Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Nie 23:44, 09 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Prince napisał: |
Jeszcze mi sie przypomniało, że lakierowanie proszkowe też będzie raczej do kitu. Bo przecież bąble powietrza z tego ruskiego gąbko-odlewu powychodzą podczas wygrzewania. |
W inny temacie kolega Dawid ma zdjecie swego motóra z pomalowanymi kołami...moze jego zapytac czym i jak malował? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:10, 10 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Pedzel na pewno da rade .
Jest chyba POR15 w kolorze srebrnym i do malowania pedzlem - nie do zdarcia. |
|
Powrót do góry |
|
 |
tacz
Dołączył: 21 Sty 2014 Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 10:13, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie , a co sadzicie o wyczyszczeniu bednow szczotka druciana do polysku i potem lakierem bezbarwnym pomalowac ? |
|
Powrót do góry |
|
 |
szefostwo
Dołączył: 17 Lip 2012 Posty: 277 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skwierzyna/Poznań
|
Wysłany: Śro 13:27, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
To jest szczotka, więc będą jakieś rysy. Poza tym w większości bębnów są jakieś dziurki, wżery. Nie wiem czy lakier dobrze by na tym wyglądał
Lepiej chyba wyczyścić szczotką i zostawić - efekt jest przewidywalny, a bęben się "unaturalni" z czasem  |
|
Powrót do góry |
|
 |
szefostwo
Dołączył: 17 Lip 2012 Posty: 277 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skwierzyna/Poznań
|
Wysłany: Pon 21:36, 06 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Przypomniał mi się temat. Znalazłem chyba satysfakcjonujące mnie rozwiązanie w kwestii odnowy elementów aluminiowych. Na razie sprawdzone na MZ Jaskółce. Kartery były ufajdane, a cały ten fajdan był odporny na wszelkie środki czyszczące, więc zostały wyszkiełkowane. Bębny i cała reszta też. O ile efekt szkiełkowania można zaakceptować w np. przedwojennych sprzętach czy przy tuszowaniu spawania, to mnie trochę brzydzi. Z pomocą przychodzi czyścik do rur miedzianych. Kilka ruchów i wracamy do bardziej ludzkiego wyglądu. Znika mat, a nie pojawia się błysk jak przy papierze ściernym. Efekt po lewej.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez szefostwo dnia Pon 21:37, 06 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Wto 6:32, 07 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Mi sie podoba bo szkielkowanie feee taki mat i brud lapie....... |
|
Powrót do góry |
|
 |
Czyzyk
Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 191 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:59, 14 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
... to ja mam w takim razie pytanie z innej beczki.
Temat bębnów i szprych widzę, że przerobiony - a co powiecie na felgi.
Mam felgę którą oczywiście pasowałoby wypiaskować i pomalować, ale czy nie warto się zastanowić na zakupem jakiegoś zamiennika z allegro.
Bo w końcu nie wiem czy te oryginały ruskie są takie dobre.
Tym bardziej, że zauważyłem, że kiedy koło było jeszcze w całości to felga miała minimalne nierówności i nie wiem czy to spowodowane było złym wycentrowaniem czy może tym, że te felgi są po prostu trochę krzywe i już.
Co radzicie ?? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 490 Przeczytał: 4 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
Wysłany: Sob 15:37, 14 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Co do felgi sam sobie na wszystkie pytania odpowiedziałeś.Jak ma minimalne bicie to się tylko cieszyć,na pewno lepszych nie kupisz,a jak trafisz z poniedziałkowej produkcji to tylko .Oczywiście że można kupić lepsze zamienniki np.HD ale to już spore wydatki.Piszesz w innym temacie że składasz na oryginał no a przecież oryginał wygląda tak że jeden koniec rafki przez pomyłkę spotkał się z drugim  |
|
Powrót do góry |
|
 |
Czyzyk
Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 191 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:02, 14 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
no tak )
w sumie rajca
a tym że jak obracam samą felgą w powietrzu jeszcze przed piaskowaniem i słyszę jakby piasek w niej gdzieś się przesypywał (pewnie rdza) to się przejmować czy też większość felg tak ma ??
w sumie z zewnątrz nie wygląda jakoś bardzo źle |
|
Powrót do góry |
|
 |
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 490 Przeczytał: 4 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
Wysłany: Sob 16:04, 14 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
No i znowu sam sobie odpowiedziałeś i nie większość tylko wszystkie  |
|
Powrót do góry |
|
 |
Czyzyk
Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 191 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:10, 14 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
aha - dzięki za podpowiedź  |
|
Powrót do góry |
|
 |
szatan34
Dołączył: 31 Maj 2014 Posty: 70 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TORUŃ
|
Wysłany: Sob 18:04, 14 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Niedawno też przerabiałem temat z kołami w mojej Kasi.Kupiłem felgi z alledrogo chyba 4motor czy cóś podobno ruskie,do tego szprychy od zawczastiego ,a bębny potraktowałem szczotką mosiężną i moim zdaniem jest dobrze. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Sob 22:04, 14 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
No panowie tylko chrom SATYNOWY położyć i po ptakach ale to kosztowne jest |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Sob 23:11, 14 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Hius napisał: | No panowie tylko chrom SATYNOWY położyć i po ptakach ale to kosztowne jest |
Tylko po co. Jak jest z trasy to wygląda jak srebrzanka. A odporność mechaniczna taka sama jak zwykłego. Fajnie sie prezentuje na niektórych detalach. Tylko niektórych i tylko przy odpowiednim kontraście innych elementów.
Rdzawy piasek z rantów obręczy da sie wydmuchać. Już teraz nie pamiętam- ale któreś modele miały otwory odprowadzające wodę a inne nie. Chyba w emce robiłem- czyli we wczesnych nie było, a w późniejszych były. Trzeba było robić po obydwu stronach zakładki( łączenia spawaniem)i dmuchać kompresorem. Po tym wprowadzić jakiś preparat zabezpieczający/reaktywny i zapomnieć o temacie. Nie pamiętam co ja tam lałem- to było lata temu a chemia dziś obecna to przepaść.
Jakiekolwiek atrakcje galwaniczne jeszcze pogorszą sprawę. Kwas zostanie w rantach i będzie sobie żarł obręcz. Wypłukać się go już nie wypłukać.
Najlepszym rozwiązaniem są obręcze z nierdzawiejki dobrego producenta. ( Klapek już napisał)I dobrze bo jak sie chce satynę to taką obręcz można np wyszkiełkować. Efekt ten sam tylko trwały. Mniejsza o estetykę. Obręcz trwała, prosta- to zupełnie nie jak ruska. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Czyzyk
Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 191 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 23:12, 14 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
co to jest chrom satynowy ??
i mówisz o nakładaniu go na bębny czy felgi ?? |
|
Powrót do góry |
|
 |
|