Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dziej076
Dołączył: 15 Lis 2012 Posty: 142 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Edinburgh
|
Wysłany: Pią 20:51, 07 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Corsar ----niczego nie neguje ba wrecz potwierdzam ze byly modele K 750 z dokrecanymi przegubami bo sam mam taki sprzet . Co do reszty to zdaje sie ze to raczej co niektorzy chca wmowic mi i innym ze nie istnialy kaski o ktorych pisalem podalem przyklad , opis , oraz zdjecie do wgladu na stronie o ktorej była mowa . Czy to za malo na potwierdzenie tego co sugerowalem ???????
Apropo Mgr dziekuje za wyróżnienie jak sie chce uczyc a nie rzucać kamieni w szkole to mozna zostac nawet doc dor hab . Pochwal sie jaka szkole ty skonczyles ? Przeciez nie wszyscy musza miec mature i skonczyc studia nieprawdaz CORSAR ????
Ostatnio zmieniony przez dziej076 dnia Pią 20:58, 07 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
corsar
Dołączył: 09 Paź 2012 Posty: 464 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Osielsko
|
Wysłany: Pią 22:07, 07 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Nie miejsce to by chwalić się szkołą - jak cię to nurtuje to poszperaj - znajdziesz.
Tak czy inaczej wykształcenie mam wystarczające by nie wyjeżdżać na wyspy
Btw magister powinien przeczytać kilka książek i nauczyć się z nich ortografii...
Wracając do meritum sprawy - ramy upieram się, że w 1962 był jeszcze dokręcany przegub. |
|
Powrót do góry |
|
|
dziej076
Dołączył: 15 Lis 2012 Posty: 142 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Edinburgh
|
Wysłany: Pią 22:26, 07 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
No cóż na tym właśnie polega wspólna polityka UNII EUROPEJSKIEJ odnosnie swobodnego przemieszczania się osób towarów i usług . Dzis wyspy , jutro jesli zechce Hiszpania , po jutrze Niemcy czy inny kraj UE . Zdziwilbys sie po co tu przyjechalem .
Apropo watku K 750 i jej przemian ja twierdze , że juz od konca 1961 r nastepowaly radykalne zmiany w budowie i popieram material pisany przez Goske . |
|
Powrót do góry |
|
|
dziubek25077
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 765 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Pią 23:06, 07 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
corsar napisał: |
Wracając do meritum sprawy - ramy upieram się, że w 1962 był jeszcze dokręcany przegub. |
Na 10000000000 % tak było
dziej076 napisał: |
Apropo watku K 750 i jej przemian ja twierdze , że juz od konca 1961 r nastepowaly radykalne zmiany
|
Tzn. jakie? |
|
Powrót do góry |
|
|
dziej076
Dołączył: 15 Lis 2012 Posty: 142 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Edinburgh
|
Wysłany: Pią 23:31, 07 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Dziubek ---- jakie ?
W/g opisu oraz zdjecia ze strony Goski juz od poznego 1961 r stosowano duza lampe przednia , oraz ebonitowe nakretki przedniego zawieszenia a takze ebonitowe pokretlo amortyzatora ciernego . Coprawda nie ma nic o przegubach ale tu sprawa wydaje sie byc otwarta . |
|
Powrót do góry |
|
|
dziubek25077
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 765 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Pią 23:46, 07 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Nakrętki i pokrętło amortyzatora były już takie w 1960 roku |
|
Powrót do góry |
|
|
dziej076
Dołączył: 15 Lis 2012 Posty: 142 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Edinburgh
|
Wysłany: Pią 23:56, 07 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
To jak to sie ma do postu ( PRINCE ) ze srody 5 list z godz 19:13 odnosnie przejscia ze starych lamp na nowe nie wspominajac o licznikach itp ? Niestety nie moge wkleic textu dlatego podalem info zwiazane z data i godz postu .
Co do reszty ok w takim razie ja w mojej kasce z 1961 r przegob mam dokrecony SPAWARKA , duza lampe , ebonitowe nakretki przedniego zawieszenia , ebonitowe pokretlo amortyzatora ciernego, i metalowy korek wlewu benzyny ( choc chyba powinien byc takze ebonitowy w/g opisu Goski ) . W/ g tego co piszesz mam oryginal skoro te elementy byly juz ok 1960 roku . No i cacy mi to pasi . |
|
Powrót do góry |
|
|
dziej076
Dołączył: 15 Lis 2012 Posty: 142 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Edinburgh
|
Wysłany: Nie 0:25, 16 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
No i po klopocie dzis jedna z dwoch K 750 z 1961 r znalazla nowego nabywce teraz niech on sie martwi czy przegob dokrecil spawarka IWAN , a na stole od dzis kolejne trzy sztuki
K 750 z 1959 r ---- przegob DOKRECANY DO RAMY
K 750 M z 1964 r ---- przegob SPAWANY DO RAMY
K 650 z 1970 r ---- dluga rama i tabliczka z napisem МИНИСТЕРСТВО АВТОМОБИЛЬНОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ
Pozdro dziej |
|
Powrót do góry |
|
|
Crazy
Dołączył: 21 Paź 2010 Posty: 165 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:12, 16 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
..
Ostatnio zmieniony przez Crazy dnia Śro 19:38, 22 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
|