Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szary
Dołączył: 19 Kwi 2014 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:26, 24 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Czy Dniepr MT 09 zarejestrowany oc aktualne i przeglad - do zrobienia instalacja pozostala ogolnie motocykl na chodzie. Fotki wrzuce jak dostane.
za okolo 4500 brzmi juz lepiej czy nadal lipa ? |
|
Powrót do góry |
|
|
szary
Dołączył: 19 Kwi 2014 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:58, 25 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
to mnie tez zaciekawilo.
Typ mowi, ze za 1900odda.
W ladnym stanie oglolnie blachy sa. Silnik z dniepra widze jak dzwonilem mowil, ze silnik ktory byl tutaj przekladal do swojego K750 bo costaamm nie wiem dokladnie. Ten silnik nie odpalony, bo wajha startera lekko spada polksiezyc jakis ?
papiera brak. |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Pią 18:18, 25 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Silnik urala kupisz za 600 zł zrobisz remont i będziesz jeżdził |
|
Powrót do góry |
|
|
szary
Dołączył: 19 Kwi 2014 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:16, 25 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Dnieprowski nie może zostać ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pią 22:24, 25 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
szary napisał: | Dnieprowski nie może zostać ? |
Jasne, że może. Jeśli lubisz niespodzianki. Wszystkie niespodzianki |
|
Powrót do góry |
|
|
szary
Dołączył: 19 Kwi 2014 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:45, 26 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
hehehe rozumiem ;D
dobra wstrzymam sie jeszcze i odloze troche kasy i poszukam czegos z papierem normalnie
Dzieki serdecznie za pomoc : D |
|
Powrót do góry |
|
|
szary
Dołączył: 19 Kwi 2014 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:02, 02 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Cześć,
Temat powolutku wraca do łask. Kasy nieco więcej odłożone dlatego znowu chce zasięgnąć porady.
Znalazłem to :
[link widoczny dla zalogowanych]
Blisko mnie w zasadzie. Tylko silnik dniepra ?
Warto jechać obejrzeć czy dać spokój ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Sob 14:28, 02 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Pomyślmy Dniepr za szóstkę. Dniepr na żużlowych oponach pomalowany na zielono za szóstkę. Dniepr na żużlowych oponach z zaszpachlowanymi wżerami na baku za szóstkę. Dniepr z zamalowanymi dziurami w baku zieloną farbą od płota, na żużlowych oponach , z tłumikami z rury kanalizacyjnej i niekompatybilnym rzeźbionym dokumentem...
Niezwykle atrakcyjne
To teraz wyjaśnij co w nim atrakcyjnego wypatrzyłeś?
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Sob 14:30, 02 Sie 2014, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
szary
Dołączył: 19 Kwi 2014 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:07, 02 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
zarejestrowany hehehehe |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Sob 18:34, 02 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
szary napisał: | zarejestrowany hehehehe |
Tylko, ze data pierwszej rejestracji nie zgadza sie z marką i żadne z nich oferowanym motocyklem.
Dopatrzyłem sie jednak plusa. Ma podwójny rozpieracz z przodu.
Do sześciu dorzuć jeszcze cztery i masz taką oto wierchowinę
Minusy. Cieknie z podpory i z wyjścia wałka. |
|
Powrót do góry |
|
|
koltun_m
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 185 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Francia Romans
|
Wysłany: Sob 18:40, 02 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
zarejestrowanie to nie problem jak ma " ruskie "papiery i odprawę, koszt też nie tragedia. Większość sprzętów robionych na handel jest na żużlówkach bo są tanie.
generalnie jak się nie obejrzy i nie pomaca to gówno można powiedzieć
Dnieprem też da się jeździć tylko sporo zabawy przed |
|
Powrót do góry |
|
|
szary
Dołączył: 19 Kwi 2014 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:49, 02 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
dzieki
ja tu miske cieszylem, ze wiecej golda uzbieralem, a tu masz hehe ;D
Mowicie, ze nie ma sensu nawet w tych pieniadzach ?
Ostatnio zmieniony przez szary dnia Sob 18:51, 02 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Sob 19:32, 02 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
szary napisał: | dzieki
ja tu miske cieszylem, ze wiecej golda uzbieralem, a tu masz hehe ;D
Mowicie, ze nie ma sensu nawet w tych pieniadzach ? |
Da sie. I na pewno warto próbować.
Tylko trzeba wiedzieć czego sie szuka. A nie zawsze sie to wie podczas szukania.
Po mojemu szkoda kupić jakiś półśrodek i wsadzać kase w remonty i naprawy. Dniepry są niesprzedawalne/ trudno sprzedawane. Bo większość tego to okropne padła.
Na Twoim miejscu celowałbym we wszystko poza dnieprem. Z dniepra może byc skrzynia biegów, bo to akurat im sie bardzo udało.
Ural, k750 są okej. Emkę tez nie bardzo polecam. Drogie, niewygodne, niskie i jeszcze raz drogie.
Przyjmijmy, ze minimalne koszty napraw i modernizacji to 5 tyś. Jeśli kupisz dniepra za 3 tyś i wsadzisz te 5 tyś to jest szansa, choć niewielka, że odzyskasz połowę. Jeśli kupisz urala za 4 tys i wsadzisz 5 to jesz szansa ze odzyskasz 3/4. Jeśli kupisz bardziej wartościowy egzemplarz- emkę, starą kaskę, MW, wczesnego urala za 6tyś i wsadzisz 5 to jest szansa, ze przy odsprzedaży odzyskasz całość.
Na zarobek nie ma co liczyć. To się zdarza bardzo rzadko. Tym bardziej, że czasy są ciężkie.
. |
|
Powrót do góry |
|
|
szary
Dołączył: 19 Kwi 2014 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 7:14, 03 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Dzieki za konkretna odpowiedz.
ogólnie rzecz ujmując szukam czegoś powiedzmy na niedzielne wypady w kolo komina
nie zależy mi na tym jak wygląda byle silnik dobrze dzialal i byly papiery.
jak wygląda koszt remontu silnika ?
powiedzmy, ze kupilbym od handlarza zaprzęg, który ma radziecki papier i da sie zarejestrować.
chce wyremontować silnik zajrzeć do skrzyni i dyfra. Jest szansa, ze potem juz bede jakos smigal czy w zawias tez koniecznie trzeba zajrzeć ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 7:42, 03 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Zwykle wszędzie trzeba zaglądać. Do łożysk w piastach, do dętek, do szprych do hamulców. A to dopiero same koła.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
|