Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dziubek25077
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 765 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Czw 21:16, 14 Lut 2013 Temat postu: K-750 zmiany względem roczników produkcji |
|
|
Witam, może miętoze temat troche zabardzo ale mam troche nurtujących mnie pytań
Od którego roku produkcji zaczęto robić K-750 na długiej ramie?
Model K-750 M z tego co doczytałem był na ramie krótkiej oraz silnik posiadał pełne użebrowanie.
Niemoge też dotrzeć od kiedy montowano silniki własnie tylko z bocznym użebrowaniem.
Z tego co sie zorientowałem przednie lampy z daszkiem występowały juz w początkowch latach produkcji czyli ok 1962-63 rok.
Skrzynie biegów 6204 od 1960 roku, bo w 1959 jeszcze jak w emce, ale do kiedy były montowane 6204?
I czy w kaśkach były skrzynie ze wstecznym?
No i jeszcze jedno kiedy tylny błotnik przestał być dzielony, oraz zamiast żółwików pojawiły się kwadratowe lampki.
Zależało by mi na tych informacjach jak wiecie piszcie
Ostatnio zmieniony przez dziubek25077 dnia Czw 21:19, 14 Lut 2013, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Puzel
Dołączył: 19 Sty 2010 Posty: 50 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stolp
|
Wysłany: Czw 22:11, 14 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Mam K-750 z '68, z której było wszystko z jednej sztuki i już miałem długą ramę, lecz skrzynia bez wstecznego 6204, błotnik dzielony, lampki żółwiki. Z moich obserwacji to jest data graniczna. Od tego roku przygotowywano się do produkcji K-650 a następnie do Dniepra MT9 przez co następowały zmiany w detalach (lampki, błotnik, kierownica, podstawka centralna, itp, itd...) oraz montowano części które aktualnie były na magazynach.... |
|
Powrót do góry |
|
|
tadzioh
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 737 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku
|
Wysłany: Pią 1:04, 15 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Puzel napisał: | Mam K-750 z '68, z której było wszystko z jednej sztuki i już miałem długą ramę, lecz skrzynia bez wstecznego 6204, błotnik dzielony, lampki żółwiki. Z moich obserwacji to jest data graniczna. Od tego roku przygotowywano się do produkcji K-650 a następnie do Dniepra MT9 przez co następowały zmiany w detalach (lampki, błotnik, kierownica, podstawka centralna, itp, itd...) oraz montowano części które aktualnie były na magazynach.... |
K650 faktycznie od 68 ale błotnik tylny nadal łamany |
|
Powrót do góry |
|
|
mk91
Dołączył: 15 Paź 2017 Posty: 27 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 11:54, 27 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Odświeżam temat. Czy jest ktoś na forum, kto podejmie się rzeczowego opisu zmian jakie następowały w K-750 w czasie lat jej produkcji? Wiem, że to karkołomne zadanie, bo bałagan w demoludach był duży i ciężko ustalić konkretne ramy czasowe. |
|
Powrót do góry |
|
|
dziubek25077
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 765 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Czw 21:14, 28 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Od 2013 roku przeleciało przez moje ręce xxx k-750 odpwoiedziałem w Twoim temacie, jak coś smiało pytaj
DZIUBEK-MOTORS |
|
Powrót do góry |
|
|
|