Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kaśka '62
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
corsar




Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 464
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Osielsko

PostWysłany: Sob 10:13, 09 Mar 2013    Temat postu:

Korzystając z "upałów" w drewutni (+8*C ) zabrałem się za dyfer Wink

Na początek gruntowne mycie - Solvent Manpower Red czyni cuda Very Happy
[link widoczny dla zalogowanych]

Po weryfikacji i wymianie uszczelnień czas składać - w dyfrze jest tylko jedno łożysko 6207 zostało wymienione - reszta to łożysk w całkiem niezłym stanie - w dodatku na kardnie zupełnie nowy krzyżak Shocked

[link widoczny dla zalogowanych]

Przy składaniu łożysk igłowych potrzeba smaru o podwyższonej adhezji i sporo cierpliwości Cool
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Po złożeniu łożyska w całość z uwagi na brak odpowiedniego pasowania zewnętrzna bieżnia została osadzona na Chester Molecular 436 Very Happy
[link widoczny dla zalogowanych]

Włala - i dyfer złożony Razz
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Pozostało przykręcić placek - jeden kupiłem od zawczasti z limitowanej serii wysokiej jakości - kruszy się i łamie,m drugi nabyłem od MW7501 - elastyczność ok ale posiada błąd fabryczny na krawędzi za wargą uszczelniającą - może wytrzyma Neutral

Edyta:
Silnik już złożony - znaczy wał w środku - dzięki agrupa za podpowiedź z tymi wkładkami Helicoil
- kupiłem cały zestaw Wink
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez corsar dnia Sob 10:17, 09 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hardcor




Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 154
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nałęczów/Lublin

PostWysłany: Sob 20:14, 09 Mar 2013    Temat postu:

"drugi nabyłem od MW7501 - .... ale posiada błąd fabryczny " - dlaczego mnie to nie dziwi!?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Nie 1:19, 10 Mar 2013    Temat postu:

corsar napisał:
Korzystając z "upałów" w drewutni (+8*C ) zabrałem się za dyfer Wink

Na początek gruntowne mycie - Solvent Manpower Red czyni cuda Very Happy
[link widoczny dla zalogowanych]

Po weryfikacji i wymianie uszczelnień czas składać - w dyfrze jest tylko jedno łożysko 6207 zostało wymienione - reszta to łożysk w całkiem niezłym stanie - w dodatku na kardnie zupełnie nowy krzyżak Shocked

[link widoczny dla zalogowanych]

Przy składaniu łożysk igłowych potrzeba smaru o podwyższonej adhezji i sporo cierpliwości Cool
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Po złożeniu łożyska w całość z uwagi na brak odpowiedniego pasowania zewnętrzna bieżnia została osadzona na Chester Molecular 436 Very Happy
[link widoczny dla zalogowanych]

Włala - i dyfer złożony Razz
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Pozostało przykręcić placek - jeden kupiłem od zawczasti z limitowanej serii wysokiej jakości - kruszy się i łamie,m drugi nabyłem od MW7501 - elastyczność ok ale posiada błąd fabryczny na krawędzi za wargą uszczelniającą - może wytrzyma Neutral

Edyta:
Silnik już złożony - znaczy wał w środku - dzięki agrupa za podpowiedź z tymi wkładkami Helicoil
- kupiłem cały zestaw Wink
[link widoczny dla zalogowanych]

podtocz obudowe na simmeringa i bedziesz miał spokój
Powrót do góry
Zobacz profil autora
corsar




Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 464
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Osielsko

PostWysłany: Pon 21:40, 11 Mar 2013    Temat postu:

Spróbuję pomęczyć się sezon z plackiem.

Tymczasem walczę z regeneracją zawieszenia przedniego Cool

W związku z brakiem na rynku uszczelnień wahaczyków pokusiłem się o dorobienie formy i zwulkanizowanie kilku sztuk.
Twardość 80*ShA - oryginał miałem twardy jak kamień więc zrobiłem pierścienie bardziej elastyczne.
Zrobiłem kilka więcej - jakby kto był zainteresowany Wink

[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez corsar dnia Pon 21:41, 11 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pon 22:07, 11 Mar 2013    Temat postu:

Powiem Ci, ze niepotrzebna robota. Symeringi o tych wymiarach są za kilka złotych. Można też o mniejszych wymiarach tak żeby weszły w blaszane osłonki. Nigdy nie było z tym problemu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
corsar




Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 464
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Osielsko

PostWysłany: Wto 10:29, 12 Mar 2013    Temat postu:

Co racja to racja.
Niemniej jak ktoś jest ortodoksem i chciał mieć rozwiązania oryginalne Razz

Jeden z moich wahaczyków jest nadgryziony korozją - simmer mógłby szybko stracić wargę - pierścień opasuje ośkę wahaczyka na zdecydowanie większej powierzchni.
Pewnie i tak będzie ciekło.. ale przynajmniej będę miał wymówkę że się starałem Wink


Ostatnio zmieniony przez corsar dnia Wto 10:29, 12 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
corsar




Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 464
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Osielsko

PostWysłany: Pią 10:35, 15 Mar 2013    Temat postu:

Mróz i zadymka śnieżna w połowie marca zniechęciły mnie skutecznie do wizyty w drewutni celem wyspawania jakiegoś ładnego przyrządu do zapinania zaworów. Pozostało zbudować coś z materiałów dostępnych w garażu Very Happy
Z trzech klepek parkietowych, skrawka kątownika i kawałka okucia masztowego wyszedł całkiem zgrabny sprzęt do zapinania sprężyn zaworowych Wink

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
corsar




Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 464
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Osielsko

PostWysłany: Nie 22:18, 20 Paź 2013    Temat postu:

Odświeżę nieco temat bo zakurzony a jedna kaśka jeździ i ma się dobrze a druga się składa Wink

Mam pytanie do tych co zęby na falabanach zjedli Very Happy

- to tarcza kotwiczna do falbany czy do piasty kaśkowej?

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Nie 22:32, 20 Paź 2013    Temat postu:

corsar napisał:


- to tarcza kotwiczna do falbany czy do piasty kaśkowej?

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Tak. Ale wyjebana chyba, po współpracy z falbaną z przykrótką tulejką dystansową. W sensie że krawędź bębna zeżarła cały rant. Zresztą bęben dniepra zrobiłby to samo.


Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Nie 22:34, 20 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
corsar




Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 464
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Osielsko

PostWysłany: Nie 22:57, 08 Gru 2013    Temat postu:

Nie będę zaśmiecał nowym topikiem więc zapytam w temacie mojej Kaśki Wink

Co to za rama? - z jakich lat?

[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez corsar dnia Nie 23:05, 08 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
Strona 5 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin