Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
radekman
Dołączył: 03 Kwi 2012 Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Czw 18:51, 05 Kwi 2012 Temat postu: M-72 Który to rocznik? |
|
|
Kupiłem M-72 z 1956 roku (przynajmniej taki jest rok na silniku). Czy ktoś bardziej obeznany niż ja mógłby na podstawie zdjęć potwierdzić, że to ten rocznik?
Zaczynam remont i tu pierwsze pytanie: czy ten dyfer jest od emki? Ma wlew oleju w górnej części obudowy zakręcany korkiem plastikowym.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez radekman dnia Czw 18:54, 05 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
austringer
Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 126 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Czw 19:34, 05 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Część,
ja mam taką samą z 56 roku. U mnie numer ramy zgadza się z numerem na tabliczce znamionowej. W mojej emie brak jest mocowania znaczka na zbiorniku nie mam pojęcia czy w tym roczniku powinien być. Wydaje mi się, że obudowę dyfra masz od Irbita jedynie dekiel z suwakiem jest oryginalny. Sprawdź numer swojej ramy z tabela podaną w poście pt Spis zachowanych m 72. Ogólnie fajny motorek bardzo dużo oryginalnych części. Podaj adres skrzynki e-mail to prześlę Ci katalog części z 55r.
MK |
|
Powrót do góry |
|
|
śmigiel
Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 631 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 20:28, 05 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Obudowa dyfra nie jest od emki - jak będziesz kupował szukaj do takich kół jakie masz (falbany). Z moich obserwacji jest ich zdecydowanie mniej niż do półbębnów (ciekawe dlaczego ?)
Moim zdaniem z rocznikami emki to sprawa niezwykle trudna do określenia. Co najwyżej można mniej więcej powiedzieć co powinna mieć ema z tych lat.
Jak popatrzysz na ruską dokumentację np wydanie z 57 roku to tam sąsiadują rysunki
nowszych części z częściami z lat 40 -tych |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pią 6:49, 06 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
O proszę. Jak na dłoni:
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
radekman
Dołączył: 03 Kwi 2012 Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Pią 8:52, 06 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Prince Dzięki serdeczne, bo mi uświadomiłeś, że oprócz forum również na stronie głównej są ciekawe informacje.
Pozdrawiam Jarek. |
|
Powrót do góry |
|
|
cyk0
Dołączył: 17 Lip 2012 Posty: 69 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: podlaskie
|
Wysłany: Wto 21:00, 28 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Bardzo ładnie przedstawione,też skorzystałem z informacji |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 17:36, 29 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Hej.
To może być 56r.
Do kompletu brakuje numeru ramy, mam IMZ z 56r więc możemy porównać numery.
Jeżeli bak jest od tego motocykla to bardzo prawdopodobne że to 56r.
Mam kilka zdjęć 56r IMZ gdzie są uszy na baku pod blaszkę łączącą jak i oryginalne emblematy na zbiorniku.
Szukaj dodatkowych sygnaturek IMZ na bloku silnika, skrzyni, pokrywce dyfra.
Ładna |
|
Powrót do góry |
|
|
|