Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Crazy
Dołączył: 21 Paź 2010 Posty: 165 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:41, 11 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
..
Ostatnio zmieniony przez Crazy dnia Śro 19:49, 22 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Crazy
Dołączył: 21 Paź 2010 Posty: 165 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:41, 11 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
..
Ostatnio zmieniony przez Crazy dnia Śro 19:49, 22 Kwi 2015, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
śmigiel
Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 631 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 19:19, 11 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Co do półek to na tej fotce widać dwie półki z ogranicznikiem skrętu.
Półka po lewej do błotnika wysokiego, po prawej do niskiego.
Nie da się zamocować błotnika wysokiego do półki po prawej - nie przykręci się
górnego mocowania, bo półka nie jest podfrezowana
[link widoczny dla zalogowanych]
Co do osprzętu elektrycznego to mam z 53 sygnał, regler, prądnicę, aparat zapłonowy, cewkę. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Crazy
Dołączył: 21 Paź 2010 Posty: 165 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:44, 11 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
..
Ostatnio zmieniony przez Crazy dnia Śro 19:50, 22 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Łuki
Dołączył: 18 Wrz 2013 Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 0:18, 12 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Ze źródeł kolyski trójkątne wzmocnienia zostały wprowadzone w 48r. Natomiast przedni błotnik z zadartym dziobem do góry według źródeł Goski występował 44r.-46r. , może gdzieś wkradł się błąd .
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
 |
Łuki
Dołączył: 18 Wrz 2013 Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 0:29, 12 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
a na tym zdjęciu występują błotniki z okresu 44-46r. oraz trójkątne wzmocnienia z 48r. Zdjęcie zostało zeskanowane z rosyjskiej książki i posiada ciekawy opis , jak będę miał chwile jeszcze raz zeskanuje je wraz z opisem.
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
 |
Crazy
Dołączył: 21 Paź 2010 Posty: 165 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:15, 12 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
..
Ostatnio zmieniony przez Crazy dnia Śro 19:50, 22 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
śmigiel
Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 631 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 16:48, 12 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Ale się temat rozkręcił
Półka:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Sygnał:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Prądnica - dekielki aluminiowe, zabezpieczenia śrub jak w G-11, ale reszta jak w G-11A
Tabliczka stalowa, niestety zatarta, widać tylko końcówkę roku:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez śmigiel dnia Wto 16:51, 12 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Łuki
Dołączył: 18 Wrz 2013 Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 19:20, 12 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Crazy dzięki za podpowiedź nie wiedziałem że tego typu błotnik przedni był również montowany pod koniec lat czterdziestych . Przepraszam was że tak wałkuję temat , i bynajmniej nie chce przepchnąć tezy że motocykl pochodzi z lat 44-46 , natomiast bardzo mi zależy aby umieścić go w przedziale czasowym z którego faktycznie pochodzi na podstawie konkretnych materiałów np. zdjęć , katalogów , raportów , i tu jeśli chodzi o lata 48-50 mam problem bo nie mogę ich znaleźć.Zdjęcie wkleiłem jako ciekawostkę motocykl ma błotnik z zadartym dziobem do góry , głęboki błotnik tylny, trójkąty a opis że zdjęcie wykonane podczas rajdu 1946r. i te zdjęcie też mnie zastanawia .
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
 |
śmigiel
Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 631 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 20:01, 12 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Raczej chodzi o rok 50-ty lub zaraz po - rama ma już nowego typu mocowania regulatora i klaksonu.
Zastanawia mnie kiedy wprowadzono kalamitkę w mocowaniu przedniego siedzenia ?
czy Twoja rama ma kalamitki w główce ramy ?
Zobacz na daty produkcji sygnału, regulatora, licznika.
A tak na marginesie to zazdroszczę błotników - nie pogniewał bym się, gdyby były u mnie w garażu  |
|
Powrót do góry |
|
 |
Crazy
Dołączył: 21 Paź 2010 Posty: 165 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:21, 12 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
..
Ostatnio zmieniony przez Crazy dnia Śro 19:51, 22 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
śmigiel
Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 631 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 21:30, 12 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Klaksony z 54 są z XII.
Wiesz, w którym roku miseczki łożysk w główce ramy przestały być spawane i
kiedy wprowadzili kalamitki ? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Crazy
Dołączył: 21 Paź 2010 Posty: 165 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:51, 12 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
..
Ostatnio zmieniony przez Crazy dnia Śro 19:51, 22 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
śmigiel
Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 631 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 22:08, 12 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Też z 19
Ramy, które widziałem ze wspawanymi miseczkami główki nie miały kalamitek.
Podejrzewam, że kalamitki wprowadzili pod sam koniec lat 40 (49 ? )
A rama "7" to z jakiego okresu - bo widziałem taki typ kuli i w ramie bez trójkątów
i z trójkątami dużymi ( 47-48 rok ?) |
|
Powrót do góry |
|
 |
Crazy
Dołączył: 21 Paź 2010 Posty: 165 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:31, 12 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
..
Ostatnio zmieniony przez Crazy dnia Śro 19:52, 22 Kwi 2015, w całości zmieniany 4 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
|