Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

motocykle sportowe
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Czw 7:51, 03 Lip 2014    Temat postu:

brzytwa napisał:
Pomarańczowy przedstawia najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, zielony jest bardziej dla ortodoksa, a z niebieskim mam największą zagwozdkę, bo widać, że był potencjał twórczy, ale jest też dużo do zrobienia.
Jak kupisz, to już nas razem z Jankiem i jeszcze jedną ekipą będzie 4. Litwini zaczynali w 3 załogi.


Jak dla mnie zielony odpada od razu , na moje oko zwykły ural do którego dołorzono ala sportowy kosz.....
pomaranczowy zuca sie w oczy szczególnie tym chamulcem tarczowym, ale reszta taka sobie....
czyli niebieski...
Od razu napisze ze jednak głownie ze wzgledów finansowych nie podchodze....bo zakup to zakup , ale potem koszty startów ,przygotowan , czy wyjazdów ,nie dam rady, ale za was trzymam kciuki....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzytwa
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 953
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Czw 9:26, 03 Lip 2014    Temat postu:

Zielony jest oryginalnym motocyklem crossowym, jaki szedł do klubów dla klasy STANDARD.
Osobiście kupowałbym niebiesko-białego licząc się z dużym zakresem prac własnych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 18:02, 03 Lip 2014    Temat postu:

Żal mi cię Marcinie a jeszcze bardziej twojego motocykla. Brak umiejętności czytania z zrozumieniem jak i elementarnej wiedzy o motocyklach do tego wypisywanie bredni w temacie o którym nie masz zielonego pojęcia dobrze nie rokuje.
Wojtek

PS
Nie odpisuj na tego posta dla dobra ogółu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Czw 21:26, 03 Lip 2014    Temat postu:

Koliegi Cyro i organizator sie nie fochają. Wystarczy, ze Brzytwa ma kryzys Wink

Odpowiem za siebie. Entuzjastą ani miłośnikiem nie jestem. Mało tego- zupełnie nie kreci mnie pomysł odrobienia jakiejś trasy rusawkiem, ani śmiganie z koszem, ani nawet WR'ką po torze. Na tym ostatnim byłem w zeszłym roku ostatni raz- i no szacun i podziw jak chłopaki tam latają. Ale tak jest, że tak samo SuperMociakiem po torze w Radomiu, ani żużlowym ani żadnym innym jazda w kółko też mnie nie jara. Czy to oznacza ze jestem złym człowiekiem i powinienem iśc do piekła, albo przynajmniej spadać z forum entuzjastów? Twisted Evil

Tu entuzjazm

- ale powodowany tym, że przejechałem sie czymś czym zasuwałem kiedyś codziennie. I to znów ożyło. No i śmiesznie się tym czymś po kilku latach jeździ Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Pią 0:12, 04 Lip 2014    Temat postu:

Cyrograf15 napisał:
Żal mi cię Marcinie a jeszcze bardziej twojego motocykla. Brak umiejętności czytania z zrozumieniem jak i elementarnej wiedzy o motocyklach do tego wypisywanie bredni w temacie o którym nie masz zielonego pojęcia dobrze nie rokuje.
Wojtek

PS
Nie odpisuj na tego posta dla dobra ogółu.


A własnie ze odpisze....
Czemu zal Ci mojego motocykla?co masz do mojego motocykla?widziałes go na zywo?

W którym miejscu nie umiem czytac ze zrozumieniem?
Bo jak dla mnie to Ty wykazałes sie brakiem zrozumienia tego co sie i do kogo sie pisze....Tak , przypomne , zapytałem brzytwe co sadzi o wskazanych przez niego Uralach , o jego opinie , a Ty wyskakujesz jak filip z konopi ze od urala jest lepsza jakas zasrana WR-ka....co ma piernik do wiatraka?
zapytałem jego ,o jego opinie o wskazanych przez niego motocyklach , i to mnie interesowało , a nie to co Ty wolisz , jak by mnie to interesowało to bym zapytał , ale mnie to nie intersuje , teraz to juz w ogóle

Reszty Twojego posta to juz w ogóle nie łapie...skad wiesz jaka mam wiedze o motocyklach?znasz mnie?rozmawiałas ze mna?ze nie wiem co to jest WR-ka, w tym momencie nie chciałem wiedziec , bo interesowała mnie opinia o trzech konkretnych Uralach a nie co jest od nich lepsze. To czemu wydajesz o mnie i o moim motocyklu opinie?kto Ci dał do tego prawo?bogiem jestes czy co?

jak chcesz to odpisuj , choc mysle ze dla Ciebie bedzie jak zamilkniesz juz w tym temacie....


Ostatnio zmieniony przez Marcin-organizator dnia Pią 7:51, 04 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzytwa
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 953
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Pią 8:42, 04 Lip 2014    Temat postu:

Panowie - nie chce mi się bawić w Wersal.
Odpowiedzcie mi na jedno proste pytanie: dlaczego najwięcej do powiedzenia w temacie sportu na motocyklach mają osoby, co do których zachodzą jednocześnie dwa warunki:
1. Są niezainteresowane sowieckimi motocyklami
2. Są niezainteresowane sportem motocyklowym?
Myślę, że odpowiedź na to proste pytanie będzie kluczem do rozwiązania zagadki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 19:19, 04 Lip 2014    Temat postu:

No to odpowiem. Jestem Ruskim motocyklem zainteresowany na tym samym poziomie co moimi pozostałymi motocyklami. Sportem wyczynowym jestem zainteresowany wyłącznie jako widz. Uskuteczniam obecnie jazdę rekreacyjną, zarówno szosową jak i terenową. Natomiast jeździłem po torze Poznań jak i kilku krosowych i jakieś doświadczenie w sporcie mam. Bawi mnie podróżowanie szosą czy terenem (bez znaczenia).
Wojtek

PS
Jutro z znajomym jedziemy na smażonego pstrąga na Folusz, oczywiście Japoniami. Jedziemy sobie pojeździć, okrężną trasą to pewnie z 400 km zrobimy. 0 steru pełen relaks.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Pią 20:18, 04 Lip 2014    Temat postu:

To odwiedz kolegę albo przyjedź na kawę do jasła. Podaje telefon jakbyś chciał wpaść 506102572 po 11 będę dostępny i mogę nawet na folusz podjechać to 15 km.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szefostwo




Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skwierzyna/Poznań

PostWysłany: Sob 23:29, 11 Paź 2014    Temat postu:

Niemcy też chcieli się ścigać, ale nie mieli Urali. Pozdro z Veteramy Wink

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzytwa
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 953
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Nie 16:25, 12 Paź 2014    Temat postu:

Ten pierwszy to jest jakiś turystyk, (w crossie światła są niepotrzebne).
A drugi to jakiś model z napędem na łańcuch - czyli raczej nie BMW.
Na ostatnim wyścigu w Anyksciai z numerem "1" jechała maszyna z silnikiem i ramą od beemy - miała niezłe odejście na prostych, ale w zakrętach i skokach traciła sporo czasu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzytwa
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 953
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Wto 7:57, 12 Lut 2019    Temat postu:

Dzięki uprzejmości Siergieja parę fotek z czasów jego młodości, jak był jeszcze kozakiem i czuł wiatr we włosach przy 200 km/h Smile
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez brzytwa dnia Wto 8:05, 12 Lut 2019, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Wto 8:14, 12 Lut 2019    Temat postu:

I znów silnik Dniepra w roli głównej.
Potencjał przy rozwiercaniu + szybka regeneracja wału. Coś jeszcze?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 8:49, 12 Lut 2019    Temat postu:

Nie doszukuj się merytoryki w działaniach sowietów , tu szło o przychylność partii.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzytwa
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 953
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Wto 9:51, 12 Lut 2019    Temat postu:

Inny wał (składany), ale chyba jeszcze z odśrodkowym filtrem.
Zmodyfikowany wałek rozrządu, głowice odlewane specjalnie dla tego modelu, sprezyny zaworowe mocniejsze, odma wg patentu Siergieja, gaźniki albo Mikuni albo DellOrto, skrzynia piątka (dwie załogi) albo szóstka (jedna załoga).
W innym poście wkleiłem wspomnienia Siergieja, gdzie dość dokładnie opisuje całą historię zakładu i wpływ partii na niektóre decyzje.
Chcesz - przeczytaj, zapoznasz się z faktami z "pierwszej ręki".
Wspomnienia są po rosyjsku, ale w tej chwili nie stać mnie na poświęcenie paru tygodni na przetłumaczenie tego tekstu tylko po to, żeby potem każdy mógł krytykować moją pracę.
Odnośnie postu klapka - Siergiej wspomina to tak:
"Ural w wyścigach się nigdy nie liczył.
Zwykle nasz motocykl z powodu lepszego przyspieszenia odrywał się od konkurencji na pierwszych kilkuset metrach i o ile nie wyleciał z trasy albo nie uległ awarii, to do mety zawsze przyjeżdżał pierwszy".
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Wto 10:08, 12 Lut 2019    Temat postu:

brzytwa napisał:
"Ural w wyścigach się nigdy nie liczył.
Zwykle nasz motocykl z powodu lepszego przyspieszenia odrywał się od konkurencji na pierwszych kilkuset metrach i o ile nie wyleciał z trasy albo nie uległ awarii, to do mety zawsze przyjeżdżał pierwszy".


No właśnie.. Im bardzie zaawansowany remont i idealna obróbka, tym bardziej silnik Dniepra robi się "poważnym" i wartym uwagi motorem.

Jeszcze 10-15 lat temu, sam mówiłem że to "pompa do gnoju".
Zmienia się warsztat, zauważa się moc zaklętą w Dnieprze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 4 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin