Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawers
Dołączył: 20 Paź 2012 Posty: 85 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań
|
Wysłany: Śro 5:19, 24 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Emka jak ze zdjęcia, ma uchwyty na dwie saperki i dlugą lopate a o uchwyty do Twojej skrzynki Gosia popatrzę kolega przygarnął calkiem niedawno.
Zresztą mam jeszcze dodatkowo gondole wozu z tego okresu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
Crazy
Dołączył: 21 Paź 2010 Posty: 165 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 6:13, 24 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
..
Ostatnio zmieniony przez Crazy dnia Śro 20:13, 22 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
śmigiel
Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 631 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 7:14, 24 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Emka z końca lat 40-tych.
Może być z 49, bo w 48 nie było nadlewu na nr silnika, ale nie wiadomo czy silnik oryginalny.
Jak możesz daj więcej fotek - pokomentujemy trochę |
|
Powrót do góry |
|
|
dawers
Dołączył: 20 Paź 2012 Posty: 85 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań
|
Wysłany: Śro 11:15, 24 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Ema ma w radzieckich papierach "uznano rok prod. 1946". Jest to komplet z zastąpionym silnikiem i skrzynią od nowszej. Sądze że to model 1945/46, taki nak na fotach Gośki
Dużo róznic w stosunku do poźniejszych np. licznik ze wskazówką opartą na patyku i cyferblatem jak Veigel, inne mocowanie kul od kosza, bez wzmocnień poziomych ramy, zbiornik wnętrze ocynk ogniowy itp.
Najciekawsze są jednak zaspawane przestrzeliny na koszu
Zapytam własciciela czy mogę ubublicznić zdjecia. |
|
Powrót do góry |
|
|
gazik69
Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 86 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: Śro 17:02, 24 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
będzie 1949 , numer będzie miał na ramie powyżej 30 000, sprawdź jaki ma wybity to porównamy, ona była w ogłoszeniu do sprzedania właśnie w poznaniu. |
|
Powrót do góry |
|
|
Crazy
Dołączył: 21 Paź 2010 Posty: 165 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:16, 24 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
..
Ostatnio zmieniony przez Crazy dnia Śro 20:13, 22 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 21:34, 24 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Również przychylam się do końcówki lat 40. Wszystkie ramy które miały tego typu wzmocnienia zaczynały się w okolicach 49-52 (tak z moich statystyk) |
|
Powrót do góry |
|
|
Crazy
Dołączył: 21 Paź 2010 Posty: 165 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:45, 24 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
..
Ostatnio zmieniony przez Crazy dnia Śro 20:15, 22 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
dawers
Dołączył: 20 Paź 2012 Posty: 85 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań
|
Wysłany: Czw 5:31, 25 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
na pewno, cokolwiek bedzie z tym motocyklem robione to zgodnosc historyczna bedzie na pierwszym miejscu.
To zdjecie z Korei oczywiscie znamy i było to pierwsze skojazenie jeszcze przed zakupem.
Z przyjemnoscia przeczytam wszelkie sugestie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
Crazy
Dołączył: 21 Paź 2010 Posty: 165 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 7:20, 25 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
..
Ostatnio zmieniony przez Crazy dnia Śro 20:15, 22 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 7:40, 25 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Skorupa do wymiany - podświetlenie powinno pójść z odbłyśnika. Fajna.
Poproszę o fotkę tej serii z kałasza |
|
Powrót do góry |
|
|
Crazy
Dołączył: 21 Paź 2010 Posty: 165 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 8:03, 25 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
..
Ostatnio zmieniony przez Crazy dnia Śro 20:15, 22 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
dawers
Dołączył: 20 Paź 2012 Posty: 85 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań
|
Wysłany: Czw 8:28, 25 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
lampe juz mamy, odblysnik z soczewką bez pustego paska srodkiem tez.
Chętnie zobacze tą Twoją lampe, im więcej wskazówek tym lepiej. |
|
Powrót do góry |
|
|
Crazy
Dołączył: 21 Paź 2010 Posty: 165 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 11:05, 25 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
..
Ostatnio zmieniony przez Crazy dnia Śro 20:15, 22 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
śmigiel
Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 631 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 11:50, 25 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Może by tak przenieść te ciekawe rozważania do nowego tematu np
"Emka koniec lat 40 -tych" ?
Rama powinna mieć mocowanie na regulator RR1 i stary sygnał.
Czy moto jest produkcji IMZ czy GMZ - bo ma te bąble w uchwytach lampy ?
Moim zdaniem w IMZ też przez chwilę były takie uchwyty. |
|
Powrót do góry |
|
|
|