|
www.kolyaska.fora.pl Motocykle radzieckie
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
klapek1328
Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 570 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pon 10:57, 11 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
masz autostradę do Bimbra ~100km |
|
Powrót do góry |
|
|
odzio
Dołączył: 15 Paź 2013 Posty: 378 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pon 15:18, 11 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
klapek1328 napisał: | masz autostradę do Bimbra ~100km |
- no to już można podjechać. A propos "bimbera" - widzę, że ma widelec [link widoczny dla zalogowanych] ja tam nie widzę różnicy względem tamtego chińskiego, nie wiem czy ja nie widzę różnicy czy do tej pory nie widziałem jeszcze oryginalnego widelca. Wydaje mi się, że zgrzewy chorągiewek są współczene i z resztą te chorągiewki w chińskich jakoś tak słabo pasują na łączeniu z prowadnicami, więcej nie widzę. Z resztą suwaki bimber też ma chińskie zdaje się [link widoczny dla zalogowanych] , to czemu nagle by miał mieć nowy oryginalny widelec? Ma też te tulejki wałka, o których była mowa - ale wygląda mi to na brąz a nie na żeliwo [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
koltun_m
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 185 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Francia Romans
|
Wysłany: Pon 15:55, 11 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
szczerze to jeszcze się nie zdarzyło żebym czegoś u Witka kokota nie dostał no ale do kachy najlepiej zadzwoń jak na stanie nie mają to może przywiozą a witek również remontuje sprzęty |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 16:47, 11 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Witek ma wszystko co jest do zdobycia na Ukrainie. Można u niego wybrać część z kilku sztuk, trzeba jedna mieć świadomość że te części są jakie są. Nowe nie znaczy dobre. Te części nie spadają z nieba tylko są przywożone z Ukrainy. Co do remontów to fakt ma z części. Jak coś nie pasuje to bierze następne i jest to na tej zasadzie. Z Witkiem znam się od lat, remontować sam wolę.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
odzio
Dołączył: 15 Paź 2013 Posty: 378 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pon 20:29, 11 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
A jak wygląda prawdopodobieństwo nacięcia się na nienadający sie do niczego szajs u bimbra, kokota urala63, zawczastiego? Starają się mieć części na poziomie czy to wszystko jedenH?
Ostatnio coś tam jednak zrobiłem. Wyszczotkowałem miękkimi szotkami obudowy i nawet jestem zadowolony z relultatu biorąc pod uwagę to, że miałem wszystko zniszczone wykłym piaskowaniem: [link widoczny dla zalogowanych]
Umyłem w benzynie części silnika i skrzyni, przygotowałem powierzchnie uszczelek, dałem ramę do spawania (kolejnemu partaczowy zdaje się), pomalowałem i wygrzałem cylindry, kupiłem uszczelniacze (oprócz zabieraka skrzyni, bo coś tam mi nie gra z wymiarami) i łożyska (na wał C3 jak gdzieś wyczytałem, reszta zwykłe), strułem dupę na forum , także jakiś tam progres jest. Teraz chciałbym w końcu dać wał i cylindry do roboty ale do końca nie jestem zdecydowany czy dać wszystko do Iławy czy szlif robić na miejscu, prowadnice zaworów mi nie dają spokoju, czy to mozliwe, żeby robić drugi szlif i wstawaić nominalne zawory?
Szpilki cylindra jakoś uszczelniać?
Ostatnio zmieniony przez odzio dnia Pon 20:42, 11 Lis 2013, w całości zmieniany 3 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Pon 20:36, 11 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
chyba da rade, ja zrobiłem 4 szlif a zawory nominał i trochę przejechałem |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 21:33, 11 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Prawdopodobieństwo naciecia się jest spore, dla tego jeździ się na bazary i wybiera osobiście. Witek nie robi problemu i wymienia, nie wiem jak inni sprzedawcy. Część jest wymieniana na zasadzie że bierze kolejną z półki. Nie ma gwarancji że ta będzie dobra jak na oko nie widać że jest wadliwa. Części generalnie są podłej jakości i trzeba mieć tego świadomość.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
odzio
Dołączył: 15 Paź 2013 Posty: 378 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pon 22:46, 11 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
dzięki za info o tym, że prowadnice zaworów sporo mogą wytrzymać.
Cyrograf15 napisał: | Prawdopodobieństwo naciecia się jest spore, dla tego jeździ się na bazary i wybiera osobiście. |
Wojtek, wybierasz się do Kokota w najbliższym czasie? Mógłbyś kupić dla mnie trochę części (nie za darmo)? Na razie wstępnie i orientacyjnie...
Ostatnio zmieniony przez odzio dnia Pon 22:49, 11 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 0:04, 12 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Śliska sprawa!
Po raz, jak tu się targować w czyimś imieniu i wydawać nie swoje pieniądze.
Po dwa, nie dam gwarancji że to co wybiorę będzie na pewno dobre, nie wszystko da się zweryfikować na oko.
Nowe części to można określić do jakiej kwoty można brać, używane gdzie się ocenia stan do ceny to zupełne fiasko. Obawiam się że bazar Cię nie ominie.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
odzio
Dołączył: 15 Paź 2013 Posty: 378 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 22:07, 12 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Cyrograf15 napisał: | jak tu się targować w czyimś imieniu i wydawać nie swoje pieniądze. |
- normalnie - tak, jakbyś kupował dla siebie, wtedy odpada kombinowanie czego ja oczekuję. Ja się decyduję, że sposób w jaki sam dla siebie kupujesz części mi odpowiada i niezależnie jak to wyjdzie odpowiedzialność za decyzję w jaki sposób przeprowadzam kupno części leży w 300% po mojej stronie.
Cytat: | Po dwa, nie dam gwarancji że to co wybiorę będzie na pewno dobre, nie wszystko da się zweryfikować na oko. |
- nie oczekuję, że wybierzesz 100% dobrych części tylko, że przeprowadzisz zakupy tak, jakbyś kupował dla siebie. Siedzisz długo w temacie, nie jedno ruskie dziwo widziałeś, masz doświadczenie - tak samo jakbyś podpowiadał komuś na bazarze, tylko że na odległość. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 22:19, 12 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Próbujta. A co konkretnie potrzebujesz kupić? Bo jak kliny( wpusty czółenkowe) to szkoda czasu.
Z zaworami musisz zaczekać aż szlifierz pomierzy. Tłoki to samo i nie u Kokota. Kupowania rozrządu chyba nikt na siebie nie weźmie. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 22:41, 12 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Prześlij listę pobożnych życzeń.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
odzio
Dołączył: 15 Paź 2013 Posty: 378 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Śro 0:04, 13 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
rozrząd na razie zostawię, jeśli dobrze kojarzę z rozbierania to mógłbym nawet go wymienić kiedyś bez wyciągania silnika z ramy gdyby tak było, że silnik źle pracuje i podejrzewam rozrząd dla przykładu. Tłoki, pierścienie, zawory od szlifierza, więc z silnika niewiele by było. Sprężyny zaworów i może jakaś drobnica, tarcza sprzęgła. Do skrzyni też tylko drobiazgi jak uszczelniacz kopniaka, piesek, uszczelki itp. Natomiast praktycznie w całości nie mam zawieszenia, dyfra z kardanem, kół i kilku drobiazgów typu sprężyna siedzenia, kierownicę bym wziął. Jeszcze nie wiem jak podejdę do gaźników, to sobie zostawię na później. To na razie orientacyjny zakres do odbudowania.
Mam ochotę na całościowe rozwiązanie zdaje się chińskich suwaków jak to od bimera: [link widoczny dla zalogowanych] z nadzieją, że to jest jakaś tam całość i może nie musiałbym pasować każdej części z różnych okresów ale jeszce się przyjrzę sprawie.
Na teraz mam wrażenie, że dla mnie najtrudniejszym miejscem jest dyfer. Pierdoły jak kierownica to jakby co to mogę nawet zwrócić, ale potrzebuję kompletny dyfer z wałem. To jest moje główne pobożne życzenie. Jeśli składany z części to idealnie gdyby nawet ktoś mi go pomógł złożyć za pierwszym razem.
Druga drobna trudnośc z dyfrem to, że chcę falbany (też do kupienia), to jedno jest pewne i trzebaby pasującą obudowę pożenić z falbanami i deklem emki. Niby w teorii wszystko ma pasować ale jest już element lekkiej rzeźby i w tym miejscu ktoś obeznany z tematem by mi chyba najbardziej mógł pomóc żeby to spiąć do kupy. Ale tak sobie myślę, że chyba najlepiej byłoby kupić cały kompletny nowy dyfer do urala czy kaśki i wymienić dekiel. Zdaję sobie sprawę, że to nie to samo co kupić kilka niezależnych części.
Następnja rzecz, że raczej każdy poleca do solówki inne przełozenie niż firmowe i wchodzi w grę wymiana kół zębatych. Podsumowując na teraz dla mnie temet dyfra to jest chyba największe wyzwanie. Samemu raczej bym nie składał dyfra z różnych części, to nie mój poziom, raczej bym szukał całościowego rozwiązania, ale być może z waszą pomocą można złożyć z części?
Na liscie u Kokota przy pozycjach jak bak i wał jest napisane wyraźnie, że to jest używane i to sugeruje jakby, że pozostałe częsci są nowe, co w sumie mnie nie dziwi, bo na allegro wiele jest nieużywanych. Więc chciałem zapytać, skoro znacie tego akurat handlarza, na ile z tej całej listy można liczyć na nieużywany sprzęt a ile % z tego to używki?
kupiłem dziś chiński przód: [link widoczny dla zalogowanych] Oczywiścnie nie jestem z tego dumny, wiem, że polecą zjebki w moim kierunku ale taki jest mój poziom i styl gry. Nie chcę szukać miesiącami po jednej zużytej śrubce czy sprężynce do wahaczykowego czy dorabiać kazdą część na innym końcu Polski i ugrzęznąć na lata z całym projektem.
Zakładam, że jeśli będzie z tym widelcem jakiś problem to się go pozbędę - kto wie - może nawet kupiłem od kogoś, kto do takiego wniosku doszedł przede mną - ale to juz taki sport z tymi ruskimi motórami
Ostatnio zmieniony przez odzio dnia Śro 0:06, 13 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Śro 0:17, 13 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
No to zadzwoń jutro do Kokota i zapytaj ile kosztuje u niego gotowy do montażu dyfer 9 do emki na falbanie. To będzie używana obudowa i nowe bebechy. Stawiam, że poniżej tysiaka.
odzio napisał: | Prince, pokaż swoją maszynę, please, bo bardzo jestem ciekawy juz od pewnego czasu.
|
Aktualnie tak. Brak akumulatora.
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Śro 0:27, 13 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 0:29, 13 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Dyfer nie będzie tani. Blok i dekielek używka lub chiński. Największy kłopot jest z kupieniem dobrego zabieraka, moim zdaniem nie do kupienia. Przy wymianie trybów z 8 na 9 i tak dystansowanie. Kilka dyfrów poskładałem w swoim życiu i wiem czym to pachnie, nie podejmuję się składania ruskiego za żadne pieniądze. Do BMW czy innej Japoni mogę składać. Tarcze są tylko dnieprowskie, pasują ale proste nie istnieją i trzeba inną przekładkę. Nowej falbany raczej się nie kupi, koła trzeba samemu malować, składać.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|