Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
śmigiel
Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 631 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 18:37, 16 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
O ! To są jeszcze inni poszukiwacze ruskich śrubek - myślałem, że jestem jedynym maniakiem a tu jest nas więcej. Sam od lat zbieram ruskie ŚRUBKI. Zabawa pierwsza klasa !
Jeden kolega opowiadał, że jak kiedyś składał bmw sacharkę, to kupował osiołka i pozyskiwał z niego śrubki riebe. Może trzeba kupić dniepra na odzysk śrubek ? |
|
Powrót do góry |
|
|
emku
Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 53 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Pon 21:50, 16 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Gdy jest nas więcej to moze jakos sie zoorganizujmy???Moze ktos z was sie orientuje jak wygląda "zapis" takiej śrubki tzn typ gwintu rodzaj itd. bo wiem ze cos takiego istnieje a sam jestem w tym kompletnie zielony. Napiszcie jak to przedstawic a ja popytam gdzie moge. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pon 22:23, 16 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Raczej napiszcie ile deklarujecie wziąć a ja popytam w hurtowni. Na tych co sie zgłoszą nic nie zarobie. Moze jeszcze mam jakieś rabaty. Jak sie uda to git, a jak trzeba będzie więcej to sie wypuści na alegównie. Podejmuje sie popytać o soczewkowe chromoniklówki m6. Na silnik trzeba 10. Na skrzynie 6 chyba, że wszystkie a nie tylko widoczne.
tak to mniej więcej-wygląda : [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 0:21, 17 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
No ja to bym na pewno komplecik soczewkowych na silnik i skrzynkę bym pobrał.
Jeżeli to możliwe moim zdaniem najfajniejsze byłby surowe.
A co do reszty nietypowych śrub to dziwne jest dla mnie to że mam iża 55r emkę 56r.
Iż jak i eMka nie były rozkręcane od wielu wielu lat. IŻa jak rozbierałem większość śrub uchowała mi się, w eMce mało która się nie urwała :O
To taka moja teoria spiskowa |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Pią 21:18, 08 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
A u wujka Hiusa takie cuś zalega w szufladach i to chyba różne długości
kupiłem chyba ze dwa kilo choć ciężko było dostać,ale mam jak kogoś pili bardzo to wyślę .
dobże jest je wypolerować galwanicznie wtedy jest efekt |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 22:37, 08 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Oooo dzięki za informacje.
Jak mi zbraknie lub będę miał kłopot pozwolę sobie odezwać się do Ciebie... |
|
Powrót do góry |
|
|
emku
Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 53 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Czw 19:46, 14 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Mam nadzieje ze pytanie pasuje do tego tematu. A mianowicie, ile potrzebuje "gumek do instalacji elektrycznej" na caly motocykl + wózek?? chodzi mi o te gumki ktore ida miedzy innymi do reg. napiecia itd.
pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
Doktor
Dołączył: 29 Paź 2009 Posty: 169 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:17, 14 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
9 wystarczy,ale na wózek nie potrzeba. Jest kłopot przy prądnicy,bo tam są podłączone razem dwa kable ,a w bawełnie to są one dość grube,i przez te nowe gumki nie przechodzą |
|
Powrót do góry |
|
|
emku
Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 53 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Czw 22:31, 14 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Dzieki wielkie. Własnie zastanawiam sie czy robic bawełne, bo opinie sa podzielone. Podobno moze łapać wilgoc i wtedy lipa. Doradzcie ;] |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Czw 22:43, 14 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Zależy od kabla. Pierwsze to te dostępne na aukcjach. Kiedyś miałem na tym robić ale po konsultacji ze starym fachurą od elektryki dowiedziałem się że ta posrebrzana miedz w gumie jest już utleniona. Średnica przewodu jest za wąska jak na instalacje 6V. Drugie to te ze szczecina- pełna profeska ale cena niestety nie dla wszystkich. Wybrałem trzecią opcje. Znajomy zajmuje sie dostarczaniem i serwisem maszyn dziewiarstwo itd. Znalazł firmę gdzie taka maszyna stała od 20 lat i zrobili mi oplot na kabelku na nowiutkim z hurtowni motoryzacyjnej o właściwym przekroju i odpowiednich właściwościach zarówno przewodu jak i izolacji( a dowiedziałem sie ze różnica nie mała). Starczyło na kilka motorków, znajomych i jeszcze poszło na allegro. Jedną motorynkę mam tak zrobioną od dwóch lat i problemów z kablami żadnych żadniutkich. A moto stoi na zewnątrz już ze dwa lata.
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Czw 22:47, 14 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Doktor
Dołączył: 29 Paź 2009 Posty: 169 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 0:14, 15 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
No tak,ale ten sukces nie do powtórzenia,czyli nam pozostały kable z aukcji,a przekrój.... Ja tam olewam fizykę, na pewno się nic nie spali,te instalacje nawet stare z epoki nas przeżyją...Taka jest brutalna prawda,nas już zakopią,a nasi synowie ewentualnie jeszcze komuś pokażą tą bawełnę która działa...
Właśnie wczoraj założyłem starą instalację (w sznurkach), wymieniłem tylko dwa kable- z tylnej lampy i jeden do sygnału,reszta oryginał,najważniejszy jest wygląd,ile też się jeździ takim weteranem..od święta albo na paradę |
|
Powrót do góry |
|
|
granat
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 694 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:23, 15 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
I tu sie mylisz, stare kable maja to do siebie ze moga byc zasniedziałe, popekane(żyła czy oplot) lub zmeczone i w razie deszczu badz pod wpływem wibracji bedzie zwarcie, czy przerwa i pozostaniesz bez swiateł, iskry, i nadziei na szybkie połatanie. Wtedy szukaj igły na łące z sianem, juz widze jak w deszczu lecisz po kablu szukajac uszkodzenia. Instalacja powinna byc wymieniona w pierwszej kolejnosci dla własnego dobra, przekrój tez jest ważny, i to bardzo, zwarcia czy właczenie wszystkich odbiorników pradu nie popala ci kabli jak bedzie odpowiedni przekrój. |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Pią 15:49, 15 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
O tak tak Granat ma rację. W prawdzie tylko czasem. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pią 15:53, 15 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Ano i racja granat. Maiłem taka akcje kiedyś, że założyłem kabelek cieniutki od 12V do szósteczki i bardzo ładnie sie palił pod bakiem. Nie topił, tylko już palił i zajmowały się inne obok. Trudno to ugasić ale wrażenia bezcenne
Doktor- do powtórzenia. Tylko minimalna ilość to 200m a i tak po znajomości koszty nie małe. Jeśli by sie zebrało stadko zainteresowanych mogę sie znów zakręcić. Dla siebie mi juz szkoda bo pomalutku wypadam z zabawy. |
|
Powrót do góry |
|
|
granat
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 694 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 16:24, 15 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Ja mam zawsze racje tylko nie zawsze sie na tym znasz Hius:P Jutro pogadamy na bajzlu:) |
|
Powrót do góry |
|
|
|