Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LucjanZeligowski
Dołączył: 29 Sty 2024 Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:37, 03 Mar 2024 Temat postu: [K750] Opony do jazdy w 99,9% po asfalcie |
|
|
Hej,
Szukam opon do K750, praktycznie tylko do jazdy po asfalcie. Chodzi mi o gumy na cały zaprzęg. Obecnie mam jakieś relikty z czasów panowania braci ze wschodu i to bez bieżnika.
Będę wdzięczny za polecenie jakiś wytrzymałych dętek.
Ostatnio zmieniony przez LucjanZeligowski dnia Nie 13:34, 10 Mar 2024, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4070 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 23:16, 03 Mar 2024 Temat postu: |
|
|
Mitas H02 3.75x19 |
|
Powrót do góry |
|
 |
Rullo
Dołączył: 28 Gru 2023 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 23:03, 04 Mar 2024 Temat postu: |
|
|
Mitas H05 4.00-19.
Miękkie, fajnie się jeździ. Bieżnik i na asfalt i w teren.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pietroszyny, ale ich jakość jest gorsza niż Mitasów a cena obecnie chyba wyższa
[link widoczny dla zalogowanych]
Dętki polskie (polskie?) Kabaty lub ruskie grube, z zalaną wentylnicą. Kiedyś kupowałem też w lokalnym sklepie dętki chyba tajwan, ale grube, butylowe. Nie pamiętam nazwy. |
|
Powrót do góry |
|
 |
euro
Dołączył: 15 Wrz 2012 Posty: 81 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:17, 08 Mar 2024 Temat postu: |
|
|
Tylko i wyłącznie Heidenau K37 4.00-19 , |
|
Powrót do góry |
|
 |
Rullo
Dołączył: 28 Gru 2023 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 11:44, 09 Mar 2024 Temat postu: |
|
|
Bo?
Jakie argumenty przemawiają za taką propozycją? Że te wyłącznie.
Pytam, bo też zakładałem. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4070 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 14:10, 09 Mar 2024 Temat postu: |
|
|
K-37 to opona uniwersalna, szosowo/terenowa. Na asfalcie głośna za to w błocie się ślizga 4.00 w ostatnich Dnieprach czy Uralach mieści się spokojnie. W starszych jest ciut ciasno. Dość droga, zwłaszcza jak na wyrób z byłego NRD. W miarę trwała. Nie jest zła, ale i nic wybitnego.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
LucjanZeligowski
Dołączył: 29 Sty 2024 Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:40, 10 Mar 2024 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odpowiedzi!
Z tego co zrozumiałem mogę zastosować 3,75 lub 4,00, co zdecydowanie zwiększa liczbę opon w których mogę przebierać
Są jakieś zasadnicze różnice między Mitas H05 a H02? H05 wydaje się mieć bardziej asfaltowy bieżnik, ale opis na stronie producenta nie jest jakiś szczegółowy. H02 Super Side mogę zapakować tylko na kosz, czy 'te wzmocnione' nadadzą się też na motocykl? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4070 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 17:45, 10 Mar 2024 Temat postu: |
|
|
H02 to opona dedykowana do weteranów, z bieżnikiem wzorowanym na oponach z epoki które były uniwersalne na każde koło. Dość miękkie, na asfalcie dobrze trzymają, do błota się słabo nadają. Przez miękkość nie są bardzo wytrzymałe, na tylnym kole 10 tyś. to raczej wszystko na co można liczyć w zaprzęgu.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
euro
Dołączył: 15 Wrz 2012 Posty: 81 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:18, 10 Mar 2024 Temat postu: |
|
|
Cyrograf15 napisał: | H02 to opona dedykowana do weteranów, z bieżnikiem wzorowanym na oponach z epoki które były uniwersalne na każde koło. Dość miękkie, na asfalcie dobrze trzymają, do błota się słabo nadają. Przez miękkość nie są bardzo wytrzymałe, na tylnym kole 10 tyś. to raczej wszystko na co można liczyć w zaprzęgu.
Wojtek |
10tys/km to może i bieżnik wytrzyma ale pęknięcia pojawią się dużo szybciej, miękkość to wada opony w przypadku pokonywania zakrętów ze sporą prędkością, mi osobiście wydawało się, że motocykl jest podsterowny
Na K 37 tego zjawiska nie doświadczyłem , zakręty pokonuje się pewnie. Bieżnik k37 również pomaga w przypadku gdy na asfalcie jest piach, żwirek lub inne zanieczyszczenia.
Bezpieczeństwo cenię ponad wszystko |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4070 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 22:57, 10 Mar 2024 Temat postu: |
|
|
Po prawdzie to nie wiem jak to jest z tym pękaniem przy dużych prędkościach. Nigdy nie jechałem Ruskiem z dużymi prędkościami rzędu 200-250 km/h. Normalnie utrzymuję prędkość podróżną rzędu 80-90 km/h i gwarantuję że nic nie pęka, i że w odniesieniu do opon to nie są duże prędkości. Kilka lat temu jak jechałem na rajd Moto Wyrypa założyłem dokładny licznik rowerowy, 110 km/h to wszystko co wydusiłem z mojego motocykla.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
warszawa224
Dołączył: 23 Wrz 2015 Posty: 69 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 12:05, 15 Kwi 2024 Temat postu: |
|
|
Cyrograf ma rację. Najlepszymi oponami do Ruska na asfalty są Mitas H02 4,00 x19.
Uniwersalne, miekkie i nic się z nimi nie dzieje. Przejeździłem na pierwszym komplecie 12.342km w zaprzęgu. |
|
Powrót do góry |
|
 |
euro
Dołączył: 15 Wrz 2012 Posty: 81 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:15, 12 Maj 2024 Temat postu: |
|
|
warszawa224 napisał: | Cyrograf ma rację. Najlepszymi oponami do Ruska na asfalty są Mitas H02 4,00 x19.
Uniwersalne, miekkie i nic się z nimi nie dzieje. Przejeździłem na pierwszym komplecie 12.342km w zaprzęgu. |
Jeździł kolega na k37? |
|
Powrót do góry |
|
 |
|