Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Crazy
Dołączył: 21 Paź 2010 Posty: 165 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:48, 04 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
..
Ostatnio zmieniony przez Crazy dnia Śro 20:34, 22 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
śmigiel
Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 631 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 14:40, 05 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Zobacz to - tylko ramy "starego typu" mają tą dziwną poprzeczkę - taką samą.
Zdjącia są z forum oppozit i z tego co pamiętam były identyfikowane jako ramy GMZ.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez śmigiel dnia Czw 14:46, 05 Gru 2013, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
marcinee
Dołączył: 07 Lip 2011 Posty: 43 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:38, 09 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam pytanie ,moze ktos ma zwymiarowany lub może zwymiarować tylny dolny wspornik do tego typu błotnika-ten odchylany do dołu w razie zmiany koła.
Chodzi równiez o wymiary i sposób mocowania tego wspornika do błotnika-może jakieś zdjęcie oryginału.
Marcin |
|
Powrót do góry |
|
|
śmigiel
Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 631 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 14:26, 10 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Mówisz - masz:
[link widoczny dla zalogowanych]
Z tego co wiem tam był taki sam pałąk jak do późniejszych błotników.
Czy sam robiłeś te mocowania błotnika, czy są w sprzedaży błotniki z mocowaniami ?
Masz ciekawą goleń - odlew przygotowany do lewej zastosowany do prawej - fabrycznie.
Były takie, ale bez górnego mocowania błotnika czyli już do wysokiego błotnika. |
|
Powrót do góry |
|
|
marcinee
Dołączył: 07 Lip 2011 Posty: 43 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:32, 10 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Ano właśnie o to mnie się rozchodziło-dzięki śmigiel...
Tak przypuszczałem że pałąk jest taki jak w póżniejszych modelach błotników.
Błotnik kupiłem na Łodzi z mocowaniami gotowy za to bez wyciętego otworu na mocowanie takie jak w BMW -jest to błotnik od wojennej czy tez wojskowej wersji r61 a w zasadzie replika.
Sam kształt błotnika wydaje sie poprawny natomiast górne mocowanie tutaj jednoczęściowe powinno byc z dwu elementów jak tez kształt mocowań tablicy rejestracyjnej też jest nieco inny.
Wg mojego kolegi u którego widziałem oryginalny błotnik wojskowy od r61 jest to kopia powojennego błotnika chyba od modelu r51/3 poza mocowaniami oczywiście.
Z golenią masz oczywiscie rację-ma dospawane mocowania niskiego błotnika-zresztą bardzo fachowo-tak to kupiłem.
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
Crazy
Dołączył: 21 Paź 2010 Posty: 165 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:18, 11 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
..
Ostatnio zmieniony przez Crazy dnia Śro 20:34, 22 Kwi 2015, w całości zmieniany 3 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
wild
Dołączył: 21 Kwi 2009 Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 22:45, 02 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
witam Panowie dawno mnie tu nie było i widzę, że temat umarł.
z racji tego, że na jakiś czas odstawiłam motocykle na bok (rozwijam obecnie inną pasje), nie miałam weny na zagłębianie się w dalsze "tajemnice" emki... chociaż jestem ciekawa co wiecie na temat wewnętrznego stelaża torby brezentowej?
druga rzecz - ciekawostka:
numer 5595-9-45
aa..silnik ГМЗ
i dla przypomnienia:
P.s: mam prośbę, osoby które pisały w tym temacie proszę (o ile jest to fizycznie możliwe) o poprawienie swoich postów ze zdjęciami, ponieważ bardzo dużo wiedzy idzie dosłownie w kosmos. dziękuję z góry!
Gośka
Ostatnio zmieniony przez wild dnia Śro 22:47, 02 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
gazik69
Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 86 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: Sob 8:57, 03 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
M-72 z silnikiem z m-72
[/img]https://lh6.googleusercontent.com/-iswNeepXTn0/U2Se0TX5NCI/AAAAAAAAKU8/noBdDYXcvao/w958-h677-no/m-73-sv-1947-03.jpg[img][/img]
Ostatnio zmieniony przez gazik69 dnia Sob 8:58, 03 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
wild
Dołączył: 21 Kwi 2009 Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 16:11, 03 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
tutaj macie więcej
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Gośka |
|
Powrót do góry |
|
|
Crazy
Dołączył: 21 Paź 2010 Posty: 165 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:20, 04 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
..
Ostatnio zmieniony przez Crazy dnia Śro 20:34, 22 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
śmigiel
Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 631 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 19:37, 02 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie - do czego służy ten uchwyt w bagażniku przy zamku klapy ?
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
dzikijunak
Dołączył: 01 Kwi 2012 Posty: 22 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: Czw 19:46, 09 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Kowale nie śpią.
Czcionka numeratora wydłużona w porównaniu z oryginalną.
Ale najlepsza jest wystrugana rosyjska litera "I"
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
827628
Dołączył: 16 Lis 2014 Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wys Maz
|
Wysłany: Sob 21:34, 11 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
I ktoś się ucieszył. Na zdjęciach tam gdzie jest nabijany numer w nowszych silnikach jest jakaś silna poświata nie widać szczegółów tak jak by się błyszczało szlifowane aluminium.
Ostatnio szukałem czym różnią się cylindry m72 od k750 i znalazłem same pokrętne odpowiedzi. Gdzieś znalazłem że kanały ssące są pod innym kątem w m72 (ja nic takiego nie zauważyłem)
Z moich obserwacji są dwie różnice które szybko można zobaczyć:
1 - lewy cylinder k750 posiada śrubkę która zaślepia kanał smarowania cylindra.
2 - odlew dolnego kołnierza jest inny w m72 jest gruby i równy a k750 posiada próg zwężający, jak będę miał czas to wrzucę zdjęcia
Ostatnio zmieniony przez 827628 dnia Sob 21:41, 11 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Nie 18:38, 12 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
dzikijunak napisał: | Kowale nie śpią.
Czcionka numeratora wydłużona w porównaniu z oryginalną.
Ale najlepsza jest wystrugana rosyjska litera "I"
[link widoczny dla zalogowanych] |
Jakoś nie widzę tego kowalstwa. Można coś więcej na ten temat?
Co do twierdzenia o kształcie i różnicach w cylindrach, ze emka miała gruba podstawę a kaska juz nie i otworek, to można się przejechać. Bo to zależy która wytwórnia robiła. Lata w tym juz sie siedzę i nie jest moją intencją sianie dezinformacji, ale dawno temu ( na długo przed powstaniem mody ) widziałem cylindry jak by wynikało kaski z tymi jakże teraz pożądanymi nadlewami Tak wiec jak ktoś szuka to niekonieczne skreślając te uboższe w materiał |
|
Powrót do góry |
|
|
dzikijunak
Dołączył: 01 Kwi 2012 Posty: 22 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: Nie 20:45, 12 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Najpierw kilka słów o bloku.
W tej numeracji 7xxx powinien mieć numer części na odlewie obok rozrządu.
Literka "I" nad wlewem oleju jest wystrugana w aluminium (pocieniona ścianka), a powinna być nadlana wyraźnie na fakturze odlewu.
Ktoś posiłkując się zdjęciami bloku o numerze kilka setek niższym i dostępnymi nawet na forum zrobił niby wojenny blok.
Co do cylindrów M72 to jest kilka różnic:
-cienka ścianka przy bloku,
- równe żeberka od góry bloku
- Oznaczenie IMZ na cylindrach u góry przy numerze.
Zdjęcia wyślę na priv bo nie mogę ich ostatnio wstawić. |
|
Powrót do góry |
|
|
|