Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótka historia krókiej ramy :) k-750
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dziej076




Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Edinburgh

PostWysłany: Pią 20:51, 07 Lis 2014    Temat postu:

Corsar ----niczego nie neguje ba wrecz potwierdzam ze byly modele K 750 z dokrecanymi przegubami bo sam mam taki sprzet . Co do reszty to zdaje sie ze to raczej co niektorzy chca wmowic mi i innym ze nie istnialy kaski o ktorych pisalem podalem przyklad , opis , oraz zdjecie do wgladu na stronie o ktorej była mowa . Czy to za malo na potwierdzenie tego co sugerowalem ???????
Apropo Mgr dziekuje za wyróżnienie jak sie chce uczyc a nie rzucać kamieni w szkole to mozna zostac nawet doc dor hab . Pochwal sie jaka szkole ty skonczyles ? Przeciez nie wszyscy musza miec mature i skonczyc studia nieprawdaz CORSAR ????


Ostatnio zmieniony przez dziej076 dnia Pią 20:58, 07 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
corsar




Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 464
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Osielsko

PostWysłany: Pią 22:07, 07 Lis 2014    Temat postu:

Nie miejsce to by chwalić się szkołą - jak cię to nurtuje to poszperaj - znajdziesz.
Tak czy inaczej wykształcenie mam wystarczające by nie wyjeżdżać na wyspy Wink
Btw magister powinien przeczytać kilka książek i nauczyć się z nich ortografii...

Wracając do meritum sprawy - ramy upieram się, że w 1962 był jeszcze dokręcany przegub.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dziej076




Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Edinburgh

PostWysłany: Pią 22:26, 07 Lis 2014    Temat postu:

No cóż na tym właśnie polega wspólna polityka UNII EUROPEJSKIEJ odnosnie swobodnego przemieszczania się osób towarów i usług . Dzis wyspy , jutro jesli zechce Hiszpania , po jutrze Niemcy czy inny kraj UE . Zdziwilbys sie po co tu przyjechalem .
Apropo watku K 750 i jej przemian ja twierdze , że juz od konca 1961 r nastepowaly radykalne zmiany w budowie i popieram material pisany przez Goske .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dziubek25077




Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Pią 23:06, 07 Lis 2014    Temat postu:

corsar napisał:

Wracając do meritum sprawy - ramy upieram się, że w 1962 był jeszcze dokręcany przegub.

Na 10000000000 % tak było

dziej076 napisał:

Apropo watku K 750 i jej przemian ja twierdze , że juz od konca 1961 r nastepowaly radykalne zmiany

Tzn. jakie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dziej076




Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Edinburgh

PostWysłany: Pią 23:31, 07 Lis 2014    Temat postu:

Dziubek ---- jakie ?
W/g opisu oraz zdjecia ze strony Goski juz od poznego 1961 r stosowano duza lampe przednia , oraz ebonitowe nakretki przedniego zawieszenia a takze ebonitowe pokretlo amortyzatora ciernego . Coprawda nie ma nic o przegubach ale tu sprawa wydaje sie byc otwarta .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dziubek25077




Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Pią 23:46, 07 Lis 2014    Temat postu:

Nakrętki i pokrętło amortyzatora były już takie w 1960 roku
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dziej076




Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Edinburgh

PostWysłany: Pią 23:56, 07 Lis 2014    Temat postu:

To jak to sie ma do postu ( PRINCE ) ze srody 5 list z godz 19:13 odnosnie przejscia ze starych lamp na nowe nie wspominajac o licznikach itp ? Niestety nie moge wkleic textu dlatego podalem info zwiazane z data i godz postu .
Co do reszty ok w takim razie ja w mojej kasce z 1961 r przegob mam dokrecony SPAWARKA , duza lampe , ebonitowe nakretki przedniego zawieszenia , ebonitowe pokretlo amortyzatora ciernego, i metalowy korek wlewu benzyny ( choc chyba powinien byc takze ebonitowy w/g opisu Goski ) . W/ g tego co piszesz mam oryginal skoro te elementy byly juz ok 1960 roku . No i cacy mi to pasi .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dziej076




Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Edinburgh

PostWysłany: Nie 0:25, 16 Lis 2014    Temat postu:

No i po klopocie dzis jedna z dwoch K 750 z 1961 r znalazla nowego nabywce teraz niech on sie martwi czy przegob dokrecil spawarka IWAN , a na stole od dzis kolejne trzy sztuki
K 750 z 1959 r ---- przegob DOKRECANY DO RAMY
K 750 M z 1964 r ---- przegob SPAWANY DO RAMY
K 650 z 1970 r ---- dluga rama i tabliczka z napisem МИНИСТЕРСТВО АВТОМОБИЛЬНОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ
Pozdro dziej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Crazy




Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:12, 16 Lis 2014    Temat postu:

..

Ostatnio zmieniony przez Crazy dnia Śro 19:38, 22 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin