Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dziubek25077
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 765 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Wto 20:06, 26 Kwi 2016 Temat postu: K-750 197? - rozszyfrujmy pytajnik :) |
|
|
Pytanko odnośnie motocykla ze zdjęć, fajny blacharsko prawdziwek, poza dwoma niegroźnymi bąblami na błotniku kosza i tylnym praktycznie blacharka idealna, gondola bez rdzy na zgrzewach itp, ale do rzeczy.
Jest pewna rozbieżność pomiędzy częściami datowanymi, więc próbuje ustalić rocznik motocykla, oraz listę nieoryginalnych części, które osobiście spostrzegłem:
- amortyzatory - ural,
- skrzynia biegów - dniepr,
- gaźniki k-301 - górniak
- koło na zapasie bez kalamitki,
- licznik - dniepr
Jeśli ktoś lubi drążyć temat zapraszam do dyskusji, ciekawi mnie rama kosza z tym charakterystycznym pałąkiem z przodu między gondolą a silnikiem. To chyba nie długo było stosowane.
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Wto 20:48, 26 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
A wiecej zdjec sie nie dało zamiescic? |
|
Powrót do góry |
|
|
marcello
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 604 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 23:00, 26 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Faktycznie brakuje takiego ujęcia od dołu i endoskopowego zdjęcia wnętrza zbiornika
Ale do sedna. Zobaczysz te swoje prawdziwki jak go wypiaskujesz |
|
Powrót do góry |
|
|
dziubek25077
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 765 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Śro 5:16, 27 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
marcello napisał: | Zobaczysz te swoje prawdziwki jak go wypiaskujesz |
Czyżby oryginalność lakieru budziła wątpliwości? NA żywo blacharka jest w stanie bardzo ładnym, po wypiaskowaniu czego nie mam zamiaru czynić został by motocykl nie tylko piasek |
|
Powrót do góry |
|
|
regers
Dołączył: 01 Sie 2010 Posty: 77 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 7:48, 27 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Zostaw jak jest, pasta polerska i git. |
|
Powrót do góry |
|
|
dziubek25077
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 765 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Śro 12:05, 27 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
A ktoś jednak podyskutuje konkretniej na zagadnienie tytułowe? |
|
Powrót do góry |
|
|
kris-tofer
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Śro 19:13, 27 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Mam taką samą ramę kosza, z tym pałąkiem, ale nie powiem Ci ile czasu była taka rama zakładana i czy jest jakaś wyjątkowa.
Moje K650 również z jednego kawałka, jest z 1970 roku, rama kosza identyczna, blacharsko identyczny, dzielony tylny błotnik, długa rama i jak to K650 silnik górniak. |
|
Powrót do góry |
|
|
marcello
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 604 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 0:39, 29 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
regers napisał: | Zostaw jak jest, pasta polerska i git. |
Obawiam się, ze przy tym lakierze to pewnie dojdzie do takiego efektu:
Ale przynajmniej te ptasie kupy znikną ze zbiornika i błotnika |
|
Powrót do góry |
|
|
dziubek25077
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 765 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Pią 13:46, 29 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Nie ptasie kupy tylko nieumiejętne posługiwanie się środkami chemicznymi. |
|
Powrót do góry |
|
|
Puzel
Dołączył: 19 Sty 2010 Posty: 50 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stolp
|
Wysłany: Sob 18:54, 30 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Moja jest z 1968 roku, też trafił się prawdziwek i wyglądała identycznie jak ta. Amortyzatory powinny być starego typu z plastikowymi szklankami, skrzynia biegów 6204, gaźniki k302, golenie przedniego zawieszenia ze śrubami spustowymi. Widziałem jeszcze jedną kachę z tego samego rocznika i w takiej samej konfiguracji. |
|
Powrót do góry |
|
|
dziubek25077
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 765 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Sob 19:34, 30 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
No te nieoryginalne elementy wymieniłem na początku, a powiedz mi jak w 1968r wygląda rama kosza? też większy pałąk? motocykl z długą ramą? |
|
Powrót do góry |
|
|
Puzel
Dołączył: 19 Sty 2010 Posty: 50 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stolp
|
Wysłany: Nie 8:51, 01 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Właśnie dokładnie ta rama. W dwóch egzemplarzach była właśnie taka. W internecie też widziałem kilka razy egzemplarze z 1968 w tej konfiguracji i z tą ramą kosza. Wcześniej Kaśki miały inne wzmocnienie ale i zarazem rama motocykla była "krótka". Z moich obserwacji to ostatni rok produkcji K-750 - to i tak już była przejściówka między K-650 którą zaczęli produkować właśnie od 1968r, a w '71 zastąpił ją Dniepr MT9. Motocykle były już z długą ramą ale skrzynia bez wstecznego (a belka kardana dłuższa niż wszystkie inne, podejrzewam że niełatwo taką znaleźć). Dniepry już nie miały tego wzmocnienia w ramie kosza. W mojej opinii wszystkie Kaśki datowane rocznikiem powyżej 1968r. to są albo zlepy albo ewentualnie ostatnie wypusty jak Ukraińcy w fabryce wyzbywali się zapasów magazynowych.y
Sprawdź jaka data jest wybita na klaskonie, jest duże prawdopodobieństwo, że odpowiada rocznikowi motocykla.
Ostatnio zmieniony przez Puzel dnia Nie 9:08, 01 Maj 2016, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
dziubek25077
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 765 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Nie 18:56, 01 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Puzel, rozwiej moje wątpliwości, 1968 r masz długą czy krótką ramę? znalazłem ciekawy filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=3oOf6C3GIMQ
Niby 1968 wszystko się zgadza ale rama krótka
A twoja z 1968 ? jaka rama? |
|
Powrót do góry |
|
|
Puzel
Dołączył: 19 Sty 2010 Posty: 50 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stolp
|
Wysłany: Wto 12:36, 03 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Rama długa, drugi egzemplarz z tego rocznika też była rama długa. |
|
Powrót do góry |
|
|
dziubek25077
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 765 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Wto 17:25, 03 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Z datowanych części uchowała się manetka regulacji zapłonu 1968, klakson 1970 |
|
Powrót do góry |
|
|
|