Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

pytanie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzybu




Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Nie 20:38, 16 Maj 2010    Temat postu:

Oczywiście Prince wiem jak to jest z jakością części i myślę, że wszyscy którzy się tym parają wiedzą jak jest. Tym nie mniej podtrzymuję swoją opinie, że adopcja mocniejszych jednostek napędowych nie jest powodem wszystkich innych awarii. Nie będąc ortodoksyjnym wielbicielem oryginału nie mam najmniejszego zamiaru nikogo do niczego namawiać ale odpowiadając na pytanie Ruska przedstawiłem swoją wizję motocykla do jazdy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pepe




Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Busko Zdroj

PostWysłany: Pon 14:55, 17 Maj 2010    Temat postu:

zawsze mozna miec 2 albo 3 ruski, orginal i do jazdy hehe
Grzybu widzialem Twoj sprzet z beemka, ladnie dopracowany i zadbany, wlasciwosci jezdne mile dla oka i ucha .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Pon 16:55, 17 Maj 2010    Temat postu:

No tak ciekawe jakby tak do skrzyni bmw nalać pełno wody i jeżdzić co by się stało???
Bo właśnie u mnie w cudaku nalało wody przez linkę od licznika i to do pełna
Jak odkręciłem wlew to lało na wys, 15 cm takie tam było ciśnienie.
Liczyłem że do sprzęgła poszło tylko przez odpowietrznik ale chyba wypchało simer na wałku pośrednim , no cóż na głupotę rady brak zemściło się karne moczenie cudaka przez dwa tygodnie na deszczu .
W środę rozbieranie i robota którą tak kocham.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gobert
Moderator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 848
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:09, 17 Maj 2010    Temat postu:

Musiałeś motor utopić na dłuższą chwilę lub dłuuuugo eksploatować w taki stanie co dobrze nie wróży.
BMW czy Dniepr korozja tak samo nie zna litości, chociaż kiedyś miałem okazję wymieniać łożyska w skrzyni BMW, motor przyjechał z Anglii i na dzień dobry miał mleko olejowe, pojeździł jeszcze z 10 K km i łożyska się wysypały, koła zębate w idealnym stanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pon 17:24, 17 Maj 2010    Temat postu:

No widzita. A skrzynie z dnieprów mają błoto, zapczasti a woda to najnormalniejsze co sie w nich spotyka, a jeżdżą Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Pon 20:33, 17 Maj 2010    Temat postu:

Po prostu są nie do zrobienia i nie do zaje....a
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bogus




Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrkow Tryb

PostWysłany: Wto 5:57, 18 Maj 2010    Temat postu:

Hius moja emeczka stoi pod chmurką od 18 lat i działa.Woda jeśli weszła to i wyjdzie,albo wyparuje.Najgorzej jest zimą,bo trzeba sporo czekać zanim znajdą się biegi Very Happy Very Happy Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
storm007




Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Wto 8:02, 18 Maj 2010    Temat postu:

Grzybu napisał:
Kolego Storm007, zapewniam Cię, że problemy kolegi nie są następstwem wymiany silnika na BMW. Sam jeżdżę takim przeszczepem i przez bez mała 20 tyś. km nie zaglądałem do skrzyni ani do dyfra więc fałszywym jest twoje twierdzenie, że mechanizmy te nie wytrzymują bo mają za dużą moc do przeniesienia zwłaszcza, że jeździłem na mocniejszych niż twój kolega jednostkach napędowych ( obecnie 60 KM R100GS ). Co do sprzęgiełek gumowych - przez ten okres wymieniłem bodajże trzy szt. więc nie wydaje mi się żeby to było jakoś wyjątkowo uciążliwe biorąc pod uwagę przebieg. Teraz testuję polibuszowy wynalazek, o którym wspomniał Prince ale przejechałem na nim dopiero ok 400 km więc póki co nie mogę się na jego temat wypowiedzieć.

Jo faktycznie to tez mial 1000ccm zalozone. Problem ze sprzegielkami rozwiazal dorabiajac wlasne z przegubu chyba Fiuta CC. Cos tez kombinowal z dyfrem, ma mozliwoci i wiedze bo ma warsztat tokarsko frezarski. Wszystko tez zalezy oczywiscie od stylu jazdy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin