Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
klocek
Dołączył: 01 Kwi 2010 Posty: 46 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:37, 01 Kwi 2010 Temat postu: Koła falbany bez otworów |
|
|
Cześć . Na allegro pojawiła się ,,falbana '' bez otworów . Od czego zależało czy falbana miała otwory lub nie . Może przypisane było to do rocznika ? Numer aukcji 983379730 |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pią 5:39, 02 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
To falbana późniejszego urala. |
|
Powrót do góry |
|
|
klocek
Dołączył: 01 Kwi 2010 Posty: 46 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:27, 02 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
OK , dzięki |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Pon 16:59, 17 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Jednak słabsze chłodzenie .
Otwory robili wcześniej i powodują one razem z przetłoczeniami chyba coś w rodzaju podciśnienia. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pon 17:21, 17 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Otwory robili wcześniej ze względu prostszą na technologie głębokiego tłoczenia w grubej blasze ;P |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Pon 20:30, 17 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
A właśnie nie to i tak tłoczone jest na gorąco inaczej by popękała |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pon 22:01, 17 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
na zimno to by przewuje byli. Otwory są po to żeby sie łatwiej tłoczyło. Ale żes wydumał z tym podciśnieniem i chłodzeniem w ruskich hamulcach ^^ |
|
Powrót do góry |
|
|
bogus
Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrkow Tryb
|
Wysłany: Wto 5:51, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
te otwory na pewno mają znaczenie aerodynamiczne działaja jak grucha na przodzie statku i zmniejszają boczne opory,a zawirowania powietrza wpadając do filtra powietrza produkują nadciśnienie prawie takie jak turbina w ciężarówce Trza mnieć fantazyje hehehehehe |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 16:04, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Na pewno falbana z otworami jest ładniejsza. Jest lżejsza, przynajmniej optycznie
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 17:20, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
bogus niezłe
A serio to Cyro ma rację. Masa wirująca i resorowana może być przez to mniejsza.
Przy sportówkach na bazie emek czy gurali przy kołach półbebnoiwych pomiędzy otworami na szprychy bywały dodatkowe otwory, co moim zdaniem miało "odchudzić" koło.
Mam tak zrobione w emce. Ale nie wierciłem specjalnie. Miałem dwa koła po jakimś rzeźbiarzu- czoperowcu. Nikt ich nie chciał bo artysta ratował sie szprychami od junaka, nawiercił nowe pomiędzy starymi a te ostatnie zaspawał. Jesssuu jak zajebiście sie wierciło w tych spawach... nie wiem ile razy ostrzyłem wiertło. W tym miejscu dziękuję ci rzeźbiarzu. Elektroda ci w oko. Wracając- jego otwory zostawiłem bo miałem już dość zabawy z tymi bębnami. Taka se historia. Morał szczery- na jedną emkę trzeba mieć 16 kół do wyboru to może na solówkę wystarczy
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Wto 17:30, 18 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 21:31, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
W woli ścisłości idzie o masy nie resorowane. Nie wiem czy faktycznie masy są mniejsze bo nie ważyłem tego, może być inna grubość wytłoczki.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 23:34, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Dobrze mówisz Princu, sam mam już 6 i nadal szukam |
|
Powrót do góry |
|
|
bogus
Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrkow Tryb
|
Wysłany: Śro 5:47, 19 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Nie jestem pewien,ale podobno jest też różnica w łożyskach między falbanami emkowymi a uralowymi. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 15:15, 19 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Falbany mogą być na łożyska 6204 lub 6205.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
bogus
Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrkow Tryb
|
Wysłany: Czw 6:01, 20 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Znaczy Panie Wojtku szanowny,że w uralu są mniejsze,bo w emie mam 6205.To na pewno dlatego ema jest taka ciężka |
|
Powrót do góry |
|
|
|