Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gobert Moderator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 848 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:59, 15 Gru 2014 Temat postu: Prośba o identyfikację ramy |
|
|
Dostaliśmy poniższy list z prośbą o pomoc w identyfikacji ramy. Gdyby ktoś wiedział od czego jest ta nietypowa rama proszę o informację.
"Hi,
saw your fine website,and thought you mayby could help me with this motorcycle frame.The special thing about this frame is the front engnie mount,it dont look homemade.
Thought a BMW R75 engine would fit inside it,from hole to hole is around 33,5 cm.
Where I have my finger on the steeringhead,is a very littel stamp,se the photo with my drawing number 1.There is not stamped anything on the frame any place as the normal.The frame at the back is a original R71 frame,just for seeing how close it looks. Where I have my finger at the rearbrake plate,is stamped the things you see on my drawing number 2.The frame is without the reinforcement at the back suspension.
regards michael Denmark "
![](http://www.kolyaska.fora.pl/images/galleries/1635745765548f2ef0c2cab-669808-wm.jpg)
Ostatnio zmieniony przez gobert dnia Pon 19:59, 15 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 13:49, 16 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
To że mocowanie, nie wygląda na przerabiane wcale nie znaczy że tak nie było.
Upchał dobry kowal w ramę R-71 silnik do R-75. U Nas takie "przeszczepy" również się pojawiały... |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
gobert Moderator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 848 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:45, 16 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Z tym R75 to chyba jakieś nieporozumienie.
R75 nie ma przypadkiem identycznego rozstawu szpilek jak R71, M-72 i późniejsze modele?
Ostatnio zmieniony przez gobert dnia Wto 17:49, 16 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 20:41, 16 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Zdjęcie z [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
gobert Moderator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 848 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 6:26, 17 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Faktycznie zupełnie inna konfiguracja. |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
corsar
Dołączył: 09 Paź 2012 Posty: 464 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Osielsko
|
Wysłany: Śro 8:08, 17 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Zundapp KS750 też miał przednią szpilkę mocowania silnika w tym miejscu. |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 8:29, 17 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
O ile się nie mylę, to był zbyt szeroki i nie wchodził w ramy R-71/M-72 |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
|