Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 21:18, 29 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Dawno nie wnikałem i z tą przesuwaną osłoną stacyjki dla 58r mnie poniosło. Moja imz z 59r taką dokładnie miała - rower w pełni oryginalny.
Steegen - imz - super, nie maluj tego motocykla. Zrób mechanikę, doposaż w brakujące elementy i będzie super M-72M w ostatniej odsłonie (na wysokim suwaku)
Braki masz niewielkie i dość tanie w dokompletowaniu.
- klakson (jaką masz datę na tym co teraz jest?)
- regulator napięcia
- tłumiki
- gaźniki
- prądnica (nie widzę z zdjęć)
Ps. K-750 obowiązkowo do pokazania!!! Pokaż też dokładnie ramę uszkodzoną, być może udałoby się ją naprawić rozsądnym kosztem (fachowo!!!)
Jak mamy pomagać, trzeba poświęcić czas i ładne zdjęcia porobić |
|
Powrót do góry |
|
|
dziubek25077
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 765 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Wto 22:37, 29 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Się wtrące...
Zerkam w temat często i namiętnie, i zastanawiam się kiedy pojawi się i ujawni podobne podejście jednostkowych osób na temat wczesnej k-750 1958-1963, ten motocykl podoba mi się szczególnie jeśli chodzi o ruska,
ot tak sobie napisałem |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 23:28, 29 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
dziubek25077 napisał: | Się wtrące...
Zerkam w temat często i namiętnie, i zastanawiam się kiedy pojawi się i ujawni podobne podejście jednostkowych osób na temat wczesnej k-750 1958-1963, ten motocykl podoba mi się szczególnie jeśli chodzi o ruska,
ot tak sobie napisałem |
To ten artysta nad Twoim postem miałby coś do pokazania. Bo mu się trafiła taka sztuka, ze aż sam bym brał. Mimo ze się przesiadłem na zupełnie inne motocykle i weterany nie znajdują się już w obszarze zainteresowań. |
|
Powrót do góry |
|
|
dziubek25077
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 765 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Śro 7:57, 30 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Chętnie zobaczę i też się pochwalę |
|
Powrót do góry |
|
|
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 490 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
Wysłany: Śro 11:21, 30 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
agrupa napisał: | Dawno nie wnikałem i z tą przesuwaną osłoną stacyjki dla 58r mnie poniosło. Moja imz z 59r taką dokładnie miała - rower w pełni oryginalny.
Steegen - imz - super, nie maluj tego motocykla. Zrób mechanikę, doposaż w brakujące elementy i będzie super M-72M w ostatniej odsłonie (na wysokim suwaku)
Braki masz niewielkie i dość tanie w dokompletowaniu.
- klakson (jaką masz datę na tym co teraz jest?)
- regulator napięcia
- tłumiki
- gaźniki
- prądnica (nie widzę z zdjęć)
Ps. K-750 obowiązkowo do pokazania!!! Pokaż też dokładnie ramę uszkodzoną, być może udałoby się ją naprawić rozsądnym kosztem (fachowo!!!)
Jak mamy pomagać, trzeba poświęcić czas i ładne zdjęcia porobić |
Marcin proszę fotki ramy
[link widoczny dla zalogowanych]
K750 o dziwo prowadziła się prosto na tej ramie,ale trzeba było podgiąć dolne mocowanie błotnika przy wa-haczyku ponieważ błotnik wadził o obudowę aparatu zapłonowego przy silniku M72(na prostej ramie wszystko jest OK)
Odnośnie M72:
-Klakson założyłem inny sprawny oryginał mam ,ale do przejrzenia
-Regulator też jest do pomalowania obudowa i przejrzenia
-Tłumiki no właśnie jakie powinny być?Zobacz na fotkach od WESTA78 są i takie i takie ,a ten niebieski Irbit ma cygara
-Gaźniki mam ale nie kompletne i z 2/57
-Prądnica długa z opaską na klamrę rocznik nie pamiętam
-Siedzenie pasażera jest ale do malowania liczę że upoluje gdzieś w kolorze z epoki.
-Wózek jest kompletny po lekkim strzale przodu i podłatania przy przednim mocowaniu.Stoi w stodole bo w domu już miejsca brak |
|
Powrót do góry |
|
|
dawers
Dołączył: 20 Paź 2012 Posty: 85 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań
|
Wysłany: Czw 8:59, 31 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
ex LWP, zycie taką ją stworzyło
zdjecia z netu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 15:05, 01 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Piękny kawałek historii naszego kraju. Owszem ciężko podjąć decyzję co z nią robić. Na pewno nie powinno się zacierać śladów bycia tej emki w Lwp. Myślę że gdyby była moja zostawiłbym lub wrócił do barw bojowych podkreślając jej rodowód... Pomyślności w Nowym roku. |
|
Powrót do góry |
|
|
dawers
Dołączył: 20 Paź 2012 Posty: 85 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań
|
Wysłany: Nie 9:12, 03 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Witam,
taka ciekawostka z Nowym Rokiem
czy ktoś spotkał się z widoczną na zdjęciu, po lewej stonie, osłoną przedniego zawieszenia?
Nie wygląda na jednostkową samodzielną produkcje, wykonana jest z grubszej blachy, ma zaokrąglone ranty wąsów mocowania błotnika i mniejsze otwory na śruby mocujące błotnik
WZM?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 490 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
Wysłany: Nie 10:35, 03 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Dawers też mam takowe ,ale WZM to chyba nie jest.Prędzej ruskie pościli taką partię.Maże początki produkcji na wysoki błotnik i przykręcali to na śruby M6.Faktem jest że przewaga które widziałem to takie jak po prawej stronie.Zobaczę jeszcze u siebie w magazynie,bo tam mam dwa przody ,ale powiem szczerze nigdy nie zwracałem na to uwagi. |
|
Powrót do góry |
|
|
dawers
Dołączył: 20 Paź 2012 Posty: 85 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań
|
Wysłany: Nie 12:52, 03 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
przeglądam zdjęcia jakie posiadam i takich osłon w importowanych motocyklach nie widziałem.
tutaj "nasza" Emka - lewa osłona
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
Crazy
Dołączył: 21 Paź 2010 Posty: 165 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:10, 03 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Nowe szklanki WZM
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 23:20, 03 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Hehe, Crazy a udało im się zrobić okrągły otwór na szklankę dolną? Czy jajo jak w naszych wspaniałych współczesnych replikach? Wspaniałe rzeczy, jest na nich gdzieś jakaś cecha?
Ostatnio zmieniony przez agrupa dnia Nie 23:20, 03 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
WESTA 78
Dołączył: 31 Sty 2011 Posty: 34 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:18, 04 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Posiada ktoś wiedzę od kiedy działał i remontował WZM2?
Najstarsza tabliczka jaką znalazłem jest z lat pięćdziesiątych.
Pozdrawiam Maciej |
|
Powrót do góry |
|
|
dawers
Dołączył: 20 Paź 2012 Posty: 85 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań
|
Wysłany: Pon 16:36, 04 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Crazy napisał: | Nowe szklanki WZM
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
A jednak, dziekuje za odpowiedz ! |
|
Powrót do góry |
|
|
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 490 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
Wysłany: Pon 18:19, 04 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
No pacz ty jaka ciekawostka kto by przypuszczał że i to dorabiali. |
|
Powrót do góry |
|
|
|