Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 23:16, 30 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Totalny kundel, nie wart tych pieniędzy.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
goyas
Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krzyżowice
|
Wysłany: Śro 22:34, 31 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
To ile dałbyś za to? Czekam na więcej fotek może coś się utarguje bo rocznik mi odpowiada 62. |
|
Powrót do góry |
|
|
dziubek25077
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 765 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Śro 23:02, 31 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Koło 62 to on nawet nie stał |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Czw 9:25, 01 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Na temat tego co stoi u niektórych w papierach można przeczytać w temacie ,,Na parkingu'' na papierze będziesz jeździł, czy motocyklem, nie patrz co ma w papierach , tylko jak wygląda.To jest dajmy na to BMW R 80/7 z 1980 roku
[link widoczny dla zalogowanych]
A to Indian Scout z 1943
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez grzeh750 dnia Czw 9:32, 01 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
śmigiel
Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 631 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 10:50, 01 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Mamy do wyboru
- albo budujemy motocykl wg danego rocznika, katalogów itd,
a później może uda się dopasować papiery
- albo budujemy motocykl do posiadanych papierów, co może okazać się
niemożliwe
( np kolega ma K750 rocznik 1948 )
- wersja optymistyczna mamy jedno i drugie dopasowane do siebie od razu - pełnia
szczęścia |
|
Powrót do góry |
|
|
goyas
Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krzyżowice
|
Wysłany: Czw 11:53, 01 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Jeśli kupiłbym ten z 62 r. to wróciłbym do oryginału czyli wymiana części na te co mają być |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 12:59, 01 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Przy takim kundlu nie ma co odbudowywać. Pozostaje się cieszyć z jazdy zaprzęgiem. Sam mam skundloną Eme i nie widzę powodu dla którego miał bym robić z tego orginał kosztem walorów użytkowych. Co do papierów to powinny być zgodne z ramą, cała reszta to kwestia gustu lub jego braku właściciela.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
dziubek25077
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 765 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Czw 15:12, 01 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Ja powiem tak że warto odbudować motocykl do oryginału, moim zdaniem oczywiście, i pozostawić go takiemu jaki powinien być. WIeksza frajda z odbudowywania np. z katalogu niż byle pasowało.
CO do tego motocykla co pokazałeś to szkoda kupować. Będziesz musiał kupić drugi żeby złożyć z niego 1962 bo tam praktycznie wszystko nie tak. |
|
Powrót do góry |
|
|
Mrkubek
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 431 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś
|
Wysłany: Pią 11:32, 02 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
My mieliśmy Iża z dokumentami od dkw. ktoś go kupił tylko dla dokumentów. |
|
Powrót do góry |
|
|
|