażu nie siedzą chyba że lubią. Awarie się zdarzają a co poprawisz to będziesz miał pewniejsze. powodzenia |
|
Powrót do góry |
|
|
pawelg111
Dołączył: 27 Sty 2012 Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 0:24, 29 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Resumując mam dwa wyjścia z tej sytuacji:
1- mt9 ze świadomością remontu silnik
2- mt11 ze świadomością ogólnego przeglądu i poprawy fabrycznych niedoróbek
PS dziękuję za pomoc mam nadzieję że w maju napiszę post o treści "moja maszyna"
Ostatnio zmieniony przez pawelg111 dnia Nie 0:34, 29 Sty 2012, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Mrkubek
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 431 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś
|
Wysłany: Nie 0:46, 29 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Masz poczytaj sobie o mt 11
Mt9 nie musi równać się remont silnika
Ale ruskie sprzęty raczej wolą najpierw remont Albo chociaz dobry przegląd i ewentualnie niwelowanie wad |
|
Powrót do góry |
|
|
|