Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mrkubek
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 431 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś
|
Wysłany: Wto 17:57, 27 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
mam takowy jeden beben jak mateusz mówi. |
|
Powrót do góry |
|
|
tadzioh
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 737 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku
|
Wysłany: Wto 20:52, 27 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
obejrzyjcie jak macie te bez nadlewek przy otworach czy nie były czasem polereowane |
|
Powrót do góry |
|
|
dziej076
Dołączył: 15 Lis 2012 Posty: 142 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Edinburgh
|
Wysłany: Śro 22:19, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Hej witam . Z racji tego ze sam jestem na etapie kompletowania czesci do mojej K750W temat kol przerylem juz chyba kilkukrotnie i to nie na jednym a na wielu forach i tak :
1958-1961 w modelu K750W bebny kol powinny byc bez zewnetrznych kalamitek ( zawieszenie oczywiscie wahacz ) . Od tegozsamego roku czyli od 1961 ( nie jest nigdzie okreslone dokladnie np miesiac ) wchodza stopniowo kola z bebnami z JEDNA KALAMITKA przy czym tarcza kotwiczna zostaje caly czas przystosowana do zawieszania wahaczowego ) . Do kiedy byly stosowane kola z bebnami z jedna kalamitka tego chyba nawet ruscy nie wiedza dodam ze mam jeszcze K650 ( nie Dniepr MT9 ) i tam tez sa kola z bebnami w ktorych jest jedna kalamitka . Proste masz tzw goly blok silnika ( pierwsze wydania ) kola ( bebny ) bez zewnetrznych kalamitek , blok z pelnym uzebrowaniem kolo misy olejowej , moga byc kola ( bebny ) z jedna kalamitka .
Pozdrawiam z krainy deszczowcow - dziej |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 23:00, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
dziej076 napisał: | blok z pelnym uzebrowaniem kolo misy olejowej
Pozdrawiam z krainy deszczowcow - dziej |
Błąd, pierwsze miały blok bez użebrowania. |
|
Powrót do góry |
|
|
tadzioh
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 737 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku
|
Wysłany: Śro 23:04, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
dziej076 napisał: | Hej witam . Z racji tego ze sam jestem na etapie kompletowania czesci do mojej K750W temat kol przerylem juz chyba kilkukrotnie i to nie na jednym a na wielu forach i tak :
1958-1961 w modelu K750W bebny kol powinny byc bez zewnetrznych kalamitek ( zawieszenie oczywiscie wahacz ) . Od tegozsamego roku czyli od 1961 ( nie jest nigdzie okreslone dokladnie np miesiac ) wchodza stopniowo kola z bebnami z JEDNA KALAMITKA przy czym tarcza kotwiczna zostaje caly czas przystosowana do zawieszania wahaczowego ) . Do kiedy byly stosowane kola z bebnami z jedna kalamitka tego chyba nawet ruscy nie wiedza dodam ze mam jeszcze K650 ( nie Dniepr MT9 ) i tam tez sa kola z bebnami w ktorych jest jedna kalamitka . Proste masz tzw goly blok silnika ( pierwsze wydania ) kola ( bebny ) bez zewnetrznych kalamitek , blok z pelnym uzebrowaniem kolo misy olejowej , moga byc kola ( bebny ) z jedna kalamitka .
Pozdrawiam z krainy deszczowcow - dziej |
co tak krzyczysz że z jedną kalamitką? a widział ktoś kiedyś z dwiema? |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Śro 23:08, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
To w ogóle jakieś marne informacje. |
|
Powrót do góry |
|
|
krzycho
Dołączył: 09 Sie 2012 Posty: 31 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łoś
|
Wysłany: Śro 23:19, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Tadzioch - ewidentnie przyszło mi to przez myśl,że te nadlewy mogły zostać zeszlifowane ale to raczej tak nie wygląda,żadnych śladów mogących świaczyć,że ktoś przy tym gmerał.
Samych bębnów z kalamitką też są dwa rodzaje i różnią się właśnie nawierconym otworem. W jednych otwór jest mniejszy i owalny,a w drugich większy i "ścięty" od strony ośki. To już na pewno nie jest przypadek,ewidentnie fabryczna robota
Ostatnio zmieniony przez krzycho dnia Śro 23:23, 28 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
dziej076
Dołączył: 15 Lis 2012 Posty: 142 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Edinburgh
|
Wysłany: Śro 23:32, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Klapek gdzie blad????
Proste masz tzw goly blok silnika ( pierwsze wydania ) kola ( bebny ) bez zewnetrznych kalamitek ...itd
Tadzioh widzial ktos z dwiema ...itd oj zapewne jeszcze nie raz rosyjska mysl techniczna nas zaskoczy heeheeeeee a ten epizod z duzymi literami to przypadek pisalem z komorki i nie zauwazylem ojtamojtam heeheeeheeee
Ostatnio zmieniony przez dziej076 dnia Śro 23:38, 28 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
tadzioh
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 737 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku
|
Wysłany: Śro 23:36, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
napiszcie ten doktorat jak należy, uwzględnijcie także bębny z miejscem na kalamitke lecz nie nawiercone pod nią, na bank przez jakiś czas wychodziły takie, bo za często je spotykałem aby była to tylko niedoróba |
|
Powrót do góry |
|
|
dziej076
Dołączył: 15 Lis 2012 Posty: 142 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Edinburgh
|
Wysłany: Śro 23:44, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Ujme to tak do 1961 roku( brak dokladbych danych konkretny miesiac ) a wiec do pierwszego ( prawdopodobnie ) ulepszenia K750W stosowane byly napewno bebny kol bez zadych kalamitek na zewnatrz ( popatrzcie na zdjecia w bibliotece ) .W tymze samym roku 1961 zaczeto stosowac bebny z jedna kalamitka na zewnatrz ( moja Kaska jest z wrzesnia 1961 i tak wlasnie miala ) .Jesli o inne szczegoly trypu bebny z otworwm ale bez kalamitki niech wypowiedza sie madrzejsi ja nie widzialem takich wiec nic nie powiem .
Ostatnio zmieniony przez dziej076 dnia Czw 22:06, 29 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Czw 8:04, 29 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
dziej076 napisał: | Ujme to tak do 1961 roku( brak dokladbych danych konkretny miesiac ) a wiec do pierwszego ( prawdopodobnie ) uleprzenia K750W stosowane byly napewno bebny kol bez zadych kalamitek na zewnatrz ( popatrzcie na zdjecia w bibliotece ) .W tymze samym roku 1961 zaczeto stosowac bebny z jedna kalamitka na zewnatrz ( moja Kaska jest z wrzesnia 1961 i tak wlasnie miala ) .Jesli o inne szczegoly trypu bebny z otworwm ale bez kalamitki niech wypowiedza sie madrzejsi ja nie widzialem takich wiec nic nie powiem . |
Kto ma ci edytowac tego posta?
Nie było czegoś takiego jak "pierwsze ulepszenie"
A sprawa jest smarowniczek jest prosta.
Najpierw smarowniczka w środku. Później na zewnątrz. Następna to większe bębny o innym profilu z kalamitką zachowaną na zewnątrz. Kolejne ciecie kosztów i rezygnacja ze smarowania bez rozbiórki. I zmiana technologiczna w odlewaniu- bębny z trzema otworami na obwodzie.
Bęben ze śladem po frezie ale bez otworu i smarowniczki mam. Stan idealny. Zamienię na płaski ze smarowniczką. |
|
Powrót do góry |
|
|
Wilku
Dołączył: 21 Kwi 2012 Posty: 136 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 12:44, 29 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
No dobra... Do czego są te 3 dziury? |
|
Powrót do góry |
|
|
dziej076
Dołączył: 15 Lis 2012 Posty: 142 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Edinburgh
|
Wysłany: Czw 13:14, 29 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Prince znow sie czepiasz szczegolow ja napisalem ---- a wiec do pierwszego ( prawdopodobnie ) ulepszenia----- zaznaczam slowo prawdopodobnie ulepszenia .Zreszta czy zmiana starego typu bebnow na nieco nowszy typ czy to nie w jakims stopniu ulepszenie ????Nie pisalem zmodernizowanie a prawdopodobne ulepszenie , a to znaczaca roznica ,ale ok zapomnijmy .Tak czy inaczej w 1961 roku chlopaki z KMZ nieco namieszali i zapewne nikt nigdy nie dojdzie do ladu dokladnie rocznikowo po 1960 jakie byly te bebny .Zobacz chociazby gadole wozka bocznego niby wozek bocznu od K 750 W a jednak znaczaco rozne dwie konstrukcje i to do 1961 roku ,pozniej bylo juz roznie jak leci .Pozdrawiam dziej
Ostatnio zmieniony przez dziej076 dnia Czw 22:07, 29 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Rura
Dołączył: 27 Cze 2012 Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 21:50, 29 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
ulepSZanie - nic Ci błędu nie podkreśla? Aż oczy bolą...
@Wilku - też się zastanawiam po co to, mam takie jedno w zaprzęgu i jak coś mnie natchnie to je zmienię na ideowo słuszne. |
|
Powrót do góry |
|
|
dziej076
Dołączył: 15 Lis 2012 Posty: 142 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Edinburgh
|
Wysłany: Czw 22:09, 29 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Nic mi bledu nie podkresla bo nie mam polskiej klawiatury a ostatnio zastosowane spolszczenie wyprawialo takie rzeczy ze az sie nie chce pisac wiec je dezaktywowalem .Ot uroki nowego Windowsa . OK poprawione i juz powinno byc dobrze .
Ostatnio zmieniony przez dziej076 dnia Czw 22:11, 29 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
|