Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Czw 7:51, 03 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
brzytwa napisał: | Pomarańczowy przedstawia najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, zielony jest bardziej dla ortodoksa, a z niebieskim mam największą zagwozdkę, bo widać, że był potencjał twórczy, ale jest też dużo do zrobienia.
Jak kupisz, to już nas razem z Jankiem i jeszcze jedną ekipą będzie 4. Litwini zaczynali w 3 załogi. |
Jak dla mnie zielony odpada od razu , na moje oko zwykły ural do którego dołorzono ala sportowy kosz.....
pomaranczowy zuca sie w oczy szczególnie tym chamulcem tarczowym, ale reszta taka sobie....
czyli niebieski...
Od razu napisze ze jednak głownie ze wzgledów finansowych nie podchodze....bo zakup to zakup , ale potem koszty startów ,przygotowan , czy wyjazdów ,nie dam rady, ale za was trzymam kciuki.... |
|
Powrót do góry |
|
|
brzytwa Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 953 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Czw 9:26, 03 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Zielony jest oryginalnym motocyklem crossowym, jaki szedł do klubów dla klasy STANDARD.
Osobiście kupowałbym niebiesko-białego licząc się z dużym zakresem prac własnych. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 18:02, 03 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Żal mi cię Marcinie a jeszcze bardziej twojego motocykla. Brak umiejętności czytania z zrozumieniem jak i elementarnej wiedzy o motocyklach do tego wypisywanie bredni w temacie o którym nie masz zielonego pojęcia dobrze nie rokuje.
Wojtek
PS
Nie odpisuj na tego posta dla dobra ogółu. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Czw 21:26, 03 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Koliegi Cyro i organizator sie nie fochają. Wystarczy, ze Brzytwa ma kryzys
Odpowiem za siebie. Entuzjastą ani miłośnikiem nie jestem. Mało tego- zupełnie nie kreci mnie pomysł odrobienia jakiejś trasy rusawkiem, ani śmiganie z koszem, ani nawet WR'ką po torze. Na tym ostatnim byłem w zeszłym roku ostatni raz- i no szacun i podziw jak chłopaki tam latają. Ale tak jest, że tak samo SuperMociakiem po torze w Radomiu, ani żużlowym ani żadnym innym jazda w kółko też mnie nie jara. Czy to oznacza ze jestem złym człowiekiem i powinienem iśc do piekła, albo przynajmniej spadać z forum entuzjastów?
Tu entuzjazm
- ale powodowany tym, że przejechałem sie czymś czym zasuwałem kiedyś codziennie. I to znów ożyło. No i śmiesznie się tym czymś po kilku latach jeździ |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Pią 0:12, 04 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Cyrograf15 napisał: | Żal mi cię Marcinie a jeszcze bardziej twojego motocykla. Brak umiejętności czytania z zrozumieniem jak i elementarnej wiedzy o motocyklach do tego wypisywanie bredni w temacie o którym nie masz zielonego pojęcia dobrze nie rokuje.
Wojtek
PS
Nie odpisuj na tego posta dla dobra ogółu. |
A własnie ze odpisze....
Czemu zal Ci mojego motocykla?co masz do mojego motocykla?widziałes go na zywo?
W którym miejscu nie umiem czytac ze zrozumieniem?
Bo jak dla mnie to Ty wykazałes sie brakiem zrozumienia tego co sie i do kogo sie pisze....Tak , przypomne , zapytałem brzytwe co sadzi o wskazanych przez niego Uralach , o jego opinie , a Ty wyskakujesz jak filip z konopi ze od urala jest lepsza jakas zasrana WR-ka....co ma piernik do wiatraka?
zapytałem jego ,o jego opinie o wskazanych przez niego motocyklach , i to mnie interesowało , a nie to co Ty wolisz , jak by mnie to interesowało to bym zapytał , ale mnie to nie intersuje , teraz to juz w ogóle
Reszty Twojego posta to juz w ogóle nie łapie...skad wiesz jaka mam wiedze o motocyklach?znasz mnie?rozmawiałas ze mna?ze nie wiem co to jest WR-ka, w tym momencie nie chciałem wiedziec , bo interesowała mnie opinia o trzech konkretnych Uralach a nie co jest od nich lepsze. To czemu wydajesz o mnie i o moim motocyklu opinie?kto Ci dał do tego prawo?bogiem jestes czy co?
jak chcesz to odpisuj , choc mysle ze dla Ciebie bedzie jak zamilkniesz juz w tym temacie....
Ostatnio zmieniony przez Marcin-organizator dnia Pią 7:51, 04 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
brzytwa Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 953 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Pią 8:42, 04 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie - nie chce mi się bawić w Wersal.
Odpowiedzcie mi na jedno proste pytanie: dlaczego najwięcej do powiedzenia w temacie sportu na motocyklach mają osoby, co do których zachodzą jednocześnie dwa warunki:
1. Są niezainteresowane sowieckimi motocyklami
2. Są niezainteresowane sportem motocyklowym?
Myślę, że odpowiedź na to proste pytanie będzie kluczem do rozwiązania zagadki. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 19:19, 04 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
No to odpowiem. Jestem Ruskim motocyklem zainteresowany na tym samym poziomie co moimi pozostałymi motocyklami. Sportem wyczynowym jestem zainteresowany wyłącznie jako widz. Uskuteczniam obecnie jazdę rekreacyjną, zarówno szosową jak i terenową. Natomiast jeździłem po torze Poznań jak i kilku krosowych i jakieś doświadczenie w sporcie mam. Bawi mnie podróżowanie szosą czy terenem (bez znaczenia).
Wojtek
PS
Jutro z znajomym jedziemy na smażonego pstrąga na Folusz, oczywiście Japoniami. Jedziemy sobie pojeździć, okrężną trasą to pewnie z 400 km zrobimy. 0 steru pełen relaks. |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Pią 20:18, 04 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
To odwiedz kolegę albo przyjedź na kawę do jasła. Podaje telefon jakbyś chciał wpaść 506102572 po 11 będę dostępny i mogę nawet na folusz podjechać to 15 km. |
|
Powrót do góry |
|
|
szefostwo
Dołączył: 17 Lip 2012 Posty: 277 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skwierzyna/Poznań
|
Wysłany: Sob 23:29, 11 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Niemcy też chcieli się ścigać, ale nie mieli Urali. Pozdro z Veteramy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
brzytwa Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 953 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Nie 16:25, 12 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Ten pierwszy to jest jakiś turystyk, (w crossie światła są niepotrzebne).
A drugi to jakiś model z napędem na łańcuch - czyli raczej nie BMW.
Na ostatnim wyścigu w Anyksciai z numerem "1" jechała maszyna z silnikiem i ramą od beemy - miała niezłe odejście na prostych, ale w zakrętach i skokach traciła sporo czasu. |
|
Powrót do góry |
|
|
brzytwa Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 953 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Wto 7:57, 12 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
Dzięki uprzejmości Siergieja parę fotek z czasów jego młodości, jak był jeszcze kozakiem i czuł wiatr we włosach przy 200 km/h
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez brzytwa dnia Wto 8:05, 12 Lut 2019, w całości zmieniany 4 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 8:14, 12 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
I znów silnik Dniepra w roli głównej.
Potencjał przy rozwiercaniu + szybka regeneracja wału. Coś jeszcze? |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 8:49, 12 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
Nie doszukuj się merytoryki w działaniach sowietów , tu szło o przychylność partii.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
brzytwa Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 953 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Wto 9:51, 12 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
Inny wał (składany), ale chyba jeszcze z odśrodkowym filtrem.
Zmodyfikowany wałek rozrządu, głowice odlewane specjalnie dla tego modelu, sprezyny zaworowe mocniejsze, odma wg patentu Siergieja, gaźniki albo Mikuni albo DellOrto, skrzynia piątka (dwie załogi) albo szóstka (jedna załoga).
W innym poście wkleiłem wspomnienia Siergieja, gdzie dość dokładnie opisuje całą historię zakładu i wpływ partii na niektóre decyzje.
Chcesz - przeczytaj, zapoznasz się z faktami z "pierwszej ręki".
Wspomnienia są po rosyjsku, ale w tej chwili nie stać mnie na poświęcenie paru tygodni na przetłumaczenie tego tekstu tylko po to, żeby potem każdy mógł krytykować moją pracę.
Odnośnie postu klapka - Siergiej wspomina to tak:
"Ural w wyścigach się nigdy nie liczył.
Zwykle nasz motocykl z powodu lepszego przyspieszenia odrywał się od konkurencji na pierwszych kilkuset metrach i o ile nie wyleciał z trasy albo nie uległ awarii, to do mety zawsze przyjeżdżał pierwszy". |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 10:08, 12 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
brzytwa napisał: | "Ural w wyścigach się nigdy nie liczył.
Zwykle nasz motocykl z powodu lepszego przyspieszenia odrywał się od konkurencji na pierwszych kilkuset metrach i o ile nie wyleciał z trasy albo nie uległ awarii, to do mety zawsze przyjeżdżał pierwszy". |
No właśnie.. Im bardzie zaawansowany remont i idealna obróbka, tym bardziej silnik Dniepra robi się "poważnym" i wartym uwagi motorem.
Jeszcze 10-15 lat temu, sam mówiłem że to "pompa do gnoju".
Zmienia się warsztat, zauważa się moc zaklętą w Dnieprze. |
|
Powrót do góry |
|
|
|