Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Moje MW 750

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Steegen




Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 490
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stegna/Mikoszewo

PostWysłany: Czw 21:34, 18 Sie 2011    Temat postu: Moje MW 750

Witam.Mam do was pytanie.Czy ktoś w oryginalnym MW spotkał się z numerem ramy? Chodzi mi o motocykle przed legalizacją w Polsce. Moje MW jest z 71r na krótkiej ramie i w miejscu w którym powinien być numer nic niema (lewy tylny amortyzator) i na pewno nic nie było gwiazdka i numer to mity .Dodam jeszcze że mam też oryginalne MW 650 m1 i też nie ma numeru.Oba motocykle mają tylko numery silnika.
I jeszcze jedno pytanko tym razem o licznik.Cyferblat licznika powinien być biały czy czarny.Ja mam czarny,ale na pewno jest nie od niego 80r z tym że wojskowy,pieczęcie i takie tam bzdury,białe cyfry od przebiegu kilometrów.I mniej więcej w którym roku wprowadzili czarne?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Czw 21:55, 18 Sie 2011    Temat postu: Re: Moje MW 750

Steegen napisał:
Witam.Mam do was pytanie.Czy ktoś w oryginalnym MW spotkał się z numerem ramy? Chodzi mi o motocykle przed legalizacją w Polsce. Moje MW jest z 71r na krótkiej ramie i w miejscu w którym powinien być numer nic niema (lewy tylny amortyzator) i na pewno nic nie było gwiazdka i numer to mity .Dodam jeszcze że mam też oryginalne MW 650 m1 i też nie ma numeru.Oba motocykle mają tylko numery silnika.
I jeszcze jedno pytanko tym razem o licznik.Cyferblat licznika powinien być biały czy czarny.Ja mam czarny,ale na pewno jest nie od niego 80r z tym że wojskowy,pieczęcie i takie tam bzdury,białe cyfry od przebiegu kilometrów.I mniej więcej w którym roku wprowadzili czarne?

Bywało juz ze numerów nie było. I czasem na dnieprach i chyba ktoś nie miał na uralu.
A co do licznika masz na spodzie datę produkcji. Chyba, ze tez im sie w pijanym widzie zgubiły numeratory Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Steegen




Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 490
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stegna/Mikoszewo

PostWysłany: Czw 22:18, 18 Sie 2011    Temat postu: Re: Moje MW 750

Prince napisał:
Steegen napisał:
Witam.Mam do was pytanie.Czy ktoś w oryginalnym MW spotkał się z numerem ramy? Chodzi mi o motocykle przed legalizacją w Polsce. Moje MW jest z 71r na krótkiej ramie i w miejscu w którym powinien być numer nic niema (lewy tylny amortyzator) i na pewno nic nie było gwiazdka i numer to mity .Dodam jeszcze że mam też oryginalne MW 650 m1 i też nie ma numeru.Oba motocykle mają tylko numery silnika.
I jeszcze jedno pytanko tym razem o licznik.Cyferblat licznika powinien być biały czy czarny.Ja mam czarny,ale na pewno jest nie od niego 80r z tym że wojskowy,pieczęcie i takie tam bzdury,białe cyfry od przebiegu kilometrów.I mniej więcej w którym roku wprowadzili czarne?

Bywało juz ze numerów nie było. I czasem na dnieprach i chyba ktoś nie miał na uralu.
A co do licznika masz na spodzie datę produkcji. Chyba, ze tez im sie w pijanym widzie zgubiły numeratory Wink


Napisałem że licznik z 80 roku i nie od niego
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Czw 23:25, 18 Sie 2011    Temat postu:

A to nie wiem. I sorki za zamęt. Temat na następny bazar :
Tropienie dat na licznikach.
Na poprzednich tropiliśmy daty na klaksonach Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gobert
Moderator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 848
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 5:30, 19 Sie 2011    Temat postu:

Na MW750 które znam nie było, jest on na tabliczce, dodatkowo w numerze są litery, w numerze silnika chyba też.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tadzioh




Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku

PostWysłany: Pią 12:51, 19 Sie 2011    Temat postu:

Jeżeli to MW-750 w krótkiej ramie to nie znajdziesz na ramie żadnych numerów (chyba że ktoś nabił), ewentualnie spotkałem się z jakimiś symbolami w okolicy podstawy siedzenia kierowcy i nie były to gwiazdki. Co do tabliczki znamionowej to spotkałem się z takimi gdzie był tyko rok produkcji i nr seryjny motocykla bez bez podziału na nr:ramy i nr: silnika

Ostatnio zmieniony przez tadzioh dnia Pią 12:53, 19 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Steegen




Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 490
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stegna/Mikoszewo

PostWysłany: Pią 20:15, 19 Sie 2011    Temat postu:

gobert napisał:
Na MW750 które znam nie było, jest on na tabliczce, dodatkowo w numerze są litery, w numerze silnika chyba też.

Zgadza się ,na jednym silniku mam na początku U i numer,w drugim gwiazdka z numerem w środku oraz numer oba po 6 cyfr,tabliczki nie było zaginęła w akcji,na podstawie siedzenia jak i główki ramy też był jakiś znak w trójkącie prawdopodobnie numer kowala co wykonywał ramę,w chwili obecnej praktycznie nie widoczne- farba
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Steegen




Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 490
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stegna/Mikoszewo

PostWysłany: Nie 19:26, 02 Mar 2014    Temat postu:

Witam.Temat 750-ki trochę ustał, braki w budżecie.W zasadzie to do skończenia tylko gondola,a w zasadzie uzupełnienie osprzętu po szabrownikach Crying or Very sad

W sezonie zimowym 2013/14 moim założeniem była modernizacja oraz przegląd z odnową kosmetyczną mojego MW 650 m1 z silnikiem z R100

Przed liftem:
[link widoczny dla zalogowanych]


I po:
[link widoczny dla zalogowanych]


Link do galerii:
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Nie 20:00, 02 Mar 2014    Temat postu:

Zajebisty ten motyw z przegubem. Ale polibusz nie daje rady?

Ciekaw jestem jak to jeździ. No i sprzęgło czy w takim układzie robi. Koniecznie wkej jakiś filmik z jazd.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 20:53, 02 Mar 2014    Temat postu:

Czemu przedni zawias zmieniłeś???
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 2:29, 03 Mar 2014    Temat postu:

I czemu sciagales glowice z cylindrami ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
świdro




Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 6:27, 03 Mar 2014    Temat postu:

Z Nowego Dworu tego sztrucla kupiles?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Steegen




Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 490
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stegna/Mikoszewo

PostWysłany: Pon 18:46, 03 Mar 2014    Temat postu:

Prince napisał:
Zajebisty ten motyw z przegubem. Ale polibusz nie daje rady?

Ciekaw jestem jak to jeździ. No i sprzęgło czy w takim układzie robi. Koniecznie wkej jakiś filmik z jazd.


Princu polibuszu nigdy nie miałem,chciałem od Dawida ale mu się akurat skończyły.Czekam na nową partię tak na wypadek W,jak by mój patent nie podziałał Laughing Moje sprzęgło jest zrobione z tulei wytrząsacza z Bizona.Te tuleje chodzą cale życie w tym ustrojstwie,a lekko wcale nie mają.Wymienia się je ewentualnie przy remoncie.Przegub trzyma się puki co OK ,przejechane ma ok 800km i nie ma śladów zużycia.Po testuje jeszcze i jak się sprawdzi to ruszę z produkcją

Czemu przedni zawias zmieniłeś???
Wojtek

Wojtku zawias zdjąłem,bo po dwóch tys km wyglądał jakby miał 200tys:lol:
Rozpadły się tuleje ,wyciekły amory.Obecnie zregenerowany na tulejach z Forda Fokusa,amorki również.Walczę jeszcze nad przeróbką pod hamulec tarczowy i przód wraca na swoje miejsce.

I czemu sciagales glowice z cylindrami ?

Adamie.Dla uszczelnienia ciekło spod osłon popychaczy ,trochę też z ciekawości bo kupiłem silnik,a nawet nie znałem przebiegu i w jakich warunkach tyrał Laughing Co się zresztą okazało jest silnik jest rewela naughty Poza tym jeszcze w silniku zmieniałem rozrząd i całe sprzęgło.

Z Nowego Dworu tego sztrucla kupiles?


Świdro mojego sztrucla mam już 13 lat,a kupiony przez poprzedniego właściciela w Bornym Sulinowie na przełomie 80/90 za flaszkę Mr. Green jak się Ruskie wycofywały.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wojciech Sikora




Dołączył: 25 Lis 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:40, 11 Mar 2014    Temat postu:

Poszukuję zdjęć oraz wymiarów tzw. "kasety" na magazynki rkm RPD mocowanej w bagażniku w MW 750, występuje ona w katalogu części zamiennych MW 750 dostępnym w bibliotece.
Moje MW jest prawie skończone zostało doposażyć wózek i można ruszać na wojnę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Steegen




Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 490
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stegna/Mikoszewo

PostWysłany: Śro 17:31, 04 Cze 2014    Temat postu:

Wojtku przepraszam,że dopiero odpisuję gdzieś mi to umknęło.mam jedynie te foty co w galerii .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin