Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
klocek
Dołączył: 01 Kwi 2010 Posty: 46 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:27, 05 Kwi 2010 Temat postu: M-72 Błotnik przedni ,,wysoki'' - rodzaje |
|
|
Interesuje mnie ile typów przedniego wysokiego błotnika było montowanych w M-72? Widziałem wersję z płetwą i bez . Czy to takie same błotniki różniące się właśnie tylko płetwą ? Jak ma się rodzaj błotnika do roku produkcji ?
Ostatnio zmieniony przez klocek dnia Pon 22:28, 05 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 23:31, 05 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Hej.
Ja miałem tylko styczność z błotnikami IMZ.
Nie różniły się niczym innym poza płetwą.
Z tymi latami to raczej żadnych konkretów nie uzyskasz, miałem eme z 59 i tam był już bez płtewy, moim zdaniem płetwę przestali montować na przełomie m-72m a m-61. Tak wiec pewnie 59-60r.
Ostatnio zmieniony przez agrupa dnia Pon 23:35, 05 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
klocek
Dołączył: 01 Kwi 2010 Posty: 46 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 6:44, 06 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
OK , dzięki . Tak jak myślałem w M-72 nic nie jest do końca pewne . Katalogi katalogami , a produkcja produkcją . Z błotnikami jak z ramami o wysokim suwaku. Niedawno oglądałem ,,emkę '' z '60 roku. Ma numer silnika i ramy zgodny z tabliczką , egzemplarz nie robiony , numer oryginalny . ...o dziwo wysoki suwak tak jak w twojej M-72 , którą opisujesz w innym wątku . Motocykla nie kupiłem , ale po powrocie wykonałem telefon do znajomego na Ukrainę , który siedzi w ,,ruskach" prawie od urodzenia . Z jego wiedzy wynika , że rama na wysokim suwaku nie jest przypisana tylko do silnika górnozaworowego. Ostatnie ,,emki '' opuszczały fabrykę właśnie z wysokim suwakiem. Mówił , że przez jego ręce przewinęło się sporo egzemplarzy w tej kombinacji i twierdzi ,że miały oryginalne numery zgodne z tabliczką .
Ostatnio zmieniony przez klocek dnia Wto 6:45, 06 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 8:24, 06 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
dokładnie. ja widziałem już kilka takich motocykli (3/4 z nich w oryginalanym lakierze).
Dociekałem czy jest jaki przełomowy rok/miesiąc i niestety nie udało mi się tego ustalić - ja się już pogodziłem z tym... |
|
Powrót do góry |
|
|
klocek
Dołączył: 01 Kwi 2010 Posty: 46 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:08, 06 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Też nie mogę tego ustalić , ale nie zdziwiłbym się gdyby rama na wysokim suwaku była stosowana przez jakiś czas równolegle z tą na niskim. Emka , którą oglądałem miała zbiornik z gumami typu BMW i okrągłe znaczki zamiast kalkomanii , co do wysokiego suwaka trochę mi nie pasuje . Z chęcią wkleiłbym fotki , ale coś mi nie wychodzi . Ewentualnie mogę wysłać ci mailem z prośbą o umieszczenie w temacie .
Ostatnio zmieniony przez klocek dnia Wto 9:09, 06 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 13:18, 06 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Spoczko. Slij [link widoczny dla zalogowanych]. Były jeszcze takie wysokie z uchwytem ( ringiem) no i wysokie dla zawieszeń wahaczykowych. |
|
Powrót do góry |
|
|
klocek
Dołączył: 01 Kwi 2010 Posty: 46 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 6:50, 07 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Prince , może dysponujesz wiedzą czy M61 lub zestaw - rama z wysokim suwakiem + dolny silnik miał taki sam prześwit jak tradycyjne M-72 ? Może zmiany były też w przodku by zwiększyć prześwit ? |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 7:23, 07 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Według mnie miały taki sam prześwit. Dopiero M-62 było wyższe - wyższy przód.
Tu masz m-61 trochę skundlony ale baza jest fajna i cena atrakcyjna.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie sugeruj się przodem bo jest od innego ruska.
W m-61 przodek był identyczny z m-72m. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Śro 18:35, 07 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
agrupa napisał: |
W m-61 przodek był identyczny z m-72m. |
emmm.. tego no...yyy ..nie całkiem ?
A wypasem pośród wyczesów jest taki z przesuniętą osią koła. Na żywca nie widziałem. Strasznie musiały sie wysypywać |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 18:59, 07 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Dobra odświeżyłem sobie temat w głowie.
tu jest prawdziw:
PS. mówisz o odinoczce? wdziałem takie zawieszenie. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Czw 22:38, 08 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Odolniczka jeszcze co innego.
Obiecane foty od klocka:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
|