Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawers
Dołączył: 20 Paź 2012 Posty: 85 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań
|
Wysłany: Nie 6:12, 17 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Wiam kolegów,
trafiła mi się skorupa lampy i prosiłbym o podpowiedz do którego roku była ona stosowana i przez jaką fabrykę?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdr.dawers |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 6:25, 20 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Bagażnik kmz raczej późniejszy niż wcześniejszy - nie potrafię Precyzyjniej.
Lampa przed na pewno przed 56r. Ta firma produkowała dla imz i kmz. Nie ma rozgraniczenia. Zakładałem taką skorupę koledze w imz wzm z początku lat 50, bo tak powinno być. Odbłyśnik masz, oprawka, żarówka jest? |
|
Powrót do góry |
|
|
dawers
Dołączył: 20 Paź 2012 Posty: 85 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań
|
Wysłany: Śro 17:46, 20 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
dziękuje agrupa,
lampę '55 już mam, wygląda podobnie bo też bez podświetlenia licznika osobną żarówką ale jest klapka nad stacyjką, K za stacyjką i nowszy typ mocowań do chorągiewek.
Ta lampa ma starszy wzór mocowań, bez klapki z K przed stacyjką czyli tak jak piszesz ( moim zdaniem) 54 i wcześniej. Ciekawi mnie też od którego roku ją stosowano.
odbłyśniki mam, plastikowe oprawki styków żarówek głównych też ale tylko jedną oprawkę żarówki głównej i żadnej na żarówkę pozycji.
żarówki są identyczne z tymi które stosuję w HD WLA , zdobyć je można bez problemu. |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 22:01, 20 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
No ja takie lampy widywałem na imz do max 54-55. One różniły się jeszcze mocowaniem zmienieniacza świateł ale tu niestety nie pomogę. Jak wygląda listek do przykręcenia ramki?
Hmm, pokażesz te oprawki, bo chyba mówimy o innym rozwiązaniu. |
|
Powrót do góry |
|
|
dawers
Dołączył: 20 Paź 2012 Posty: 85 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań
|
Wysłany: Czw 5:35, 21 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
listek do mocowania ramki wygląda identycznie jak w lampach późniejszych.
Do tych odbłyśników szkło z soczewką pasuje idealnie, późniejsze lekko są za małe i mają delikatny luz. |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 6:35, 21 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Elementy git. Leki szok z zarowką, jak zdobyłem swoją to niosłem ją do domu jak gromnicę po świecie matki boskiej gromnicznej! Masz sprężynkę? Do zapisania? Brakuje mi tego elementu, muszę sobie dorobić kilka. Czyli w listku jest podpięcie na wpust z ramki? Nie jest gładki? Jak np. Pod ramki ala bosch? |
|
Powrót do góry |
|
|
dawers
Dołączył: 20 Paź 2012 Posty: 85 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań
|
Wysłany: Czw 8:20, 21 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem Człowiek Radziecki był bardzo pragmatyczny, a ten system montażu żarówki był szeroko stosowany w USA do wielu pojazdów. Dodając do tego szkolenie radzieckich inżynierów w USA z dzieckiem w postaci Podolska oraz Lend Lease z HD i Indianami, to te żarówki mnie nie dziwią.
Na Ebayu można kupić ori General Electric z epoki za grosze, ja kupiłęm z 40szt. za 20$, Wuelka jest sztywna i zabija je na dziurach w drodze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
|