Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szary
Dołączył: 19 Kwi 2014 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:35, 08 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
a ten ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Pią 16:50, 08 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Na tych zdjeciach niewiele widac.....Ale zarejestrowany , jesli pali , nie stuka , nie kopci, w miare prosto jedzie , w miare hamuje , i ma ładowanie to brac...ale to moje zdanie. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pią 20:32, 08 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Więcej dniepra niż kaczki. Estetyka przeciętna. Czyli siatka maskująca, mapnik skrzynki, kanistry,liny, szpadel , lina i żużlówki.
Jeśli mechanika dostała większy budżet niż te wszystkie duperele z agencji mienia wojskowego, to może warto sie przyglądnąć bliżej. |
|
Powrót do góry |
|
|
szary
Dołączył: 19 Kwi 2014 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:45, 08 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
dzięki,
będe tam dzwonił w przyszłym tygodniu |
|
Powrót do góry |
|
|
szary
Dołączył: 19 Kwi 2014 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 11:31, 11 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Dzwonilem do sprzedającego i pytalem jaki remont przeszedl motocykl. Powiedział, ze w silniku wymienial tylko pierścienie i zrobil glowice a cylindry nie wymagaly szlifu. Skrzynia jest ze wstecznym tylko mówi, ze sprzeglo cos ciezko chodzi. Mam dzwonic za tydzień, bo ma nowe i wymieni.
czy za ta cenę w zasadzie bez remontu silnika faktycznie moze to jakos dzialac ? |
|
Powrót do góry |
|
|
corsar
Dołączył: 09 Paź 2012 Posty: 464 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Osielsko
|
Wysłany: Pon 14:36, 11 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Zrobił głowice? Znaczy co, odlał ze starych widelców czy też ulepił ze sreberek po czekoladzie? |
|
Powrót do góry |
|
|
szary
Dołączył: 19 Kwi 2014 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:17, 11 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
!
Gniazda zaworowe i przeszlifował zawory jak powiedział.
Powiedzcie no mnie czy tym takim sprzętem da się pojezdzić bezawaryjnie w miarę ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Pon 18:32, 11 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
W koło komina tak....reszta wyjdzie w praniu....silnik dniepra jest wredny w remocie bo generalnie jest cały zrobiony z gównolitu i wymaga wiele uwagi... |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 20:14, 11 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Przeszlifowal zawory?????? Remont mega.Tak jakby te zawory kosztowaly 1000zl ehhhhh to jest takie robienie zeby tylko sprzedac. |
|
Powrót do góry |
|
|
szary
Dołączył: 19 Kwi 2014 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:00, 11 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
a to piernicze grata |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 21:31, 11 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
szary napisał: | a to piernicze grata |
Dlaczego????????? jak jest tylko zrobiony w miare to reszte sobie dopracujesz w swoim czasie.Ja kilka lat temu dalem za ruchola ponad 6 tys i bardziej to dniepr niz kaska i mam to gdzies hihi.
A idealny nie byl bo pognity a w dyfrze mial zardzewiale lozyska i luz 3/4obrotu hahaha ale smigal jak rakieta.Duzo zezby bylo ale z biegiem czasu wpakowalem dwa worki kasy i smiga oki.
A tez nie wiedzialem co i gdzie kupic zeby bylo oki.Teraz juz jest inaczej i sie jezdzi w miare bezawaryjnie )) bo idealnego ruska co by smigal dziesiatki tysiecy bez dotykania to chyba nie ma hahaha. |
|
Powrót do góry |
|
|
corsar
Dołączył: 09 Paź 2012 Posty: 464 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Osielsko
|
Wysłany: Wto 20:38, 12 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Na fotkach w miarę zrobiony, cena nie jest z kosmosu, papiery i tablica gotowe, żółwiki, osłony na nogi, łamany błotnik - to wszystko później kosztuje. Zatem jeśli nic nie wali w silniku i biegi wchodzą to niech sprzedający opuści na komplet opon (do 6,5 kzł) i kupować!
Za totalny złom w miarę w jednym kawałku trzeba położyć najmniej 3,5kzł plus papiery ogarnąć, rejestracja, przeglądy dopuszczające do jazdy po UE itd. Do tego najdrobniejszy remont pochłonie kolejne tysiące więc chyba warto.
edyta
szary napisał: | !
Gniazda zaworowe i przeszlifował zawory jak powiedział.
|
uczepiłem się tych głowic bo w dolniaku nie da się nic w nich zrobić - zawory i gniazda są w cylindrze
Ostatnio zmieniony przez corsar dnia Wto 20:40, 12 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Sob 17:59, 16 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Jak zwykle wystapilem....
Dopiero teraz jeszcze raz sie przyjzałem tym zdjeciom....niewiem skad mi sie ubzdurało ze to górniak....Jesli to dolniak , a jest dolniak bo widac na zdjeciach...to tym bardziej barac...oczywiscie jesli jezdzie w miare prosto , w miare chamuje , przyspiesza i skreca..reszta wyjdzie potem |
|
Powrót do góry |
|
|
|