Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Koła falbany bez otworów
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
klocek




Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:37, 01 Kwi 2010    Temat postu: Koła falbany bez otworów

Cześć . Na allegro pojawiła się ,,falbana '' bez otworów . Od czego zależało czy falbana miała otwory lub nie . Może przypisane było to do rocznika ? Numer aukcji 983379730
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pią 5:39, 02 Kwi 2010    Temat postu:

To falbana późniejszego urala.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klocek




Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:27, 02 Kwi 2010    Temat postu:

OK , dzięki Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Pon 16:59, 17 Maj 2010    Temat postu:

Jednak słabsze chłodzenie .
Otwory robili wcześniej i powodują one razem z przetłoczeniami chyba coś w rodzaju podciśnienia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pon 17:21, 17 Maj 2010    Temat postu:

Otwory robili wcześniej ze względu prostszą na technologie głębokiego tłoczenia w grubej blasze ;P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Pon 20:30, 17 Maj 2010    Temat postu:

A właśnie nie to i tak tłoczone jest na gorąco inaczej by popękała
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pon 22:01, 17 Maj 2010    Temat postu:

na zimno to by przewuje byli. Otwory są po to żeby sie łatwiej tłoczyło. Ale żes wydumał z tym podciśnieniem i chłodzeniem w ruskich hamulcach ^^
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bogus




Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrkow Tryb

PostWysłany: Wto 5:51, 18 Maj 2010    Temat postu:

te otwory na pewno mają znaczenie aerodynamiczne Very Happy Very Happy Very Happy działaja jak grucha na przodzie statku i zmniejszają boczne opory,a zawirowania powietrza wpadając do filtra powietrza produkują nadciśnienie prawie takie jak turbina w ciężarówce Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Trza mnieć fantazyje hehehehehe
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 16:04, 18 Maj 2010    Temat postu:

Na pewno falbana z otworami jest ładniejsza. Jest lżejsza, przynajmniej optycznie Very Happy
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Wto 17:20, 18 Maj 2010    Temat postu:

bogus niezłe Wink

A serio to Cyro ma rację. Masa wirująca i resorowana może być przez to mniejsza.

Przy sportówkach na bazie emek czy gurali przy kołach półbebnoiwych pomiędzy otworami na szprychy bywały dodatkowe otwory, co moim zdaniem miało "odchudzić" koło.
Mam tak zrobione w emce. Ale nie wierciłem specjalnie. Miałem dwa koła po jakimś rzeźbiarzu- czoperowcu. Nikt ich nie chciał bo artysta ratował sie szprychami od junaka, nawiercił nowe pomiędzy starymi a te ostatnie zaspawał. Jesssuu jak zajebiście sie wierciło w tych spawach... nie wiem ile razy ostrzyłem wiertło. W tym miejscu dziękuję ci rzeźbiarzu. Elektroda ci w oko. Wracając- jego otwory zostawiłem bo miałem już dość zabawy z tymi bębnami. Taka se historia. Morał szczery- na jedną emkę trzeba mieć 16 kół do wyboru to może na solówkę wystarczy Wink


Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Wto 17:30, 18 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 21:31, 18 Maj 2010    Temat postu:

W woli ścisłości idzie o masy nie resorowane. Nie wiem czy faktycznie masy są mniejsze bo nie ważyłem tego, może być inna grubość wytłoczki.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
agrupa




Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 23:34, 18 Maj 2010    Temat postu:

Dobrze mówisz Princu, sam mam już 6 i nadal szukam Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bogus




Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrkow Tryb

PostWysłany: Śro 5:47, 19 Maj 2010    Temat postu:

Nie jestem pewien,ale podobno jest też różnica w łożyskach między falbanami emkowymi a uralowymi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 15:15, 19 Maj 2010    Temat postu:

Falbany mogą być na łożyska 6204 lub 6205.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bogus




Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrkow Tryb

PostWysłany: Czw 6:01, 20 Maj 2010    Temat postu:

Znaczy Panie Wojtku szanowny,że w uralu są mniejsze,bo w emie mam 6205.To na pewno dlatego ema jest taka ciężka Very Happy Very Happy Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin