Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
corsar
Dołączył: 09 Paź 2012 Posty: 464 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Osielsko
|
Wysłany: Sob 10:13, 09 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Korzystając z "upałów" w drewutni (+8*C ) zabrałem się za dyfer
Na początek gruntowne mycie - Solvent Manpower Red czyni cuda
[link widoczny dla zalogowanych]
Po weryfikacji i wymianie uszczelnień czas składać - w dyfrze jest tylko jedno łożysko 6207 zostało wymienione - reszta to łożysk w całkiem niezłym stanie - w dodatku na kardnie zupełnie nowy krzyżak
[link widoczny dla zalogowanych]
Przy składaniu łożysk igłowych potrzeba smaru o podwyższonej adhezji i sporo cierpliwości
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Po złożeniu łożyska w całość z uwagi na brak odpowiedniego pasowania zewnętrzna bieżnia została osadzona na Chester Molecular 436
[link widoczny dla zalogowanych]
Włala - i dyfer złożony
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozostało przykręcić placek - jeden kupiłem od zawczasti z limitowanej serii wysokiej jakości - kruszy się i łamie,m drugi nabyłem od MW7501 - elastyczność ok ale posiada błąd fabryczny na krawędzi za wargą uszczelniającą - może wytrzyma
Edyta:
Silnik już złożony - znaczy wał w środku - dzięki agrupa za podpowiedź z tymi wkładkami Helicoil
- kupiłem cały zestaw
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez corsar dnia Sob 10:17, 09 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
hardcor
Dołączył: 20 Sty 2013 Posty: 154 Przeczytał: 10 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nałęczów/Lublin
|
Wysłany: Sob 20:14, 09 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
"drugi nabyłem od MW7501 - .... ale posiada błąd fabryczny " - dlaczego mnie to nie dziwi!? |
|
Powrót do góry |
|
|
Wicher
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 544 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelno/Kruszwica
|
Wysłany: Nie 1:19, 10 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
corsar napisał: | Korzystając z "upałów" w drewutni (+8*C ) zabrałem się za dyfer
Na początek gruntowne mycie - Solvent Manpower Red czyni cuda
[link widoczny dla zalogowanych]
Po weryfikacji i wymianie uszczelnień czas składać - w dyfrze jest tylko jedno łożysko 6207 zostało wymienione - reszta to łożysk w całkiem niezłym stanie - w dodatku na kardnie zupełnie nowy krzyżak
[link widoczny dla zalogowanych]
Przy składaniu łożysk igłowych potrzeba smaru o podwyższonej adhezji i sporo cierpliwości
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Po złożeniu łożyska w całość z uwagi na brak odpowiedniego pasowania zewnętrzna bieżnia została osadzona na Chester Molecular 436
[link widoczny dla zalogowanych]
Włala - i dyfer złożony
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozostało przykręcić placek - jeden kupiłem od zawczasti z limitowanej serii wysokiej jakości - kruszy się i łamie,m drugi nabyłem od MW7501 - elastyczność ok ale posiada błąd fabryczny na krawędzi za wargą uszczelniającą - może wytrzyma
Edyta:
Silnik już złożony - znaczy wał w środku - dzięki agrupa za podpowiedź z tymi wkładkami Helicoil
- kupiłem cały zestaw
[link widoczny dla zalogowanych] |
podtocz obudowe na simmeringa i bedziesz miał spokój |
|
Powrót do góry |
|
|
corsar
Dołączył: 09 Paź 2012 Posty: 464 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Osielsko
|
Wysłany: Pon 21:40, 11 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Spróbuję pomęczyć się sezon z plackiem.
Tymczasem walczę z regeneracją zawieszenia przedniego
W związku z brakiem na rynku uszczelnień wahaczyków pokusiłem się o dorobienie formy i zwulkanizowanie kilku sztuk.
Twardość 80*ShA - oryginał miałem twardy jak kamień więc zrobiłem pierścienie bardziej elastyczne.
Zrobiłem kilka więcej - jakby kto był zainteresowany
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez corsar dnia Pon 21:41, 11 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pon 22:07, 11 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Powiem Ci, ze niepotrzebna robota. Symeringi o tych wymiarach są za kilka złotych. Można też o mniejszych wymiarach tak żeby weszły w blaszane osłonki. Nigdy nie było z tym problemu. |
|
Powrót do góry |
|
|
corsar
Dołączył: 09 Paź 2012 Posty: 464 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Osielsko
|
Wysłany: Wto 10:29, 12 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Co racja to racja.
Niemniej jak ktoś jest ortodoksem i chciał mieć rozwiązania oryginalne
Jeden z moich wahaczyków jest nadgryziony korozją - simmer mógłby szybko stracić wargę - pierścień opasuje ośkę wahaczyka na zdecydowanie większej powierzchni.
Pewnie i tak będzie ciekło.. ale przynajmniej będę miał wymówkę że się starałem
Ostatnio zmieniony przez corsar dnia Wto 10:29, 12 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
corsar
Dołączył: 09 Paź 2012 Posty: 464 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Osielsko
|
Wysłany: Pią 10:35, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Mróz i zadymka śnieżna w połowie marca zniechęciły mnie skutecznie do wizyty w drewutni celem wyspawania jakiegoś ładnego przyrządu do zapinania zaworów. Pozostało zbudować coś z materiałów dostępnych w garażu
Z trzech klepek parkietowych, skrawka kątownika i kawałka okucia masztowego wyszedł całkiem zgrabny sprzęt do zapinania sprężyn zaworowych
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
corsar
Dołączył: 09 Paź 2012 Posty: 464 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Osielsko
|
Wysłany: Nie 22:18, 20 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Odświeżę nieco temat bo zakurzony a jedna kaśka jeździ i ma się dobrze a druga się składa
Mam pytanie do tych co zęby na falabanach zjedli
- to tarcza kotwiczna do falbany czy do piasty kaśkowej?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Nie 22:32, 20 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
corsar napisał: |
- to tarcza kotwiczna do falbany czy do piasty kaśkowej?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
Tak. Ale wyjebana chyba, po współpracy z falbaną z przykrótką tulejką dystansową. W sensie że krawędź bębna zeżarła cały rant. Zresztą bęben dniepra zrobiłby to samo.
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Nie 22:34, 20 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
corsar
Dołączył: 09 Paź 2012 Posty: 464 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Osielsko
|
Wysłany: Nie 22:57, 08 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Nie będę zaśmiecał nowym topikiem więc zapytam w temacie mojej Kaśki
Co to za rama? - z jakich lat?
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez corsar dnia Nie 23:05, 08 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
|