Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Czw 9:05, 16 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Sztyce do m72 nową sprzedam za 40zł. Zawieszenie z aukcji nie jest i nie pasuje do emki. Owszem, często je ludzie zakładają bo brzydkie nie jest, ale wymaga skrócenia. Poza tym jedynymi częściami zamiennymi z emkowskim sa nakrętki u dołu i śrubki spustowe oleju. Zawias od średnich urali i kaczek. Fakt ze rarytas - jednak opisy aukcji tego sprzedającego wydają mi sie nieco nagięte. Ceny są okej ale szukałbym taniej. |
|
Powrót do góry |
|
 |
w_brat Moderator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 235 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 9:08, 16 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Tutaj nie sprzedaje sprężyn tylko same lagi. Wg mnie to jest to "samo co masz". Rozkręć i sobie porównaj. Nie wiem ale coś jakoś do czaszki wbiłem sobie tego IRBIDA, pewnie przez ramę. Wojtek
Ostatnio zmieniony przez w_brat dnia Czw 9:13, 16 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 15:17, 16 Lip 2009 PRZENIESIONY Śro 15:07, 21 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
No rozumiem ale w późniejszych układach sprężyna była już w środku rury nośnej i o to mi chodziło.
Jest rozkręcone i to na pewno nie to Ale dzięki za chęci  |
|
Powrót do góry |
|
 |
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 7:06, 10 Paź 2009 PRZENIESIONY Śro 15:10, 21 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Ahoj
Tak sobie od czasu jakiegoś przeglądam zdjęcia z eMkami.
Najbardziej interesuję mnie takie gdzie motocykl zachował się w oryginalnym stanie.
Nawiązując do rozmowy o usystematyzowaniu tematu emki nie wiele takie zdjęcia wnoszą gdyż nie ma dat lub chociaż zdjęć tabliczek
Większość "fanów" eMek stara się rozwikłać tajemnicę "wojennej" emki.
Jako posiadacz kundelka z końcówki produkcji IMZ w wolnych chwilach tropię jak to towarzysze radzieccy kończyli produkcję eMki. Jeżeli ktoś ma jakieś informacje na ten temat zapraszam do podzielenia się
Zwróciłem uwagę na kwestię baku i jego gum bocznych.
Do tej pory wszędzie spotykałem się twierdzeniem że bak jak bak ale gumy to tylko
takie:
Mam tutaj takie zdjęcia które trochę zaprzeczają tej teorii.
Widziałem więcej takich baków na eMkach i zastanawiam się czy to tunning - tylko po co? Jeżeli cała reszta motocykla nie wygląda na powypadkową lub po remontową.
Kolejna rzecz to płetwa błotnika przedniego.
Czy bywały przednie błotniki bez płetwy? Czy jest to już błotnik od M61?
Ostatnio zmieniony przez agrupa dnia Sob 7:28, 10 Paź 2009, w całości zmieniany 4 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Sob 7:45, 10 Paź 2009 PRZENIESIONY Śro 15:12, 21 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Bywały. W ogóle to mi wygląda na jakiś ostatni model składany w irbicie z tego co była na magazynie. I taką metodę składnia można przyjąć jako normalną u w związku zdradzieckim. W tym przypadku trzymałbym sie tego co masz i zewnętrznie nie upierał sie przy wykonaniu modelu katalogowego.
W pewnym sensie z tego tematu i zdjęć jakie zamieściłeś już powstał katalog tego egzemplarza . Tak całkiem serio- bo przecież udokumentowałeś, że motocykl nie był kundlony przez ciebie. Nabyłeś go już w historycznym (jaki by nie był ) stanie. |
|
Powrót do góry |
|
 |
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 9:07, 10 Paź 2009 PRZENIESIONY Śro 15:14, 21 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Hej Prince.
Kurde niesamowite jest właśnie to że z kim nie rozmawiam to najczęściej pojawiają się stwierdzenia "wiadomo że nic nie wiadomo", "robili jak chcieli", " robili z czego chcieli" . "brali to co było na magazynie" - eeeh kacapy.
Za późno hehe. Niestety mam już trochę więcej.
Najprawdopodobniej skończy się tym że będzie eMka a z tego co mi zostało będzie za jakiś dłuższy czas M61 - widziałem że trafiają się raz na ruski rok silniki do M-61, więc może kiedyś upoluję Wtedy to będzie wersja bez kosza, z szybkim przełożeniem, taki ruski przecinak  |
|
Powrót do góry |
|
 |
granat
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 694 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:18, 21 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Ale pozamiatane!!!!Zgubiłem sie w tym porzadku:)Prosze o ocene tej emki:)w sensie ile jest emki a ile mixu:)
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
 |
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 19:40, 21 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Granat zerknij kilka postów wyżej Te same moto na zdjęciach, z tym że na górnym jeszcze były gumy...  |
|
Powrót do góry |
|
 |
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 20:20, 21 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Klapek to nie jest ten sam motocykl.
Ta wyżej to jakiś twór który widuję coraz częściej i zastanawiam się nad pochodzeniem tego... Czy Wania czy Irbit.
Ta z linka moim zdaniem jest eMką. bak na pewno nie Irbitowy ponieważ blaszki na gumy są przykręcane. W zbiornikach ze zdjęć wyżej blaszki pod gumy są spawane.
Rama jest eMki - krótki suwak, wzmocnienia za belką poprzeczną przy akumulatorze.
Reszta eMka. Jedyne co nie pasi to głowice K-750 oraz rolgaz
Swoje marzenia o eMce kupowałem u tego Pana. Nie mogę powiedzieć żeby jakoś naciągał opis a przy oględzinach pierdzielił kocobały co to nie to...
Ale motocykle które ma są często w oryginalnym lakierze ale niestety są bezpośrednio importowane z dalekiego wschodu = dość konkretnie dorżnięte  |
|
Powrót do góry |
|
 |
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 23:34, 13 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Dobry wieczór
W innych tematach aż się gotuje a tu cisza.
Jest temat i proszę o pomoc, opinie i konkrety...
Jak zwykle sprawa dotyczy emki i jej wyposażenia.
Poszukuję rzetelnych i wiarygodnych informacji na temat przedniej lampy.
Chodzi mi o emkę w specyfikacji 1956r.
Moje pytania to takie:
- Czy było podświetlenie licznika
- jaka stacyjka
- jaka osłona stacyjki.
Mile widziane zdjęcia oryginalnie zachowanych sztuk z tego roku. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Sob 10:58, 14 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
O konkrety tego rocznika będzie trudno. Sam wiesz.
-Podświetlanie licznika - oczywiście. Nie wyobrażam sobie żeby mogło nie być.
- Od eMZety . Zgaduje ze będzie jeszcze na gwoździa. Same problemy z tymi stacyjkami. Jakbym już się upierał przy oryginale to założyłbym późniejszą na płaski kluczyk.
-Tu raczej będzie jeszcze zwykła stara pokrywka na zawiasie. Sprawa jest do stwierdzenia po otworach w lampie.
Nie znam tego rocznika. Może by tak katalog pozyskać? |
|
Powrót do góry |
|
 |
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 23:30, 14 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
No właśnie miałem taką lampę i licznik był datowany na 56r.
stacyjka była na płaski klucz, otwory pod zasłonę na zawiasie. brak pozycji.
Widziałem też ostatnio oryginalną emkę z 56r i tam stacyjka była na gwóźdź - do bebechów nie miałem dostępu.
Temat bardziej zadałem w celu potwierdzenia tego co mi się trafiło.
No ale będzie ciężko, gdyby się jednak ktoś trafił na pewne rocznikowo zdjęcia proszę o informację.
A może ma ktoś rzetelne informacje (foto) lampy z podświetleniem licznika i zasłoną stacyjki w postaci klapki na zawiasie? |
|
Powrót do góry |
|
 |
|