Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

K-750 Custom
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
alucardkrk




Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:26, 04 Lip 2011    Temat postu: K-750 Custom

Witam
Jestem nowy na forum wiec przede wszystkim chcialbym sie przywitac Wink
We wrzesniu najprawdopodobniej będe właścicielem dwóch Kasiek obie w okropnym stanie ale na chodzie i z papierami. Jedna mam zamiar wyremontowac ale zostawic w oryginale a drugą chciałbym zmienic na cos w stylu chopper albo raczej bobber. I takie pytanie do was, nie widzieliscie gdizes na necie jakis filmikow czy tematow ogolnie o przeróbkach jak to ludziom wychodzilo? nie koniecznie akurat tego motoru. Chciałbym obniżyc jakos tył motoru, siedzenie ale nie chce ingerowac w rame jak to najlepiej rozwiązac? Mniejsze amortyzatory czy moez podnieść przód? Prosze was tylko zebyscie mnie nie wysmiali ale mam pewna wizje i bardzo bym chciał to zrealizowac. Co do wykonania raczej nie bede mial problemu bo ojciec mi pomoze, poprostu nie wiem jak sie za to zabrac a nie chce ciąć/spawac ramy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szable




Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świnoujście

PostWysłany: Pon 15:25, 04 Lip 2011    Temat postu:

siema.
szybciutko uprzedzając burzę nt. nieoryginalności/oryginalności i takich tam innych filozofii o strasznie zabytkowych cudach radzieckiej techniki, chciałbym polecić stronkę:

[link widoczny dla zalogowanych]

myślę że tam znajdziesz wszystko co chcesz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4040
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 16:37, 04 Lip 2011    Temat postu:

Wysokości amorów nie ruszaj bo wałek przy takim przegięciu szybko się rozlatuje. Na tył fega 15" i zmienić przednie zawieszenie na coś od Japoni z tarczą. Ale bez przesady bo trzeba będzie zmieniać kąt główki ramy albo robić półki z przesunięciem.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pon 17:25, 04 Lip 2011    Temat postu:

Według mnie żeby coś ładnego wyrzeźbić trzeba mieć wizję w głowie a nie filozofię " cos poprzerabiam". I wychodzić z założenia ze nie przerabiać ale budować od podstaw. W innym wypadku zawsze wychodzi kupa
Zwłaszcza z ruszczyzny niewiele ładnego da sie wyczarować. Tak samo jak z emzety.

Ale chętnie pooglądam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4040
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 19:10, 04 Lip 2011    Temat postu:

Faktycznie z ruska nie jest łatwo zrobić coś ładnego. Trzeba wybrać ładne elementy z tego do układanki. Ładna jest rama na suwakach, silnik z Urala. Z Kaczki trudno będzie.
Wojtek

Przepraszam za tyle zmian ale coś z klawiaturą się po...


Ostatnio zmieniony przez Cyrograf15 dnia Pon 19:17, 04 Lip 2011, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orita




Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 20:26, 04 Lip 2011    Temat postu:

Cyrograf ma rację . Trzeba odpowiednich elementów . I czasu oraz przede wszystkim kasy . Zabawa w budowanie własnej wizji motocykla tania nie jest . No chyba że z pod znaku "Pan Mietek i jego niezawodny fleks i spawarka" , ale na to to szkoda czasu . Kiedyś miałem czopera Urala i nie jestem z tego dumny , ciężko coś ładnego wysmażyć no i nie można iść na kompromisy a to naprawdę może zaboleć kieszeń. Zdjęcia to znajdziesz w necie nie pamietam czy tu czy na tym drugim znanym forum był temat o takich wynalazkach ,nawet jakieś zdjęcia z wystawy. Tak że przemyśl to dobrze i policz kasę .No i Witaj!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4040
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 21:47, 04 Lip 2011    Temat postu:

Z wyjątkiem zakupu jednostki napedowej koszty budowy wydumki z pod znaku HD czy Dniepr są identyczne, radze o tym pamiętać. Wpakować w HD 30 tyś zł to nic wielkiego, raczej budżetowa wydumka. Przy rysku taniej nie będzie. Tylko trzeba mieć coś z głową aby tak zrobić. Przy tych kosztach zakup silnika za 7tyś zaczyna mieć mniejsze znaczenie. Dorobienie ładnego zawieszenia czy malowanie do dowolnego motocykla tyle samo kosztuje. Mnie korci wydumka z ruska, ale to marzenie > wizja z mojej młodości.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roy




Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 302
Przeczytał: 25 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ZAWIERCIE

PostWysłany: Pon 21:55, 04 Lip 2011    Temat postu:

Dokładnie tak jak pisze cyrograf, niech nie kusi Cię pozorna taniość której nie ma. Poczytaj ile chłopaki wpakowali kasy w same silniki i to dalej nie jeździ i raczej jeździło nie będzie. Lepiej sprzedaj drugą kaśke za połowę tego kup se silnik od japońca za drugą połowę uspawaj ramę a lepiej na tym wyjdziesz. No chyba że chcesz zostać ludowym bohaterem Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Pon 22:11, 04 Lip 2011    Temat postu:

No a ja się nie zgadzam bo koledzy zabijają ducha twórczości .
Rób kolego rób ale na kierownicy muszą być koniecznie organy takie niewielkie meksykańskie piszczałki a na zbiorniku no na przykład hmm może wodotrysk o to by się mogło podobać.
A pod siedzenie pasażera koniecznie wiecheć co aby nikt nie zakwestionował wiejskiego tuningu.
No pomysłów fajnych mam wiele tylko czy kolega ma wystarczającą liczbę szelestów ,
najlepiej o najwyższym nominale,ale podpowiem za darmo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
alucardkrk




Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:40, 04 Lip 2011    Temat postu:

Dziękuje bardzo szybkie odpowiedzi i za link do strony Wink jutro bede studiowal bo niestety jutro mam na rano i musze spac -.- Nie no kasy troche mam na to, gorzej tylko z czasem.. Wlasnie wiem ze chyba niezbyt sie oplacaja takie przeróbki ale poprostu chciałbym miec cos "swojego" innego niz wszystko inne. Najbardziej znowu mi sie podobają survival/rat bikei ale chyba ciezko z rejestracja takiego czegos. A powiedzcie mi czy w Polsce dozwolone jest zeby tablica rejestracyjna nie byla przyczepiona na blotniku tylko tak z boku? i czy koło moze "wystawac" poza blotnik, bo mam zamiar bardzo krótki wsadzic a ktos mi kiedys mowil ze moge miec problem z przejsciem przegladu. Wiem ze wlasnie wiele fanów motocykli bedize patrzyc na mnie z pogardą, ze "zniszczylem" zabytek, ale tak jak mowie chce miec poprostu cos innego od reszty swiata Wink Pozdrawiam

Ostatnio zmieniony przez alucardkrk dnia Pon 22:43, 04 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roy




Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 302
Przeczytał: 25 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ZAWIERCIE

PostWysłany: Wto 8:23, 05 Lip 2011    Temat postu:

NO ale jak zrobisz "customa" z kaśki czy zrobisz customa z silnika powiedzmy TRX 850 to czy on nie będzie tak czy siak inny?? jeśli już koniecznie się uparłeś na takiego ruskiego to polecam stronę może Cię zainspiruje w trochę innym, chyba lepszym od zwykłego sowieta kierunku:

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Wto 10:15, 05 Lip 2011    Temat postu:

alucardkrk napisał:
Dziękuje bardzo szybkie odpowiedzi i za link do strony Wink jutro bede studiowal bo niestety jutro mam na rano i musze spac -.- Nie no kasy troche mam na to, gorzej tylko z czasem.. Wlasnie wiem ze chyba niezbyt sie oplacaja takie przeróbki ale poprostu chciałbym miec cos "swojego" innego niz wszystko inne. Najbardziej znowu mi sie podobają survival/rat bikei ale chyba ciezko z rejestracja takiego czegos. A powiedzcie mi czy w Polsce dozwolone jest zeby tablica rejestracyjna nie byla przyczepiona na blotniku tylko tak z boku? i czy koło moze "wystawac" poza blotnik, bo mam zamiar bardzo krótki wsadzic a ktos mi kiedys mowil ze moge miec problem z przejsciem przegladu. Wiem ze wlasnie wiele fanów motocykli bedize patrzyc na mnie z pogardą, ze "zniszczylem" zabytek, ale tak jak mowie chce miec poprostu cos innego od reszty swiata Wink Pozdrawiam


To żebyś nie miał wątpliwości - to sie nie opłaca. Dodatkowo prawie każdy właściciel ruszczyzny powie ci ze na zlocie ogólnym, paradzie czy ruchu największe zainteresowanie wśród publiczności, gapiów wzbudzają stare ruskie stwory. Zawsze zainteresowanie zdecydowanie większe niz wszelakiego rodzaju krążowniki obwieszone światełkami, świecidełkami i kuferkami, rzeźby jakie by nie były wymyślne i ścigi jakie by nowe i szybkie nie były.
Tak jak wyżej ci napisano. To zakup silnika. Z kaczkowej ramy nic nie zrobisz. Jak pisze Cyrograf- z suwakowej juz prędzej.
Tu masz jeden z niewielu przykładów gdy twórca miał czuja i udalo sie.


Ratbike w wersji Tru: ;D :


Nic lepszego nie wymyślisz.
Do tego policz koszty remontu silnika ruszczyzny i koszt zakupu silnika od japonii po dzwonku.
Nie kumam tej pogoni za tym żeby mieć coś czego nikt inny nie będzie miał. Spraw sobie psa.


Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Wto 10:17, 05 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
alucardkrk




Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 10:27, 05 Lip 2011    Temat postu:

Uparłem sie na ruska dlatego, ze bede mial go za prawie darmo, a nie chce zeby lezal w garazu w stanie takim jaki jest teraz. Ale w sumie to sie jeszcze musze zastanowic czy moze poprostu odremontowac oba ale zostawic oryginal z czego jeden sprzedac i kupic sobie cos do jazdy na codzien. Musze sie powaznie zastanowic. Dziekuje wszystkim za rady Smile a to pomaranczowe cudo co Prince wysłałeś jest poprostu piękne Wink A psa mam nawet dwa ^^

Cytat:
krążowniki obwieszone światełkami, świecidełkami i kuferkami

no mi chodzi o cos zupełnie innego, dla mnie im mniej duperełek tym lepiej Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Wto 10:37, 05 Lip 2011    Temat postu:

To jeszcze jedno. Zobacz sobie w jakiej pozycji jeździ sie na prawdziwych czoperach boberach a w jakiej cylindry zmuszą cie na rusku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
alucardkrk




Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 10:45, 05 Lip 2011    Temat postu:

no właśnie wiem ;/ przyznam ze sprowadziliscie mnie na ziemie coraz mniej mi sie ten mój niecny plan zaczyna podobac..Dzisiaj jade obejrzeć Kaśki w jakim to jest w ogóle stanie i na ile "na chodzie" one są jak zapewniał właściciel.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin