Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 23:34, 12 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Crazy napisał: | śmigiel napisał: | Też z 19  | Nie wiem o co chodzi z tym 19, nie mieli innych numeratorów ?
|
Wytwórnia robiła pewnie też inne sygnały do innych pojazdów. Przez jeden dzien tłukli do emek zapas na na przykład pół roku. A następnego dnia na przykład do moskwiczów. Tak sobie gdybam. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Crazy
Dołączył: 21 Paź 2010 Posty: 165 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 6:41, 13 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
..
Ostatnio zmieniony przez Crazy dnia Śro 19:52, 22 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
śmigiel
Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 631 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 7:16, 13 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Bo to pewnie nie jest dzień, tylko rok - produkcja np XII 1954 zapisane 19 XII 54. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Crazy
Dołączył: 21 Paź 2010 Posty: 165 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:41, 13 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
..
Ostatnio zmieniony przez Crazy dnia Śro 19:53, 22 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
GABE
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 629 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Spała
|
Wysłany: Śro 20:35, 13 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Skoro temat jest też trochę o ramach to mam pytanko, chociaż moto miał papiery z 58r.
Czy rama na zdjęciu którą widziałem w Łodzi nie została czasmi przerobiona przez wspawanie główki ramy z innego modelu Moto miał na sprzedaż pewien Litwin.
 |
|
Powrót do góry |
|
 |
klapek1328
Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 570 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Czw 6:28, 14 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
spaw nie wygląda na fabryczny Oo |
|
Powrót do góry |
|
 |
Crazy
Dołączył: 21 Paź 2010 Posty: 165 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 9:10, 14 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
..
Ostatnio zmieniony przez Crazy dnia Śro 19:53, 22 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
GABE
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 629 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Spała
|
Wysłany: Czw 19:52, 14 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Crazy napisał: | Nie przerobiona, a naprawiona W ten sposób IMZ naprawiało wybite miseczki w główce ramy. Zamiast bawić się w wycinanie miseczek itd. wymieniano główkę ramy. Po odcięciu główki, rury sanek były za krótkie więc wspawywali wstawki Tego typu naprawy były normą w "wojennych" ramach, ram z lat 50-tych naprawionych w ten sposób widziałem tylko kilka. |
Ta rura miała większą średnicę, bo jakby wchodziła jedna w drugą.
Na prezentowanym moto było to całkiem ładnie wykonane. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Łuki
Dołączył: 18 Wrz 2013 Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 9:28, 16 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
śmigiel napisał: | Raczej chodzi o rok 50-ty lub zaraz po - rama ma już nowego typu mocowania regulatora i klaksonu.
Zastanawia mnie kiedy wprowadzono kalamitkę w mocowaniu przedniego siedzenia ?
czy Twoja rama ma kalamitki w główce ramy ?
Zobacz na daty produkcji sygnału, regulatora, licznika.
A tak na marginesie to zazdroszczę błotników - nie pogniewał bym się, gdyby były u mnie w garażu  |
Cześć Śmigiel , z błotników też się ciesze . Sprawdziłem ,moja rama i ma kalamitki w główce ramy oraz mocowanie już pod PP-31 , sprawdzę jeszcze datowanie licznika .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a tu jeszcze kilka fotek takiej samej ramy z błotnikami
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
 |
Łuki
Dołączył: 18 Wrz 2013 Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 9:40, 16 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Crazy napisał: | śmigiel, czy widziałeś kiedyś klaksony z 53r z innego miesiąca ? Wszystkie które ja widziałem mają datę 19 XII 53, a te z 55r mają 19 VII 55. Nie pamiętam tylko który miesiąc był na klaksonach z 54r, ale też się data powtarzała. Dzięki za zdjęcia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Łuki - myślałem, że chcesz na siłę udowodnić, że masz motocykl z 46r, a to zdjęcie z książki to zwykłe przekłamanie jakich wiele, coś w stylu: zdjęcie motocykla BMW R-12, a podpisane BMW R-75 Sahara  |
To ja dorzucę jeszcze jeden z 19 ale październik 55r.
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
 |
śmigiel
Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 631 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 17:06, 18 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Piękności motorek.
Gdyby był mój, to zastanawiał bym się, czy przypadkiem nie wyremontować mechaniki
a optycznie zostawić jak jest ? Takich "wypicowanych" motorków to jest na kopy.
a w Twoim widać historię.
Będę potrzebował fotki tylnego błotnika - ile nitów, jakie wymiary tylnego mocowania
do ramy.
Te fotki z ramą i błotnikiem przednim bardzo ciekawe. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Łuki
Dołączył: 18 Wrz 2013 Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 10:43, 19 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
śmigiel napisał: | Piękności motorek.
Gdyby był mój, to zastanawiał bym się, czy przypadkiem nie wyremontować mechaniki
a optycznie zostawić jak jest ? Takich "wypicowanych" motorków to jest na kopy.
a w Twoim widać historię.
Będę potrzebował fotki tylnego błotnika - ile nitów, jakie wymiary tylnego mocowania
do ramy.
Te fotki z ramą i błotnikiem przednim bardzo ciekawe. |
Cieszę się Śmigiel że masz takie samo spojrzenie jak ja . Motocykl ma właśnie zostać w takiej formie wizualnej jak jest teraz , będzie tylko wyremontowany technicznie , jak tylko będę miał chwile porobię foty ,i z wymiaruje . |
|
Powrót do góry |
|
 |
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Nie 13:16, 15 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Potrzebuje wymiary przedniej ośki emkowej typu półbęben. Nigdzie nie mogę tego znaleźć. Bardzo proszę o pomoc. Wymiary które potrzebuje to: Długość poszczególnych średnic oraz rodzaj i skok lewego gwintu. |
|
Powrót do góry |
|
 |
śmigiel
Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 631 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Nie 17:58, 15 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Gwint M 18x1.5 Wymiarów ośki nie znam, ale też jestem ciekawy.
Ostatnio zmieniony przez śmigiel dnia Czw 20:34, 19 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Rura
Dołączył: 27 Cze 2012 Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 20:48, 15 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Ale ładna sztuka się Panu Koledze trafiła.
To dobrze, że chcesz ją zostawić w takim stanie optycznym jak jest. |
|
Powrót do góry |
|
 |
|