Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pierwsza k-750W
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LukS




Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Staszów - świętokrzyskie

PostWysłany: Czw 16:40, 03 Gru 2009    Temat postu:

No i porysował taki piękny "amerykancki" lakier. Ładny był - czerwony... Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gemini-ah




Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań-Swarzędz

PostWysłany: Pią 10:42, 04 Gru 2009    Temat postu:

Dzięki za zdjęcie.
Wygląda na to, że do pierwszych K-750 dawali kartery od emek które wcześniej produkowali, może fabryka wykozystała poprostu nadmiar elementów z magazynu?
Spróbuję chyba w takim razie znaleźć do mojej Kaśki karter już z żebrowaniem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pią 11:23, 04 Gru 2009    Temat postu:

Mam taki karter do pozbycia sie. Niestety ma roztoczone łoże pod prądnice malucha( nie wiele ale jednak), usuniętą rurkę smarowania i przerobione ze trzy gwinty z m6 na m8.
Z tymi blokami emek to zapewne i tak było jak piszesz. Ale ten ze zdjęcia ma już nadlew na górze.


Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Pią 11:27, 04 Gru 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gemini-ah




Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań-Swarzędz

PostWysłany: Pon 21:44, 07 Gru 2009    Temat postu:

Możesz przesłac mi zdjęcia tego kartera? Ile za niego byś chciał?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pon 22:20, 07 Gru 2009    Temat postu:

Mogę dorzucić części prądnicy maluchowskiej które tam pasują. Prądnica raczej kompletna ale rozłożona. Blok już bez popychaczy i umyty.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Cena 100zł. Zdjęcia z czasu jak go upolowałem. Zrobić zdjęcia prądnicy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gemini-ah




Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań-Swarzędz

PostWysłany: Śro 15:14, 16 Gru 2009    Temat postu:

Szukam raczej karteru bez żadnych modyfikacji i kompletu z pokrywą rozrządu i zapłonu. Poza tym mam silnik, który ładnie cyka, więc nie jest to pilna sprawa.
Dzięki za zdjęcia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Albert80




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:50, 19 Lis 2010    Temat postu:

Odświeżam temat, ponieważ chciałbym się dowiedzieć jakie były oryginalne tłumiki w pierwszej wersji k-750 tzn. 1960r? Czy były takie same jak w m-72 tzw.rybki i jak jest szansa kupić je w ładnym stanie oryginalne?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pią 23:14, 19 Lis 2010    Temat postu:

Albert80 napisał:
Odświeżam temat, ponieważ chciałbym się dowiedzieć jakie były oryginalne tłumiki w pierwszej wersji k-750 tzn. 1960r? Czy były takie same jak w m-72 tzw.rybki i jak jest szansa kupić je w ładnym stanie oryginalne?

Wychodzę z takiego założenia ze mniej wierze katalogom a bardziej dokumentacji zdjęciowej z epoki. I tu masz [link widoczny dla zalogowanych]


Wprawdzie był jeszcze model tłumików miedzy rybami a cygarami ale jeszcze nie ma replik, a oryginały sa na tyle rzadkie i w tak beznadziejnym stanie ze zupełnie sie nimi nie interesowałem tak żeby np zachować jakieś zdjęcia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Albert80




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:32, 20 Lis 2010    Temat postu:

Ze zdjęcia widać, że są to raczej typowe rybki od m-72. Tłumiki były całe chromowane i następnie malowane czy tylko same końcówki były chromowane?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Sob 18:50, 20 Lis 2010    Temat postu:

Lakier na chromie nie jest zbyt trwały a więc raczej tylko rybki były w chromie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Nie 9:46, 21 Lis 2010    Temat postu:

Proszę bardzo. Problem malowania z głowy Cool


Powrót do góry
Zobacz profil autora
Q3ma




Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie

PostWysłany: Pon 0:24, 22 Lis 2010    Temat postu: Re: Pierwsza k-750W

Wojt@s napisał:
Potrzebuję jak najwięcej różnic miedzy pierwszą kachą a późniejszymi, planuje zakup egzemplarza na krótkiej ramie i do zbieranie całości. Motocykl będzie solówką, w cywilnym malowaniu ze szparunkami. późną kachę już mam ale teraz potrzeba wczesnej. Liczę tu na pomoc Dzikuski, choć przerzuciłem wszystko co miała na stronie to może tak wypisze z grubsza różnice od niej i od siebie:
- krótka rama
- krótka prądnica i starego typu regler
- zawieszenie na wachaczu
- mała lampa
- blok silnika
- błotnik tylny otwierany
- amortyzator skrętu ( motylek )
- zimowe głowice ( które już nabyłem okazyjnie )
- przedni błotnik
- koła i miejsca mocowania kalamitki
- kierownica z odwróconymi klamkami

Te różnice wyżej wypisane wiem jak wyglądają, teraz potrzebuje wiedzieć co więcej, doszukałem się paru rzeczy i teraz pytania:
- bak, już gumy zakładane są na blachy ale jest on inny kształtem, jak dokładnie wygląda
- korek od baku??
- licznik?? podobno różnica tkwi w napisie na dole licznika.
Wszystko co wam przyjdzie do głowy się przyda , najlepiej jakby poprzeć to foto. Pozdrawiam

czesc
Zapomniałeś o:
- blok bez żeber
- dyfer podobny do emkowskiego
- lampki tylne żółwiki ze światłem stop
narazie chyba tyle
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pon 21:50, 22 Lis 2010    Temat postu:

Ojej. Znalazłoby sie jeszcze tych różnic jak tak wnikamy Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wild




Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 16:15, 26 Lis 2010    Temat postu:

Cytat:
Wychodzę z takiego założenia ze mniej wierze katalogom

i tak i nie - jest tylko jeden haczyk - nr katalogowy części jest inny Wink można łatwo się złapać.

ojej - jak znajdę trochę czasu... Sad

Gośka
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Q3ma




Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie

PostWysłany: Nie 11:13, 23 Paź 2011    Temat postu:

calkiem niechcący uzbierałem całą rodzinke bloków z KM3
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin