Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubek198
Dołączył: 22 Mar 2014 Posty: 23 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:52, 23 Mar 2014 Temat postu: K 750 M do oceny |
|
|
Witam,
Zamieszczam poniżej link do galerii ostatniego mojego zakupu. Mam prośbę o ocenę stanu oryginalnego danej maszyny, bo mam cichy zamiar odrestaurowania go ale nie wiem czy się opłaca, bo nie wiem co w ni jest z oryginału,
Z góry dziękuje za odpowiedź
Na tabliczce jest k 750M z 1966 roku.
Pozdrawiam,
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
 |
dziubek25077
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 765 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Pon 6:19, 24 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Silnik ze starszej kachy o czym świadczy pełne użebrowanie bloku silnika (1960-1963) jak i zimowe głowice, skrzynia możliwe że z urala bo w tym mocny nie jestem, koło w koszu masz też wczesne, tzw. płaski bęben. Ale to akurat żaden problem gorzej mieć wypukłe a szukać płaskich, Dyfer też albo wczesna kaśka albo ural? NIezabardzo widać, to tak na szybko pewnie inni jeszcze coś dopiszą, ogólnie fajna baza do remontu. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pon 7:48, 24 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Tenże blok silnika mógł jeszcze występować. Ale korpus mostu to urala. Prawy amortyzator od dniepra. Skrzynia urala- dobrze. Przełożysz bebechy do starszej obudowy i będzie git. Reszta to drobiazgi.
Zestaw startowy okej. |
|
Powrót do góry |
|
 |
|