Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbyh
Dołączył: 19 Gru 2011 Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 19:00, 26 Gru 2011 Temat postu: kolor siedzeń |
|
|
dziękuję za poprzednie informacje dotyczące ramy do wózka bocznego.
Mam natomiast kolejne pytanie o kolor siedzeń. Mam na motocyklu siedzenia w kolorze brązowym. Przyznam że nigdy jeszcze takich nie widziałem. Od jakiego modelu/rocznika one pochodzą.
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez zbyh dnia Pon 19:04, 26 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 22:39, 26 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Odnośnie siedzeń to nie wiem, bardziej zastanawia mnie jednak rama bez wzmocnień.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
zbyh
Dołączył: 19 Gru 2011 Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 12:29, 27 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
a co z nią nie tak? Widziałem już takie ramy. Z tego co się doszukałem to wzmocnienia spawali od 1949r. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 14:13, 27 Gru 2011 Temat postu: Y |
|
|
zbyh napisał: | a co z nią nie tak? Widziałem już takie ramy. Z tego co się doszukałem to wzmocnienia spawali od 1949r. |
I wcześniej.
Co do koloru gum to zazdraszczam
Bywały rzadko. W ogóle koncepcja była taka ze np czerwone emki miewały gumy czerwone, piaskowe gumy w kremowych emkach do tego linki, a w zasadzie pancerze gdy już przeszli na igelitowe też występowały w kilku kolorach. Niewiele z nich dotrwało do obecnych czasów.
Masz jakiś spaw w okolicach mocowanie sprężyny w jaskółce siodła. Tak sobie myślę, ze ponieważ to wczesna jakaś emka to tam powinien być jeden otwór jakby z czterech wierceń. Może ktoś to błędnie "spawnął". A może mi sie wydaje.
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Wto 14:18, 27 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Mrkubek
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 431 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś
|
Wysłany: Wto 22:33, 27 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
ja czytałem że wzmocnienia później zostały robione
Czyli masz kolego bardzo starą emkę |
|
Powrót do góry |
|
|
zbyh
Dołączył: 19 Gru 2011 Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 21:38, 29 Gru 2011 Temat postu: Re: Y |
|
|
[quote="Prince"] zbyh napisał: |
Masz jakiś spaw w okolicach mocowanie sprężyny w jaskółce siodła. Tak sobie myślę, ze ponieważ to wczesna jakaś emka to tam powinien być jeden otwór jakby z czterech wierceń. Może ktoś to błędnie "spawnął". A może mi sie wydaje. |
Na pewno masz rację. Przy motocyklu jest jeszcze sporo do zrobienia. Na razie jest wypiaskowany, pomalowany podkładem i czeka na swoją kolej. Jak się uda to w przyszłym roku się zabiorę za niego. |
|
Powrót do góry |
|
|
foni-r
Dołączył: 15 Gru 2011 Posty: 36 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Osowiec Twierdza
|
Wysłany: Nie 23:34, 01 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Pokaz fotkę całego motocykla.
Pozdrawiam i zazdroszczę. |
|
Powrót do góry |
|
|
śmigiel
Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 631 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 15:14, 02 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Fotki całości i detali też chętnie obejrzę. Z którego roku jest silnik, czy ma uchwyt na cewkę pod pokrywą i takie tam.
Pozdrawiam
Mateusz |
|
Powrót do góry |
|
|
zbyh
Dołączył: 19 Gru 2011 Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 19:58, 02 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
niestety nie dysponuję zdjęciami detali. Nie mam również pojęcia co do rocznika silnika. Muszę zglebić wiedzę dotyczącą różnić pomiędzy szczegółami, bo na wiele pytań nie znam odpowiedzi. W dużym uproszczeniu czeka mnie zakup przedniego koła z tarczą kotwiczną, ponieważ była założona falbana, a przedni błotnik to ktoś wyklepał pewnie z rynny. No i oczywiście wydechy, reszta to jak sadzę detale.
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez zbyh dnia Pon 19:59, 02 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Wto 11:12, 03 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
To na zbiorniku to refleks światła , czy masz zwalone ograniczniki skrętu na półce dolnej? |
|
Powrót do góry |
|
|
śmigiel
Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 631 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 11:35, 03 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Ciekawy jestem widoku z drugiej strony bo rama jest interesująca. Rok silnika jest najczęściej bity nad okienkiem do regulacji zaw. po lewej stronie. Silnik jak się domyślam nie jest z lat 40 bo ma nadlew na nr.
Złożenie emki z końca lat 40 jest wyzwaniem, bo osprzętu jak gaźniki k37 regler RR1
prądnica g11 i inne jest jak na lekarstwo (praktycznie w przyrodzie nie występują.
Trzymam kciuki
Mateusz |
|
Powrót do góry |
|
|
zbyh
Dołączył: 19 Gru 2011 Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 18:19, 03 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Znowu dowidziałem się ciekawych rzeczy. Jak będę miał możliwość sprawdzenia rocznika silnika to na pewno to zrobię. Chwilowo m-ke garażuje 50km do miejsca zamieszkania. Co do gaźników i układu ładowania to jest to zupełnie odrębny temat. Na co się zdecydować? na oryginał, czy raczej na względną bezawaryjność podczas jazdy stosując sprawdzone alternatywne rozwiązania. Odbudowując Awo 425T zdecydowałem się na bezwzględne trzymanie się oryginału. I tak po jakimś czasie okazało się, że z tego nic nie będzie chyba że jest to pojazd wystawowy. Gaźnik zmieniłem na Ikova, a regulator mechaniczny to też nic dobrego. Obecnie kończę autko z instalacją 6V i tam bez wahania prądnicę zastąpię alternatorem ale 6V, bo w dzisiejszych czasach na prądnicy nie ma jazdy. Oczywiście masz rację dla własnego "dobrego samopoczucia" warto posiadać takie rodzynki jak wymienione przez ciebie podzespoły. |
|
Powrót do góry |
|
|
Łukasz
Dołączył: 30 Kwi 2009 Posty: 89 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: BIAŁYSTOK
|
Wysłany: Sob 15:32, 07 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
grzeh750 napisał: | To na zbiorniku to refleks światła , czy masz zwalone ograniczniki skrętu na półce dolnej? |
W "starej" emie półka nie ma ograniczników skrętu. Występują one w "kosie" amortyzatora skrętu /w ogóle jak to można nazywać amortyzatorem skrętu... chyba idiotoodpornym ciernym heblem skręcania fajerką / |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Sob 15:41, 07 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
OK. gdzie jest tam jest, ale chyba go nie ma, skoro wali zawiecha po tanku.
A co do amortyzatora skrętu to fakt, nazwa trafiona jak kulą w płot, jest to raczej hamulec drgań kierownicy( lub tak jak Ty to nazwałeś dość trafnie) |
|
Powrót do góry |
|
|
|