Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 20:33, 10 Lip 2012 Temat postu: No i d... po całości |
|
|
Coś motorek przestał poprawnie działać, myśle trzeba sprawdzić o co mu idzie. Sprawdziłem zapłon, zawory i gaźniki, niby wszystko OK. No to dumam co dalej. Myśle sprawdze ciśnienie, no i d... . Ciśnienie po 6,5. No to jeszce raz sprawdzam luzy, są OK. Próba olejowa, to samo. No to co było robić, czapka w góre. I wszystko jasne, zawory leją. Tu zagotowałem, za zrobienie głowic w zeszłym roku zapłaciłem bodaj 400zł, zawory od Parandowskich i całość przejechała jakieś 700 może 800km. Po prostu pełnia szczęścia!
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Wto 21:00, 10 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
A w jakim sprzęcie???? |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 21:10, 10 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Silnik Dniepra.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Wto 21:53, 10 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Wlasnie dlatego wole sam sobie zrobić zawsze zaworki.Porozbieraj i zobacz luzy na prowadnikach jezeli masz czym pomierzyc(najlepiej srednicówka dwu lub trzy punktowa).Jak zaworki Paradowskich i wszystko bylo robione to moze wystraczy umyć wszystko i konkretnie podocierac pastą zaworową firmy Polok Welding o granulacji 220.Często jest tak ze jak sie oddaje glowice to niezbyt im sie chce to docierac tak jak trzeba.W Dnieprze czasami lubi jeszcze wypadać gniazdo zaworowe .Ja zawsze sam robie i zrobilem 3500km na ruskich zaworkach i chodzi jak torpeda ale dolniak.Koledze w uralcu tez zrobilem i smiga do dzisiaj.Najwazniejsze zeby przylgnia zaworowa byla max 2mm a najlepiej 1.5 mm i podocierac to zeby pasek wychodzil o rownym ciemnym zarysie a nie ledwo jakis tam i koniec docierania . |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 22:07, 10 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Prowadnice były wszystkie dorabiane i wymienione jedno gniado. Nie rozbierałem głowicy i nie wiem czy to wypadające gniazdo.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Wto 22:26, 10 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
No to do dziela:))) .Pamietaj ze jak bedziesz rozbierać to zawory maja wrocic w te same miejsca wiec je ladnie oznacz.Umyj to i porób foty.Przy wyciaganiu zabezpieczen nie pokrzyw zaworow.Najlepiej naciskac a nie bic przez rurke:).Luzy w prowadniku na ssacym 0.05mm na wydechu 0.07mm.Jak prowadniki beda oki gniazda nie wypalone i nie wypadniete to kup ta paste z linku ponizej i wiertarka z regulacja obrotow i kierunkiem (prawe lewe)wezyk gumowy i dasz rade.Docierajac zawór pamietaj zeby co kilka obrotow opuszczac zawor zeby pasta podeszla .Po kilku przejsciach prawe lewe wycieraj zawor szmatka z benzyna i gniazdo i zobacz jak siada.Jak jeszcze pasek nie jest ciemny i rowny nakladaj znowu paste ale taka plynąca z nafta a nie gesta i troszke na obwodzie i znowu docieraj az do skutku.Zobacz jeszcze jaka jest szerokość przylgni i pomierz dokladnie.
LINK do pasty:http://www.sklep.polok.pl/pasta-bewir_s1,1,2,3,0,0,0,0 |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 22:39, 10 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Docieranie zaworów nie jest mi obce, mam maszynke na korbke która kręci prawo lewo, specjalną do docierania. Pasty mam 4 gradacje. Natomiast krew mnie zalewa że zapłaciłem i nie działa. Reklamować się nie uda bo były robione ponad rok temu.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Wto 22:46, 10 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Jak kupisz ta paste co wyslalem to dopiero zobaczysz co to znaczy docieranie.Jest tylko jedna a nie jakies 0,1,2 bo to nadaje sie do ...... |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 20:16, 11 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Głowice jutro idą do zakładu co to je remontował, zobaczymy co powiedzą. Dla jasności wszystkie zawory są do roboty. Ssania zdecydowanie gorsze.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Śro 20:43, 11 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
To ladna kaszane odwalili.Napisz co tam powiedzieli w tym zakladzie:). |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Śro 21:34, 11 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Tak sobie myślę czy to właśnie nie będzie wina dopiero co poruszonej w innym temacie wagi zaworów od krajowego wytwórcy
Hius miał zdaje sie jakieś zastrzeżenia ( bo jakby mógł byc zadowolony ) wobec ostatnio dostarczonych zaworów od firmy na P. |
|
Powrót do góry |
|
|
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:48, 11 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Nie, to raczej ja zwracalem uwage na to ze zbyt duza waga zaworow nie jest dobra, Hius ze mna polemizowal i twierdzil ze nic sie nie stanie. |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Śro 22:15, 11 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Chyba sami nie wierzycie że zawory od Paradowskich wybiły gniazda zaworów po przejechaniu 800 km lub rozwaliły prowadnice ,bo były cięższe kilka gram
Ja przejechałem już 14,000 i nic się nie dzieje.
Jak majster zrobił tak jest założyli gównolit prowadnic prawdopodobnie nie ruszali
Robiłem głowice w Nisku , na nich pomykam,
Robiłem w Osiecku pod Warszawą leżą na półce tego majstra raczej nie polecam
ale jeszcze nie były zakładane.
Najlepsze zrobił Olejnik w KROTOSZYNIE to jest po prostu mistrzostwo nie jest drogi
i te pójdą do tego nowego silnika 380 zł wymiana, gniazd, prowadnic szkiełkowanie planowanie, obniżenie tego podtoczenia ,wszystko sprawdzone na pompie vacum pod ciśnieniem
wysłałem gościowi gniazda zaworów nowe prowadnice nowe sprężyny nowe i wszystko odesłał z adnotacją WYRZUĆ TO PAN TAK ŻEBY NIKT TEGO NIE ZNALAZŁ DO KOŃCA ŚWIATA |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Śro 22:20, 11 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Sam fakt że facet wytacza prowadnice zaworowe ,a nie wybija jak większość to o czymś chyba świadczy po prostu ma sprzęt
I jeszcze jedno gość mnie wyśmiał jak wspomniałem o delikatnym docieraniu zaworów po remoncie
Po frezowaniu ma być szczelne a nie jakieś tam docieranie bo po diabła robić remont
Ostatnio zmieniony przez Hius dnia Śro 22:26, 11 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 22:25, 11 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Jedno gniazdo było wstawiane a puszczają wszystkie. Zawory Parandowskich zamontował zakład twierdząc że orginalne się nienadają. Orginalne to 1/5 ceny polskich, więc moje zdanie znacie. Jest to renomowany zakład, po śmierci Władka Chrzana zdaje się w Kraku nie ma kto zrobić głowicy. Co ciekawe, luzy zwiększały się w trakcie eksplatacji, o podparciu nie ma mowy.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
|