Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szczawik93
Dołączył: 16 Sie 2021 Posty: 77 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:28, 27 Gru 2022 Temat postu: Mechanik lubelskie. |
|
|
Witam czy jest na forum ktoś z lubelskiego kto zajmuje się ruskami?
Chodzi mi dokładnie o speca od silników. |
|
Powrót do góry |
|
|
Artur pmi
Dołączył: 19 Lis 2021 Posty: 206 Przeczytał: 9 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:08, 28 Gru 2022 Temat postu: |
|
|
Rób sam,więcej się dowiesz i poradzisz sobie w przypadku kapitulacji w lesie.Na forum lub na żywo zawsze ktoś podpowie jak zabrać się za regulację.Najważniejsze to słuchać maszyny.Swojej maszyny.
Ostatnio zmieniony przez Artur pmi dnia Śro 17:14, 28 Gru 2022, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 18:43, 28 Gru 2022 Temat postu: |
|
|
Trzeba mieć pojęcie o mechanice aby samemu remontować, najlepiej robić to samemu pod czujnym okiem kogoś kto wie o co chodzi. To prosty silnik, ale i on musi dostać szansę aby działał.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Szczawik93
Dołączył: 16 Sie 2021 Posty: 77 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:23, 28 Gru 2022 Temat postu: |
|
|
Jeżeli chodzi o mechanikę mam sporo wiedzy od dziecka pałalem się rometami wsiami, ciągniki remontowałem od podstaw, auta. Tylko nigdy nie miałem do czynienia z radziecką techniką wiele rzeczy jest dla mnie zagadką,silnik poskładałem bardzo sprawnie, zgodnie ze sztuką i niemalże w sterylnych warunkach wszystkie było bardzo dokładnie umyte,sprawdzone, nawet współosiowości wszystkie jakie się dało porobiłem z czego wiem wiele osób tego nie robi. A znachor potrzebny mi jest do ostatniego dopieszczenia ustawienia, abym tylko podszedł kopnął i żeby mi zapalił. |
|
Powrót do góry |
|
|
Artur pmi
Dołączył: 19 Lis 2021 Posty: 206 Przeczytał: 9 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:49, 28 Gru 2022 Temat postu: |
|
|
Do sovieta sobie nie podejdziesz i nie odpalisz z kopa bo masz takie" widzimisię". To nie chiński plastik,tylko maszyna z duszą,trzeba go słuchać co w sercu dzwoni.Jak wpieprzysz się w poważny teren naszpikowaną elektroniką bestią ze wschodu to spalisz się razem nią.Silnik poskładałeś w sterylnych warunkach,jak piszesz a nie potrafisz go uruchomić? |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 22:03, 28 Gru 2022 Temat postu: |
|
|
To tak nie działa. Ten silnik musi się poukładać. Dokąd nie zostanie dotarty będziesz kręcił gaźnikami, zapłonem, co chwilę ustawiał zawory. Nie przegrzej go regulując na postoju. Powalczysz 500 km, sam w tym czasie dojdziesz co i jak kręcić.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Szczawik93
Dołączył: 16 Sie 2021 Posty: 77 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:52, 29 Gru 2022 Temat postu: |
|
|
Uruchomić uruchomie za którymś razem...ale czy nie było by dobrze sobie wspomóc pomocą kogoś doswiadczonego? Tak niemalże sterylne blok i wszystkie części jakie tylko były od silnika były myte nitrem i dwukrotnie myjka ultradźwiękowa, dokładnie osuszone i odmuchane tak samo było składane na czystym stole a nie w pierdolniku w smarach i starych olejach... |
|
Powrót do góry |
|
|
Artur pmi
Dołączył: 19 Lis 2021 Posty: 206 Przeczytał: 9 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:15, 29 Gru 2022 Temat postu: |
|
|
Za ostro nie myj ruchola współczesnymi środkami.Jak odpala to masz pół roboty zrobione.Ustaw zawory,zapłon i na końcu gaźniki.Dobrze je doprowadzać w trakcie jazdy pod obciążeniem. |
|
Powrót do góry |
|
|
Szczawik93
Dołączył: 16 Sie 2021 Posty: 77 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 8:04, 30 Gru 2022 Temat postu: |
|
|
Niby jak w czasie jazdy pod obciążeniem można ustawić gaźniki? |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 11:15, 30 Gru 2022 Temat postu: |
|
|
Niby skąd wiadomo że motocykl dobrze lub źle działa bez jazdy pod obciążeniem?
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
kovalius
Dołączył: 09 Cze 2021 Posty: 57 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 11:29, 30 Gru 2022 Temat postu: |
|
|
Kol. Szczawik93 miał chyba na myśli, że nie będzie w stanie w czasie jazdy pod obciążeniem manipulować przy gaźnikach Prawym mógłby jakiś asystent siedzący w koszu, ale z lewym faktycznie problem |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 11:52, 30 Gru 2022 Temat postu: |
|
|
Mam rozwiązanie. Po wyregulowaniu prawego gaźnika należy przełożyć silnik do motocykla przeznaczonego na rynek australijski, wtedy asystent ustawi lewy
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Artur pmi
Dołączył: 19 Lis 2021 Posty: 206 Przeczytał: 9 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:58, 30 Gru 2022 Temat postu: |
|
|
Szczawik93 napisał: | Niby jak w czasie jazdy pod obciążeniem można ustawić gaźniki? |
Normalnie,ujedziesz w trasie z 20 km. Jadąc czujesz jak pracuje silnik,czy oba gary w miarę równo palą itd. Jak jest potrzeba regulacji zatrzymujesz motor,korekta i w rure .Dopiszę,że na poboczu a nie na środku drogi. |
|
Powrót do góry |
|
|
kovalius
Dołączył: 09 Cze 2021 Posty: 57 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 22:19, 30 Gru 2022 Temat postu: |
|
|
Cyrograf15 napisał: | Mam rozwiązanie. Po wyregulowaniu prawego gaźnika należy przełożyć silnik do motocykla przeznaczonego na rynek australijski, wtedy asystent ustawi lewy
Wojtek |
Uświadomiłeś mi po co powstała taka wersja Urala:
https://youtu.be/AmzvRJ5uZHk?t=9 |
|
Powrót do góry |
|
|
Szczawik93
Dołączył: 16 Sie 2021 Posty: 77 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:23, 31 Gru 2022 Temat postu: |
|
|
A zapytam jeszcze tutaj żeby nie zakładać oddzielnego tematu.
Czy tlumniki od innego Moto lub takie jakie sam wykonam z pełnym przelotem będzie chodziło to? Czy lepiej kupić nowe dnieprowskie czy tam kaskowe? |
|
Powrót do góry |
|
|
|