Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grzybu
Dołączył: 16 Kwi 2009 Posty: 31 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Nie 20:38, 16 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Oczywiście Prince wiem jak to jest z jakością części i myślę, że wszyscy którzy się tym parają wiedzą jak jest. Tym nie mniej podtrzymuję swoją opinie, że adopcja mocniejszych jednostek napędowych nie jest powodem wszystkich innych awarii. Nie będąc ortodoksyjnym wielbicielem oryginału nie mam najmniejszego zamiaru nikogo do niczego namawiać ale odpowiadając na pytanie Ruska przedstawiłem swoją wizję motocykla do jazdy. |
|
Powrót do góry |
|
|
pepe
Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 202 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Busko Zdroj
|
Wysłany: Pon 14:55, 17 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
zawsze mozna miec 2 albo 3 ruski, orginal i do jazdy hehe
Grzybu widzialem Twoj sprzet z beemka, ladnie dopracowany i zadbany, wlasciwosci jezdne mile dla oka i ucha . |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Pon 16:55, 17 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
No tak ciekawe jakby tak do skrzyni bmw nalać pełno wody i jeżdzić co by się stało???
Bo właśnie u mnie w cudaku nalało wody przez linkę od licznika i to do pełna
Jak odkręciłem wlew to lało na wys, 15 cm takie tam było ciśnienie.
Liczyłem że do sprzęgła poszło tylko przez odpowietrznik ale chyba wypchało simer na wałku pośrednim , no cóż na głupotę rady brak zemściło się karne moczenie cudaka przez dwa tygodnie na deszczu .
W środę rozbieranie i robota którą tak kocham. |
|
Powrót do góry |
|
|
gobert Moderator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 848 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:09, 17 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Musiałeś motor utopić na dłuższą chwilę lub dłuuuugo eksploatować w taki stanie co dobrze nie wróży.
BMW czy Dniepr korozja tak samo nie zna litości, chociaż kiedyś miałem okazję wymieniać łożyska w skrzyni BMW, motor przyjechał z Anglii i na dzień dobry miał mleko olejowe, pojeździł jeszcze z 10 K km i łożyska się wysypały, koła zębate w idealnym stanie. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pon 17:24, 17 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
No widzita. A skrzynie z dnieprów mają błoto, zapczasti a woda to najnormalniejsze co sie w nich spotyka, a jeżdżą |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Pon 20:33, 17 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Po prostu są nie do zrobienia i nie do zaje....a |
|
Powrót do góry |
|
|
bogus
Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrkow Tryb
|
Wysłany: Wto 5:57, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Hius moja emeczka stoi pod chmurką od 18 lat i działa.Woda jeśli weszła to i wyjdzie,albo wyparuje.Najgorzej jest zimą,bo trzeba sporo czekać zanim znajdą się biegi |
|
Powrót do góry |
|
|
storm007
Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 104 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Wto 8:02, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Grzybu napisał: | Kolego Storm007, zapewniam Cię, że problemy kolegi nie są następstwem wymiany silnika na BMW. Sam jeżdżę takim przeszczepem i przez bez mała 20 tyś. km nie zaglądałem do skrzyni ani do dyfra więc fałszywym jest twoje twierdzenie, że mechanizmy te nie wytrzymują bo mają za dużą moc do przeniesienia zwłaszcza, że jeździłem na mocniejszych niż twój kolega jednostkach napędowych ( obecnie 60 KM R100GS ). Co do sprzęgiełek gumowych - przez ten okres wymieniłem bodajże trzy szt. więc nie wydaje mi się żeby to było jakoś wyjątkowo uciążliwe biorąc pod uwagę przebieg. Teraz testuję polibuszowy wynalazek, o którym wspomniał Prince ale przejechałem na nim dopiero ok 400 km więc póki co nie mogę się na jego temat wypowiedzieć. |
Jo faktycznie to tez mial 1000ccm zalozone. Problem ze sprzegielkami rozwiazal dorabiajac wlasne z przegubu chyba Fiuta CC. Cos tez kombinowal z dyfrem, ma mozliwoci i wiedze bo ma warsztat tokarsko frezarski. Wszystko tez zalezy oczywiscie od stylu jazdy. |
|
Powrót do góry |
|
|
|