Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ginat
Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 114 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 19:59, 25 Lip 2012 Temat postu: K750 Ginat- czas na remont |
|
|
No to czas na totalna rozbiorke ogolnie została juz sama rama na kolach i jak wszystko idzie do sodowania zamieszczam pare fotek o dziwo mam silnik na nominalnych tlokach ale niestety prog jest szlif napewno bedzie zrobiony wzerow ani nic nie zauwazylem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz pytanie do was czy pan w iławie zrobi mi takze szlif cylindrow? bo regenracje walu zrobie napewno szlif cylindrow i ile by mnie taka przyjemnosc kosztowala ?
Teraz wszelkie blachy i rama czekaja na sodowanie zobaczymy jaki bedzie efekt
Martwi mnie wahaczykowe zawieszenie luzy ma straszne ale chce poddac je regeneracji ma byc jak bylo ;P
a teraz ciekawostka dla was :
zobaczcie tlumiki jakie mialem rury kwasowki z drutami w srodku myslalem ze padne
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez ginat dnia Śro 20:15, 25 Lip 2012, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
ginat
Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 114 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 20:21, 26 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Panowie błagam o pomoc:P jak zdjac kola rozrzadu ? bo mnie szlak trafi z tym prosze pomozcie koledze |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Czw 21:08, 26 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Ale z czym masz problem?
wałek luzem? |
|
Powrót do góry |
|
|
GABE
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 629 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Spała
|
Wysłany: Pią 7:39, 27 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
ginat napisał: | Panowie błagam o pomoc:P jak zdjac kola rozrzadu ? bo mnie szlak trafi z tym prosze pomozcie koledze |
Ściągaczem
Poparz tutaj, przeczytaj [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
ginat
Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 114 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 18:18, 27 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Dziekuje za stronke napreawde bardzo przydatna pÓki co widze ze jeszcze nic nie zrabalem ale roboty mam mase ale hmm w porownaniu z tym co opisuja ludzie tutaj co za silniki maja w swych motorkach od ruska to ja mam widac na ich standardy stan idealny:P coz luzow na zaworach nie wyczuwam na wale jest luz delikatny niestety ale regeneracja i tak byla przewidziana
Ostatnio zmieniony przez ginat dnia Pią 19:30, 27 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pią 19:22, 27 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
;]
Co do dużego koła rozrządu to ściągaczem - byle uważać na to żeby oparł się we wgłębieniu wałka na nie na szczycie. Lepiej wyciągnąć cały wałek i wtedy przystąpić do demontażu- nawet jesli z partyzanta usuniesz inna metodą to łożysko cie nie ominie.
Duże koło o ile masz już ściągacz to git. A jak nie pasi to np dwie łyżki do opon, podłożyć drewienka pod blok i naprzód.
Pamietaj żeby sprawdzić jaki gwint i długość ma śruba mocująca- później może być problem
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Pią 19:22, 27 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
ginat
Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 114 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 19:50, 29 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
No wiec tak panowie powiedzcie mi jakie sa dozwolone luzy na kolach rozrzadu miedzy zebami ? ja mam 0.3 mm rowno mniej wiecej ale wydaje mi sie to sporo szczerze ale rozbiorka ujawnila dalej to ze wał ma luzy straszne kapitalny remont potrzebny
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-07-29
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2012-07-29
a tu widok walka rozrzadu :d tez kapitalka potrzebna niestety |
|
Powrót do góry |
|
|
ginat
Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 114 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 17:47, 14 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
czy ktos zna tego sprzedawce ? jak wam sie wydaje z cena za tego typu usługe?
Czy sławetny pan Lubiński zrobilby mi tego typu usługe takze oprocz regeneracji wału ? prosze o informacje
Moje cylindry nie s najgorsze a zawsze przyda sie komplet zapasowy |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 19:03, 14 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Odpuściłbym. Ale zadzwoń- zapytaj jakie pierścienie daje w zestawie. |
|
Powrót do góry |
|
|
ginat
Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 114 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 19:40, 14 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
prince a masz polecic kogos kto to zrobi naprzawde dobrze? bo wiesz na tokarke nie dam bo w mej okolicy wszyscy na tokarce jada wiec |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 20:15, 14 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
ginat napisał: | prince a masz polecic kogos kto to zrobi naprzawde dobrze? bo wiesz na tokarke nie dam bo w mej okolicy wszyscy na tokarce jada wiec |
Przykro mi- po przeprowadzce do Wawy krew mnie zalewa jak obdzwaniam tutejszych speców- ceny z kosmosu, rzucam temat i wysłuchuję jak to wszystko dla nich jest problemem.
W Krakowie szlify robiłem w kilku miejscach. Na koniec najlepszym od cylindrów i tulei był Maciej Włosinski ( ale nie robi wysyłkowo ) od głowic śp. Chrzan z ulicy Łokietka ( niestety jak wcześniej - śp. ) a od wałów Oprych. Robiłem cylindry, wały i głowice we wielu miejscach w Kraju. Naprawdę nie jestem wiecznie niezadowolonym typkiem, ale zawsze poza tymi kilkoma miejscami które wymieniłem wcześniej była jakaś wtopa, błąd itp |
|
Powrót do góry |
|
|
ginat
Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 114 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 21:56, 14 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
a ilawa?d |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Śro 10:52, 15 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Widziałem cylindry jednego z forumowiczów z iławy. Wątpliwości wzbudzało honowanie. |
|
Powrót do góry |
|
|
Jarekxxx
Dołączył: 19 Sie 2012 Posty: 23 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: Czw 6:59, 23 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Możesz dać jakieś namiary na warsztaty w Krakowie-mieszkam niedaleko a remontuję silnik! |
|
Powrót do góry |
|
|
ginat
Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 114 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 23:38, 12 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Panowie czasu od groma czas brac sie za remont czesci mam caly garaz:) powiedzcie mi co lepiej zrobic? tulejowac na tłoki od malucha czy oryginalne cylindry zrobic na 3 szlif plus tloki almot z pierscieniami prima ? |
|
Powrót do góry |
|
|
|