Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
januszp02
Dołączył: 12 Lis 2016 Posty: 32 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Pią 11:41, 08 Cze 2018 Temat postu: Re: Kilka fotek mojej "kochanki" |
|
|
Czyzyk napisał: | Witam
Dosyć długo jestem już na tym forum i niedawno zostałem uświadomiony, że jeszcze żadnej fotki nie wrzuciłem.
Co prawda do końca remontu jeszcze daleka droga, tym bardziej że z powodu braku garażu - muszę trzymać wszystko w częściach, ale zawsze do przodu.
Poza tym liczę, że tej zimy prace ruszą w szybszym tempie ponieważ mam zamiar skończyć budowę garażu.
- uszczelnienie skrzyni własny patent (na forum nie mogłem się doprosić o wyjśnienie
- koła niestety polerowane (najpierw "zniszczyłem" potem było za poźno)
- ogólnie motocykl to ma być 59'
- w sumie jest zrobione troche więcej, ale nie mam fotek (poza tym reszta to już drobiazgi)
Oto fotki:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
cześć,
mam pytanie czy korpus poddawałeś jakieś obróbce typu szkielkowanie czy samemu "made by hand"?
wygląda naprawdę paradnie aż żal tym będzie na drogę wyjechać |
|
Powrót do góry |
|
|
dziubek25077
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 765 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Pią 19:35, 08 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Zapraszam do mnie na szkiełkowani, zrobię taki efekt że będziesz składał silnik w białych rękawiczkach, o wyjeżdżaniu nie pomyślisz |
|
Powrót do góry |
|
|
Czyzyk
Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 191 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:36, 06 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
sorki za opóźnienia w odpowiedzi ale ostatnio bardzo mało czasu niestety
tak elementy szkielkowane, a jeśli chodzi o korpus silnika, to kupiłem gotowy od mojego przedmówcy dziubek25077 (szkielkowany przez niego - polecam) |
|
Powrót do góry |
|
|
Czyzyk
Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 191 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 11:07, 27 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Pomalutku ale do przodu.
Znów brak czasu pomimo dużych chęci.
Przy okazji mam pytanie:
- silnik mocowany jest od dołu poprzez dwa pręty, które przechodzą w poprzek misy olejowej.
- czy pomiędzy prętem a karterem silnika są jakieś okładziny, podkładki czy cokolwiek - czy może pręt po prostu przechodzi goły przez otwór w karterze i tyle.
pytam ponieważ podczas montażu zauważyłem, że jest trochę luzu pomiędzy jednym a drugim. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 11:20, 27 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Z jednej strony przychodzą dystanse, tak co by skrzynia nie tarła o ramę. O ile pamiętam owe tulejki mają 6 i 9 mm.
Wojtek
PS
Wyrzuć te opony za nim sobie lub komuś krzywdę zrobiłeś, chyba że na tor się wybierasz, do tego są świetne, znaczy do pracy w poślizgu.
Ostatnio zmieniony przez Cyrograf15 dnia Śro 11:26, 27 Mar 2019, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Czyzyk
Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 191 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 11:38, 27 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
opony są "na sztukę", żeby na obręczach nie stał
tulejki dystansowe mam zamontowane,
chodzi mi o to czy wewnątrz bloku silnika czegoś nie miało być
jakiejś dodatkowej gumy czy innego cuda - czy silnik leży na gołej szpilce i tyle |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 12:02, 27 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Dystansowanie silnika wykonaj tak, aby wałek kardana był jak najbliżej środka otworu w wahaczu.
Dzięki temu, Twoje sprzęgiełko gumowe trochę pożyje
Silnik jest mocowany właśnie na tych dwóch szpilkach.
Jaki plan na malowanie błotników/zbiornika?
Ostatnio zmieniony przez klapek dnia Śro 12:05, 27 Mar 2019, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Czyzyk
Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 191 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 13:26, 27 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
czarne i białe szparunki
widze ze coraz mniej szablonów jest dostepnych na allegro |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 13:32, 27 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
To nie Zundapp gdzie były wkładki gumowe. Tu masz czuć całym jestestwem wibracje silnika. Szpilki do bloku metal na metal i na sztywno, nie ma że boli
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 14:15, 27 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Czyzyk napisał: | czarne i białe szparunki
widze ze coraz mniej szablonów jest dostepnych na allegro |
Tylko nie szablony... Porządny motocykl, to zrób porządne malowanie.
Jak nie ręczny szparunek, to chociaż z aerografu/pistoletu.
Poniżej zbiornik, który sam malowałem. Chyba tak ładniej co?
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
Czyzyk
Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 191 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:18, 27 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
no tak bym chciał
ale nie mam nikogo zaufanego z moich okolic co by takie szparunki robił |
|
Powrót do góry |
|
|
Czyzyk
Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 191 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:58, 23 Lis 2019 Temat postu: |
|
|
Witam wszystkich po dłuższej nieobecności
Nadchodzi zima i wieczory garażowe się wydłużyły więc trzeba ruszyć dalej z Kasiulą.
Przymierzam się w niedługim czasie na zrobienie instalacji elektrycznej i założenie linek zanim przejdę z pracami dalej.
Mam w związku z tym kilka pytań:
1. Czy w pierwszym modelu z 59' były kable w oplocie (jeśli tak to czy bawełniany czy jakiś inny)
2. Czy każda z żył kabla była osobno czy może występowały np dwużyłowe kable
3. Jaki kolor kabli ( czy tylko czarny )
4. W k750 z tego co słyszałem występuje jakiś przełącznik masy - czy w tym modelu też był
5. Czy ma ktoś może schemat dla pierwszej kaśki (chyba że był taki jak w poźniejszych wersjach to mam)
6. Czy linki też były w oplotach (jakich - kolor i czy np bawełna)
i poza tematem
mam możliwość wejść w posiadanie dokumentów nie wyrejestrowanego motocykla NSU 501T z 1928 roku - pytanie ile to może być warte ?? |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 20:00, 23 Lis 2019 Temat postu: |
|
|
Ten motocykl ma przejechać z garażu do salonu czy gdzieś dale?
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Czyzyk
Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 191 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:45, 23 Lis 2019 Temat postu: |
|
|
... nie wiem czy w ogóle ma gdzieś przejechać ))
ale staram się jakby miał co najmniej do salonu
tylko ze garaż mam trochę daleko wiec pasuje żeby dojechał o własnych silach a nie na "popych" |
|
Powrót do góry |
|
|
Czyzyk
Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 191 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:59, 26 Lis 2019 Temat postu: |
|
|
czy ktos jest w stanie mi odpowiedziec w sprawie tych kabli i linek ?? |
|
Powrót do góry |
|
|
|