Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LukS
Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 332 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Staszów - świętokrzyskie
|
Wysłany: Czw 16:40, 03 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
No i porysował taki piękny "amerykancki" lakier. Ładny był - czerwony... |
|
Powrót do góry |
|
|
gemini-ah
Dołączył: 17 Lis 2009 Posty: 44 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań-Swarzędz
|
Wysłany: Pią 10:42, 04 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Dzięki za zdjęcie.
Wygląda na to, że do pierwszych K-750 dawali kartery od emek które wcześniej produkowali, może fabryka wykozystała poprostu nadmiar elementów z magazynu?
Spróbuję chyba w takim razie znaleźć do mojej Kaśki karter już z żebrowaniem. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pią 11:23, 04 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Mam taki karter do pozbycia sie. Niestety ma roztoczone łoże pod prądnice malucha( nie wiele ale jednak), usuniętą rurkę smarowania i przerobione ze trzy gwinty z m6 na m8.
Z tymi blokami emek to zapewne i tak było jak piszesz. Ale ten ze zdjęcia ma już nadlew na górze.
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Pią 11:27, 04 Gru 2009, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
gemini-ah
Dołączył: 17 Lis 2009 Posty: 44 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań-Swarzędz
|
Wysłany: Pon 21:44, 07 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Możesz przesłac mi zdjęcia tego kartera? Ile za niego byś chciał? |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pon 22:20, 07 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Mogę dorzucić części prądnicy maluchowskiej które tam pasują. Prądnica raczej kompletna ale rozłożona. Blok już bez popychaczy i umyty.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Cena 100zł. Zdjęcia z czasu jak go upolowałem. Zrobić zdjęcia prądnicy? |
|
Powrót do góry |
|
|
gemini-ah
Dołączył: 17 Lis 2009 Posty: 44 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań-Swarzędz
|
Wysłany: Śro 15:14, 16 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Szukam raczej karteru bez żadnych modyfikacji i kompletu z pokrywą rozrządu i zapłonu. Poza tym mam silnik, który ładnie cyka, więc nie jest to pilna sprawa.
Dzięki za zdjęcia. |
|
Powrót do góry |
|
|
Albert80
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:50, 19 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Odświeżam temat, ponieważ chciałbym się dowiedzieć jakie były oryginalne tłumiki w pierwszej wersji k-750 tzn. 1960r? Czy były takie same jak w m-72 tzw.rybki i jak jest szansa kupić je w ładnym stanie oryginalne? |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pią 23:14, 19 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Albert80 napisał: | Odświeżam temat, ponieważ chciałbym się dowiedzieć jakie były oryginalne tłumiki w pierwszej wersji k-750 tzn. 1960r? Czy były takie same jak w m-72 tzw.rybki i jak jest szansa kupić je w ładnym stanie oryginalne? |
Wychodzę z takiego założenia ze mniej wierze katalogom a bardziej dokumentacji zdjęciowej z epoki. I tu masz [link widoczny dla zalogowanych]
Wprawdzie był jeszcze model tłumików miedzy rybami a cygarami ale jeszcze nie ma replik, a oryginały sa na tyle rzadkie i w tak beznadziejnym stanie ze zupełnie sie nimi nie interesowałem tak żeby np zachować jakieś zdjęcia. |
|
Powrót do góry |
|
|
Albert80
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:32, 20 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Ze zdjęcia widać, że są to raczej typowe rybki od m-72. Tłumiki były całe chromowane i następnie malowane czy tylko same końcówki były chromowane? |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Sob 18:50, 20 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Lakier na chromie nie jest zbyt trwały a więc raczej tylko rybki były w chromie. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Nie 9:46, 21 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Proszę bardzo. Problem malowania z głowy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Q3ma
Dołączył: 03 Kwi 2010 Posty: 255 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: Pon 0:24, 22 Lis 2010 Temat postu: Re: Pierwsza k-750W |
|
|
Wojt@s napisał: | Potrzebuję jak najwięcej różnic miedzy pierwszą kachą a późniejszymi, planuje zakup egzemplarza na krótkiej ramie i do zbieranie całości. Motocykl będzie solówką, w cywilnym malowaniu ze szparunkami. późną kachę już mam ale teraz potrzeba wczesnej. Liczę tu na pomoc Dzikuski, choć przerzuciłem wszystko co miała na stronie to może tak wypisze z grubsza różnice od niej i od siebie:
- krótka rama
- krótka prądnica i starego typu regler
- zawieszenie na wachaczu
- mała lampa
- blok silnika
- błotnik tylny otwierany
- amortyzator skrętu ( motylek )
- zimowe głowice ( które już nabyłem okazyjnie )
- przedni błotnik
- koła i miejsca mocowania kalamitki
- kierownica z odwróconymi klamkami
Te różnice wyżej wypisane wiem jak wyglądają, teraz potrzebuje wiedzieć co więcej, doszukałem się paru rzeczy i teraz pytania:
- bak, już gumy zakładane są na blachy ale jest on inny kształtem, jak dokładnie wygląda
- korek od baku??
- licznik?? podobno różnica tkwi w napisie na dole licznika.
Wszystko co wam przyjdzie do głowy się przyda , najlepiej jakby poprzeć to foto. Pozdrawiam |
czesc
Zapomniałeś o:
- blok bez żeber
- dyfer podobny do emkowskiego
- lampki tylne żółwiki ze światłem stop
narazie chyba tyle |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pon 21:50, 22 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Ojej. Znalazłoby sie jeszcze tych różnic jak tak wnikamy |
|
Powrót do góry |
|
|
wild
Dołączył: 21 Kwi 2009 Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 16:15, 26 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Wychodzę z takiego założenia ze mniej wierze katalogom |
i tak i nie - jest tylko jeden haczyk - nr katalogowy części jest inny można łatwo się złapać.
ojej - jak znajdę trochę czasu...
Gośka |
|
Powrót do góry |
|
|
Q3ma
Dołączył: 03 Kwi 2010 Posty: 255 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: Nie 11:13, 23 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
calkiem niechcący uzbierałem całą rodzinke bloków z KM3
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
|