Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gregor
Dołączył: 10 Lip 2013 Posty: 55 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: Pią 17:42, 08 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Dzięki wielkie Crazy
Cytat: | ... żeby powiedzieć dokładnie z którego roku jest Twoja rama musiałbym mieć numer ramy. |
Niestety próbowałem się doczytać, ale jedyne co znalazłem to słaby zarys 5, reszta wytarta, no chyba że Tobie by się udało coś odczytać.
Kurcze do moich celów będę potrzebował ramy z 53-54. Do tego silnika co w temacie.
Proszę powiedz gdzie można się dowiedzieć nieco więcej o ramach, żebym głupich pytań nie zadawał |
|
Powrót do góry |
|
|
dawers
Dołączył: 20 Paź 2012 Posty: 85 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań
|
Wysłany: Pią 18:16, 08 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
dziękuje za zainteresowanie
[link widoczny dla zalogowanych]
numer ramy to: 908xx
rama szara ma numer 616xx
Ostatnio zmieniony przez dawers dnia Pią 18:20, 08 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Crazy
Dołączył: 21 Paź 2010 Posty: 165 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:06, 08 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
..
Ostatnio zmieniony przez Crazy dnia Śro 19:44, 22 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
gregor
Dołączył: 10 Lip 2013 Posty: 55 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: Pią 20:47, 08 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Kurcze, właściwie to racja, wtedy wszystko byłoby jak na dłoni. Zapaleńcy którym będzie zależało to zawsze jakoś się skumają i się dowiedzą co i jak. Chylę czoła i dziękuję za pomoc. Ramy szkoda mi kaleczyć, może kiedyś się trafi taka jaką potrzebuję, albo ktoś się wymieni ale dzięki za info |
|
Powrót do góry |
|
|
Crazy
Dołączył: 21 Paź 2010 Posty: 165 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:56, 08 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
..
Ostatnio zmieniony przez Crazy dnia Śro 19:44, 22 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
dawers
Dołączył: 20 Paź 2012 Posty: 85 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań
|
Wysłany: Pią 22:25, 08 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
dawers - szara rama (616xx) jest z 58r z końca produkcji modelu M-72N1 (ostatnie ramy do emki z fabryki KMZ), niebieska (908xx) jest z początku 55r (o ile dobrze pamiętam z marca) z fabryki IMZ, sprawdź datę na silniku powinien być tam nabity miesiąc.[/quote]
Serdecznie dziękuje,
trafienie prawie idealne bo oczko w górę, silnik ma datowanie 4 55. Jak widac na zdjęciu rama lekko oberwała bo ktoś przerobił to na trójkołowca. Miało tylny most i skrzynię biegów od Zuka, dodatkowo padł prawy cylinder i smigało jedynie na lewym. Korbowód elegancko urwany i dospawany do przeciwagi
Jak wpadnie mi odpowiedni dawca to ramę będe odbudowywał, niestety numery odeszły nieodwracalnie.
Emka miała "wysoki" błotnik i "półbębny".
pozdr.dawers
Ostatnio zmieniony przez dawers dnia Pią 22:25, 08 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
śmigiel
Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 631 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Sob 8:47, 09 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
A taka rama - cechy szczególne - słoneczka do podnóżków spawane do odkuwek jak
w pierwszych ramach. Numer zdaje się być oryginalny.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez śmigiel dnia Sob 20:44, 09 Lis 2013, w całości zmieniany 3 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Crazy
Dołączył: 21 Paź 2010 Posty: 165 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:12, 09 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
..
Ostatnio zmieniony przez Crazy dnia Śro 19:45, 22 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
dawers
Dołączył: 20 Paź 2012 Posty: 85 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań
|
Wysłany: Sob 20:00, 09 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
u mnie były dospawywane. Co prawda ktoś potem dospawał podnóżki do ramy ale widac że frezy były spawane. Mam nadzieje ze zdjecie to pokazało wyraźnie.
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
śmigiel
Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 631 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Sob 21:00, 09 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Poszukuję ramy IMZ z lat 52-53.
Coś takiego jak tu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam kilka ram starszych i nowszych ale jak na złość, nie taką jak trzeba
Umyśliłem sobie złożyć taką emkę IMZ z przednim niskim błotnikiem i
tylnym z przewężeniami.
Mam prawie komplet detali z właściwego roku produkcji - nawet miałem kiedyś
ramę z 52, ale była słaba i dawno się jej pozbyłem.
Ostatnio zmieniony przez śmigiel dnia Sob 21:16, 09 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
gregor
Dołączył: 10 Lip 2013 Posty: 55 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: Sob 21:49, 09 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Śmigiel a ramę z '54 może byś miał? bo ja dopiero zbieram elementy układanki jak coś to proszę napisz na prive'a.
Crazy
Cytat: | wycinasz ten obleśny płaskownik z pod główki ramy (ogranicznik skrętu) |
Coś mnie tknęło, poszedłem sprawdzić ten ogranicznik i kurde patrze nie ma go tam. Mógłbyś mi wysłać zdjęcie? Są dwie opcje albo go ktoś już ucharatał, albo go tam nie ma . Zdjęcie potrzebuję żeby zobaczyć jak on wyglądał, może ślady zostały po nim. |
|
Powrót do góry |
|
|
gregor
Dołączył: 10 Lip 2013 Posty: 55 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: Sob 22:40, 09 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Tzn jak wygląda bez ogranicznika |
|
Powrót do góry |
|
|
Crazy
Dołączył: 21 Paź 2010 Posty: 165 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:54, 09 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
..
Ostatnio zmieniony przez Crazy dnia Śro 19:45, 22 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
dawers
Dołączył: 20 Paź 2012 Posty: 85 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań
|
Wysłany: Nie 7:16, 10 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
moje obydwie ramy mają takie ograniczniki na miejscu i wyglądają identycznie.
A tu taka "skarcona" Emka według silnika 1952, motocykl nie z importu tylko taki nasz miejscowy. Dużo fajnych elementów z WZM'u , np. dyfer. Niestety właściciel ma dwa motocykle , jeden przerobiony na BMW i budując go skutecznie wymieszał cześci od nich. Teraz trudno dojść co jest co, obydwa nie mają błotnika z przewężeniem i siedzenia na dwóch sprężynach.
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
śmigiel
Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 631 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Nie 8:47, 10 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Pytanie - kiedy w IMZ zrezygnowali z przedniego niskiego błotnika ? |
|
Powrót do góry |
|
|
|